голям проблем с тресене при ускорение
голям проблем с тресене при ускорение
привет колеги проблема ми с тресене при ускорение при подаване на газ след 1500 оборота до 3500 си тресе. няма го по инерция няма го на място на първа не се усеща на втора много слабо най много се усеща с 80 100 км.ч. на 5 и 6 като подам газ и тръгне да набира. след четене и питане най логично беше вътрешни карета да ама не смених лява Полуоската и дясно вътрешно каре но проблема си стои. колата е корола Версо 2.2 136к.с. 2006 г. започвам да мисля че тресе ето е от самия двигател. възможно ли е от маховик как може да се провери без разглобяване, четох за някакви балансиращи валове може ли да е от тях просто не знам вече. тамошните на двигателя са видимо здрави. балкани на гуми тегла на предницата също съм правил. някои ако има идея ще съм му благодарен.
Corolla verso 2.2 d4d
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
- Местоположение: Ст. Загора
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
голям проблем с тресене при ускорение
Вътрешно каре на някоя от полуосите. Ако разбира се не си спестил информация.
- miso25
- Мнения: 468
- Регистриран на: 13 Окт 2012 18:35
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
голям проблем с тресене при ускорение



Volvo XC60 2.0, 136hp, 2014
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006
ex Toyota Verso 2.0, 126hp, 2011
ex Toyota Corolla Verso 2.2, 136hp, 2006
голям проблем с тресене при ускорение
офф до текста клавиатурата ми коригира думи и някои думи са без смисъл съжалявам не знам как да коригирам поста. каретата са сменени от лявото е цялата полуоската от дясно само вътрешно с нови но афтърмаркет.
Последно промяна от disi78 на 24 Сеп 2017 20:13, променено общо 1 път.
Corolla verso 2.2 d4d
голям проблем с тресене при ускорение
disi78 написа: привет колеги проблема ми с тресене при ускорение при подаване на газ след 1500 оборота до 3500 си тресе. няма го по инерция няма го на място на първа не се усеща на втора много слабо най много се усеща с 80 100 км.ч. на 5 и 6 като подам газ и тръгне да набира. след четене и питане най логично беше вътрешни карета, да ама не смених лява Полуоската и дясно вътрешно каре но проблема си стои. колата е корола Версо 2.2 136к.с. 2006 г. започвам да мисля че тресе ето е от самия двигател. възможно ли е от маховик как може да се провери без разглобяване, четох за някакви балансиращи валове може ли да е от тях, просто не знам вече. тампоните на двигателя са видимо здрави. баланс на гуми реглаж на предницата също съм правил. някои ако има идея ще съм му благодарен.
Corolla verso 2.2 d4d
голям проблем с тресене при ускорение
да попитам нещо по знаещите може ли това притрисане което съм описал да е от дюзи. закачих днес колата с течстрима и гледам 1/-0,8 2/+4,8 3/-2.6 4/-2.8
Corolla verso 2.2 d4d
голям проблем с тресене при ускорение
ако е от маховика трябва ли да има и други симптоми защото при мен няма. Днес я засилих с 140 на 6 скорст и като моторна спирачка на 4та после на 3та и мяма никакви вибрации.
Corolla verso 2.2 d4d
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
голям проблем с тресене при ускорение
Тези дюзи са пътник, особено втора. Знае ли се на колко хиляди километра са?
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
голям проблем с тресене при ускорение
по километраж е на 220000 колко са реално няма как да знам. Тези дюзи ремонторат ли се или се сменят с нови. има ли смисъл да пробвам с някоя по силна добавка.
Corolla verso 2.2 d4d
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
голям проблем с тресене при ускорение
Добавката най-вероятно ще помогне за още по-голямото им запушване, след като разтвори боклуците в резервоара и ги вкара в дюзите.
Дюзите се рециклират, но ефекта от тази процедура в повечето случаи е никакъв. За препоръчване е смяната им с нови, колкото и да са скъпи.
Дюзите се рециклират, но ефекта от тази процедура в повечето случаи е никакъв. За препоръчване е смяната им с нови, колкото и да са скъпи.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
голям проблем с тресене при ускорение
Кики е абсолютно прав за добавките.За дюзите наистина е хубаво да са нови.Но са доста скъпи и ако нямате пари вариант е дюзи втора ръка.Но тук трябва доста да се внимава и сериозен специалист.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
- Митхат
- Мнения: 3823
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
голям проблем с тресене при ускорение
Всеки може би има различно мнение за добавките,но аз съм "събудил" дюзи при граници -200/200 дюзите бяха с стойности -470 след добавките заспаха на 37.
За това аз бих пробвал ,иначе всичко е в само в зоната на вероятностите.
Пробвай какво губиш.
Аз бих търсил тресенето при обичайните заподозрени,зарежи тези дюзи ,може да са тръгнали но не са виновни за тресенето.
П.С Стойностите са от Rheingold/IstaD за BMW
За това аз бих пробвал ,иначе всичко е в само в зоната на вероятностите.
Пробвай какво губиш.

Аз бих търсил тресенето при обичайните заподозрени,зарежи тези дюзи ,може да са тръгнали но не са виновни за тресенето.
П.С Стойностите са от Rheingold/IstaD за BMW
голям проблем с тресене при ускорение
колеги проблема ми е тресене при ускореное търся най логичната причина за това дадох вече 500 лв за карета и полуоски не мога да хвърля 2000 лв. за маховик после още 1500 за дюзи и дори не съм сигурен от какво е. хванах се за дюзата защото четох в друг форум с подобни проблеми о се оказало дюза. а и моята едната наостина е зле, ще пробвам с добавка xenum за директна употреба ако има ефелт ще пиша. ако някои може да ме насочи към друго ще съм му благодарен.
Corolla verso 2.2 d4d
голям проблем с тресене при ускорение
ако може да се отвори това е снимка на течстрима при загрят двигател
Corolla verso 2.2 d4d
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
голям проблем с тресене при ускорение
Лявата полуоска с нова ли сменихте ?
Дясното вътрешно каре като сменяхте проверихте ли износването на средната полуоска, в която се трие трипода, защото масово в него е проблема, а не в самия трипод.
От лагер на диференциал също може да се разтресе по тоз начин, доколкото вътрешната част на полуоската може да се разклати заради него, но като казвам че може това не означава че е точно лагер.
Всичко това означава наличие на хлабина около някое от вътрешните карета, която е доловима със завъртане на вдигнато колело от опитна здрава ръка.
Някак си не ми се помисля за друг проблем след като при отпускане на газта- тресенето спира. Това е замятане на прът.
п.с. още по въпроса: http://peugeotclub.info/forum/viewtopic ... 7#p1392407
Дясното вътрешно каре като сменяхте проверихте ли износването на средната полуоска, в която се трие трипода, защото масово в него е проблема, а не в самия трипод.
От лагер на диференциал също може да се разтресе по тоз начин, доколкото вътрешната част на полуоската може да се разклати заради него, но като казвам че може това не означава че е точно лагер.
Всичко това означава наличие на хлабина около някое от вътрешните карета, която е доловима със завъртане на вдигнато колело от опитна здрава ръка.
Някак си не ми се помисля за друг проблем след като при отпускане на газта- тресенето спира. Това е замятане на прът.
п.с. още по въпроса: http://peugeotclub.info/forum/viewtopic ... 7#p1392407
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 6 госта