Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Супермен, по-важно е какво ще гледаш между двата номера.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
- v_shopov
- Мнения: 105
- Регистриран на: 29 Май 2013 16:31
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Честито за покупката!
През 2013 глoбата за нерегистриран в посочения срок автомобил беше 20 лева, но автомобилът не беше с транзитни номера (ако има значение).
Преди да го регистрирам на мое име, ме беше снимала камера за превишена скорост. Резултата беше, че си получих глобата след 1 година, от извършването на нарушението...
През 2013 глoбата за нерегистриран в посочения срок автомобил беше 20 лева, но автомобилът не беше с транзитни номера (ако има значение).
Преди да го регистрирам на мое име, ме беше снимала камера за превишена скорост. Резултата беше, че си получих глобата след 1 година, от извършването на нарушението...
Toyota Corolla 1.6 VVTI, 91 kW, 2008
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Поздравления за колегата! И аз бих избрал тази Селика (поне по снимки), която ти си купил, да си я караш с кеф и безаварийно! Относно номера - мисля, че мина модата с номерата с еднакви цифри. Аз за моя чаках 8 часа в КАТ Монтана по тяхна вина и като жест ми дадоха да си избирам от няколко по "хубави" номера за без пари
и си избрах М 8683 ВВ който не е нищо особено, но за без пари става!
иначе щом ти е мерак сложи си хубав номер, важното е да си щастлив! 



Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
@Superman, като я подкараш и обслужиш си тествай Lift-a. Ако не е стабилно ускорението след 6200об, не усетиш прилив на мощ или се държи странно, си провери lift-болтовете. Консуматив са и последната(трета) ревизия се сменят на около 70к пробег. Първите ревизии издържат доста по-малко. Бройката е под 2 лева в Toyota и пристигат за 10-тина дни. При мен единия болт беше счупен, а вала който държи - изместен.
- skydiver
- Мнения: 652
- Регистриран на: 05 Май 2015 23:55
- Местоположение: София
- Автомобил: Rav4.2
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Кола с "чип" - не звучи добре.
Хубаво е двигателят да е максимално близко до заводското състояние преди покупката.
Хубаво е двигателят да е максимално близко до заводското състояние преди покупката.
Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Изглеждаше ми прекалено хубаво, за да е истина и така и се оказа. Джантите са криви и ще ми струва около 5 стотака да ги оправя. Посъветваха ме направо да търся нови барабар с гуми, че със 18ки и нископрофилни си е риск всеки ден. Да не казвам и колко друса. Иначе на прегледа всичко точно, минах регистрирах я, каско, сега обаче ще има шоу докато я подкарам както трябва
. Свирят ми по пътя да ми кажат ,че гумите шарят
, хич не е весело. Това плюс консумативите отивам на 2ка. Бях замислил нови джанти с гуми за зимата, но явно колата бърза.. сега и летни и зимни и нови джанти... кофти тръпка
.



- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Ууууффф гадно. При мен и двата комплекта джанти си бяха ОК т.е. прави, и само косметични забележки. Но ти пък си нацелил кьоравото дето се вика. Това да е само проблема. Не успя ли да я уредиш с още един комплект джанти за тая цена? Иначе с тия 18-ки ще друса. Особено ако са по напомпани. Принципно големи джанти се слагат едва ли не за Фьешън. Искаш ли перформънс минаваш на по малки. Общо взето слагаш оптималния вариант - 16-ки на 50 и ще вози по добре. На 55 височина гумите са по-евтини, но се усеща едно подгъване в завой. Иначе за друсането, заради дефектен манометър карах с пренапомпани гуми, и те разбирам какво имаш предвид, то положението е горе долу същото и с 18-ки. Дано само джантите са ти разхода и всичко друго да ти е на 6. Виж във форума, дали някой няма подобни Тойотски. Звънни и питай Нико от Пловдив. Ако има читави джанти за Селика ще ти каже. Човека е точен и няма да те метне. Ако наистина ти искат 500лв за изправяне на джантите, то наистина потърси втора употреба. Ако намериш оригинални и те кефят си е най-добре, защото поне са си здрави. Всичко афтермаркет е само за Тунинг и в повечето случаи се криви лесно........е освен ако не е някоя ултра супер дупер джанток за 2к бройката.
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Въобще не стана и дума за втори комплект. Трябваше да ми зацепи канчето ,че има проблем , защото като ходих да я взема се "наложи" да напомпаме и 4те гуми
. Все тая , ето тези - http://store.emk-33.com/product/1305213 ... et-35.html съм харесал. Не са ми скъпи и изглеждат добре. За гумите http://store.emk-33.com/%D0%BB%D0%B5%D1 ... egoryID=49 тези мисля и каквото дойде. Зимата едни Alpin 5 и да заспива. Идва малко изнанагорно накуп, иначе не е чак такава болка за умиране. Мерси за съвета 


Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Добър ден! Обмислям закупуването на Celica T23 143 к.с. прочетох всичко общо взето и въпреки това съм си я намислил да си я купя
Въпросът ми е дали някой съфорумец е гледал някой от тези обяви : http://www.cars.bg/offer/c2211349 | http://www.cars.bg/offer/c2126548 | http://www.car24.bg/11473326468487336 | http://www.cars.bg/offer/c1818195 . И заслужава ли си купуването и с газ или аз да си сложа отделно , а да я купя бензин? Или ако някой от форума продава нека сподели. Ако модератор сметне , че не е за тук темата , ако иска да я премести или изтрие.




- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Препоръчвам да не е карана на газ. Газта е предпоставка за по-голям пробег, а италианците си карат доволно. Така ще се предпазиш от някое изгоряло клапанче. Монтирай си ти уредбата. Купетата са им ОК, но двгателите зле. Ако ти не разбираш вземи някой който разбира с теб.
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Зле в смисъл ? За горенето на масло или не само ?
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Известно на всички е, че италианците са скарани с поддръжката. Не става въпрос за горенето на масло, а за двигателите на италианските коли като цяло. Този проблем(ако визираш детската болест с маслото) би трябвало да е отстранен гаранционно още когато е трябвало защото се знае за него. Но това не пречи колата пак да гори масло заради други проблеми. Просто последно време има доста случаи на изтормозени Селики. Докато стигнат до нас колко ли са карани на ръба. Все пак е спортна кола и е направена за ръчкане. Двигателя буквално е смазан от каране, че е и на ръба на силите си. А е гадно да вземеш кола и да и правиш мотора след 1000км. Затова трябва да се гледа добре. Но и това не е гаранция. Има ги такива закрепени, че не можеш да ги познаеш. Има хора на които професията им е замазване на дефекти и проблеми. Но тези подробности се отнасят за всяка кола. Просто очите на 6.
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Да,да това ,че се гледа за други дефекти и че те може да са перфектно маскирани ,го разбирам.Харесал съм най-много една Русенлийка,без газ, та ще видим .. тя е и Австриийка , дано няма много ръжди и проблеми пък каквото излезе. Благодаря ти много,бъдещ колега

- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Моля! Това, че е австрийка не я прави лоша. Зимаш една подложка или парцал и лягаш да я огледаш отдолу. Ако е като лисица по купето изобщо не се занимавай. Ако има тук таме пожълтяло но не гнило, това може да се оправи. Австрийките в повечето случаи са много зле. Пежото ми е австрийско и след 5 години служба мина на основно кърпене, че на крик трудно го вдигах. Ако намериш швейцарка ще имаш поддържана кола в почти отлично състояние(тук също се внимава за ръжда, но не е като при австрийките). Можеш и италианка да уцелиш в перфектно състояние, но обикновенно и от там държат цена ако са стегнати. Успех с избора.
Покупка на Celica T23 1ZZ-FE VVTi и 2ZZ-GE VVTLi /1999–2006/
Ходих днеска и съвет към други които са тръгнали към нея - недейте. Мотора чука и трака и не е от веригата. Утре ще ходя към Враца да гледам там.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта