Тойота Корола версо 2003год.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 21 Сеп 2017 10:38
- Местоположение: Sofia
Тойота Корола версо 2003год.
Имам от скоро Тойота Корола Версо 2003год и днес срещнах проблем с климатроника.Студено си духа нормално,но топлото го няма!Регулирам темпетатурата но така и не идва топъл въздух!Какви съвети ще ми дадете?Благодаря предварително!
- max-2
- Мнения: 2089
- Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 42 пъти
- Получена благодарност: 110 пъти
Тойота Корола версо 2003год.
Ако е намаляло нивото на антифриза по някаква причина в парното влиза въздух и няма топло.
Другото е някакви клапи и кранче ако има да не работят.
Другото е някакви клапи и кранче ако има да не работят.
Carina E 4AFE LB 1992
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 21 Сеп 2017 10:38
- Местоположение: Sofia
Тойота Корола версо 2003год.
Ще го проверя!Дано да е това!
А има ли вероятност да е термостат или запушено радиаторче?
А има ли вероятност да е термостат или запушено радиаторче?
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 21 Сеп 2017 10:38
- Местоположение: Sofia
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Тойота Корола версо 2003год.
Чува ли се движение на клапите? Евентуално - включване на компютър за анализ на данните - какви температур отчита (да не би да си мисли, че е прекалено топло), и тест на механизмите/клапите...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- valioman
- Мнения: 71
- Регистриран на: 01 Фев 2015 23:13
- Местоположение: Сливен
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 1CD-FTV
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Тойота Корола версо 2003год.
Пробвай по този метод излиза ли някаква грешка
Toyota Corolla Verso D4D 2003г.
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 21 Сеп 2017 10:38
- Местоположение: Sofia
Тойота Корола версо 2003год.
Благодаря ти много,аз вече се справих с този проблем!Оказа се,че е бил заклещен клапана за температурата!Поразглобих таблото но слава богу оказа се лесна работа.Работи си перфектно!Имам друг проблем губи масло и не знам дали маслото не е подходящо,или има проблем!
- valioman
- Мнения: 71
- Регистриран на: 01 Фев 2015 23:13
- Местоположение: Сливен
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 1CD-FTV
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Тойота Корола версо 2003год.
И при мен губеше масло (около 1.5л за 10к км) ... не димеше , сменях масла визкозитет и марки но нямаше промяна.
Бях се примирил ,че си мирише на сегменти ... НО тук във форума прочетох за евентуален проблем с дихтунгите на дюзите ... и като за последно се реших да ги сменя. Купих комплекта дихтунги,4 гумени уплътнения и има едни "пластмасови" конуси които са най-скъпото нещо в този комплект.
Не бях свалял досега капака на главата и ми отне доста време да разбера ,че за да се случат нещата трябва да се свали ламаринения "водобран" под чистачките. от там нататък нещата са лесни .Действително на 3 от дюзите гумените и пластмасовите уплътнения бяха заминали (изгорели) и имаше много нагар (една манджа смес с масло и едни твърди топчици кюмюр) по корпусите на дюзите,което е признак за изпуснали дихтунги според мен
.
Смених всичко с доста псуване заради спичането на 2 от дюзите и доста трудното им вадене но с WD40 и търпение нещата се получиха.
ДАже съвет .. ако сваляте дюзи купете и сменете алуминиевите уплътнителни (4 +1 бр) шайби които се намират на болтовете за обратното гориво , аз не бях взел и не съм ги сменял но е желателно да се сменят защото се смачкват и не се знае дали после няма да изпускат гориво което да се меши с маслото впоследствие (може да се разбере ако маслото впоследствие вместо да намалява се увеличава ;) ) .
Та след тази интерференция масло не съм доливал (15К км).
Бях се примирил ,че си мирише на сегменти ... НО тук във форума прочетох за евентуален проблем с дихтунгите на дюзите ... и като за последно се реших да ги сменя. Купих комплекта дихтунги,4 гумени уплътнения и има едни "пластмасови" конуси които са най-скъпото нещо в този комплект.
Не бях свалял досега капака на главата и ми отне доста време да разбера ,че за да се случат нещата трябва да се свали ламаринения "водобран" под чистачките. от там нататък нещата са лесни .Действително на 3 от дюзите гумените и пластмасовите уплътнения бяха заминали (изгорели) и имаше много нагар (една манджа смес с масло и едни твърди топчици кюмюр) по корпусите на дюзите,което е признак за изпуснали дихтунги според мен

Смених всичко с доста псуване заради спичането на 2 от дюзите и доста трудното им вадене но с WD40 и търпение нещата се получиха.
ДАже съвет .. ако сваляте дюзи купете и сменете алуминиевите уплътнителни (4 +1 бр) шайби които се намират на болтовете за обратното гориво , аз не бях взел и не съм ги сменял но е желателно да се сменят защото се смачкват и не се знае дали после няма да изпускат гориво което да се меши с маслото впоследствие (може да се разбере ако маслото впоследствие вместо да намалява се увеличава ;) ) .
Та след тази интерференция масло не съм доливал (15К км).
Toyota Corolla Verso D4D 2003г.
Тойота Корола версо 2003год.
Здравей,колега "'valioman"' мнението Ви е много ценно за мен.Предстой ми същата процедура ,може ли да ми кажете дали металните дефтунги се нагряват до 200 градуса и след това се охлаждат ,/не знам бързо или бавно/ за да се откалят?
Как се почиства леглото на дюзата с какви средства?Дефтунгите бели ли бяха?
Как се почиства леглото на дюзата с какви средства?Дефтунгите бели ли бяха?
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Тойота Корола версо 2003год.
Медните дихтунги се откаляват с рязко охлаждане... А се закаляват с бавно (обратното на стоманата
)...

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- valioman
- Мнения: 71
- Регистриран на: 01 Фев 2015 23:13
- Местоположение: Сливен
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 1CD-FTV
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Тойота Корола версо 2003год.
Дихтунгите са медни (такива извадих и такива ми продадоха от магазина за авточасти
).
Нищо не се закалява ... вадиш старите и слагаш новите.При ваденето ако се затрудяваш може да ползваш WD40 (пръснах около дюзите и изчаках 10 тина минути )
Леглата внимаваш да не надраскаш разбира се . Почистват се нагарите с всякаква химия която може да се намери за почистване (спрей за карбуратори или квото ти предложат в бакалията) аз ползвах WD40 .Внимаваш да не смачкаш гумените пръстени и пластмасовия конус (не знам защо е и толкова скъп да го е**а ;) ).
Дюзата със новата дихтунга,гумен пръстен и конус трябва да влезнат "мазно " в леглото .Стягаш с динамометричния ключ (мисля беше 6кг но не съм сигурен в упътването си го пише) и си готов .

Нищо не се закалява ... вадиш старите и слагаш новите.При ваденето ако се затрудяваш може да ползваш WD40 (пръснах около дюзите и изчаках 10 тина минути )
Леглата внимаваш да не надраскаш разбира се . Почистват се нагарите с всякаква химия която може да се намери за почистване (спрей за карбуратори или квото ти предложат в бакалията) аз ползвах WD40 .Внимаваш да не смачкаш гумените пръстени и пластмасовия конус (не знам защо е и толкова скъп да го е**а ;) ).
Дюзата със новата дихтунга,гумен пръстен и конус трябва да влезнат "мазно " в леглото .Стягаш с динамометричния ключ (мисля беше 6кг но не съм сигурен в упътването си го пише) и си готов .
Toyota Corolla Verso D4D 2003г.
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Тойота Корола версо 2003год.
При продължителен престой по складове медта се самозакалява и става по-твърда... При което МОЖЕ да не уплътни толкова добре.
Затова и при ползване на медни уплътнения често се прави разкаляване на медта, при което тя отново става мека и еластична мед...
Затова и при ползване на медни уплътнения често се прави разкаляване на медта, при което тя отново става мека и еластична мед...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта