Арена Иаев Младост 3 София
Арена Иаев Младост 3 София
След като Денис ми "оправи" колата, днес открихме 5 сачми в разширителния съд на охладителната система.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Арена Иаев Младост 3 София
Колега, след голям размисъл одобрих мнението, но все още не съм убеден, че то има място тук...
Разберете ни правилно - едно е тук да пише отдавна познат във форума човек..
А в случая се появява напълно нов и непознат човек, който започва да дава (и доста неясни) негативни мнения за даден сервиз и услуга...
Може просто да сте конкурент, който се опитва да измести от бизнеса конкуренцията...
Затова или давате пълно и точно описание на случая, или темата Ви отива в небитието...
Разберете ни правилно - едно е тук да пише отдавна познат във форума човек..
А в случая се появява напълно нов и непознат човек, който започва да дава (и доста неясни) негативни мнения за даден сервиз и услуга...
Може просто да сте конкурент, който се опитва да измести от бизнеса конкуренцията...
Затова или давате пълно и точно описание на случая, или темата Ви отива в небитието...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Арена Иаев Младост 3 София
Напоследък колата беше само на грижите на въпросния човечец и започна да губи антифриз. Нищо странно, сменихме една част. И договорената цена малко се промени без обяснения, но не е било нещо много съществено. Само колкото да ми светне една лампичка (в главата). После колата продължи да губи антифриз, но в по-малки количества. Не пиша по форуми, защото нищо не разбирам от коли. Само с въпроси мога да пиша. Но роднина погледна и ги видя въпросните 5 сачми. В разширителния съд. Махнахме ги в друг сервиз (много трудно) и вече не губи нищо. Обясниха какво е ставало вътре в съда заради тях, но сигурно който разбира малко, сам ще се ориентира. Аз по-добре трудно ще обясня. Но не всеки би се сетил, така че защо да не предупредя.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Арена Иаев Младост 3 София
Явно мистър Поаро прябва да се намеси.Bub написа: 5 сачми. В разширителния съд. Махнахме ги в друг сервиз (много трудно) и вече не губи нищо. Обясниха какво е ставало вътре в съда заради тях, но сигурно който разбира малко, сам ще се ориентира. Аз по-добре трудно ще обясня. Но не всеки би се сетил, така че защо да не предупредя.
Колега, бива те в писането на криминални романи!

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
Арена Иаев Младост 3 София
Нем. Такова нещо не мога да измисля. Но си има кой явно. Там има някакъв клапан и понеже винаги една сачма запушва отдолу, реално избива отгоре и казанчето много скоро остава празно.
И не казвам, че на мен не ми е странно, но с очите си видях. А проблемът е отскоро, така че просто няма кой друг да ги е сложил.
И не казвам, че на мен не ми е странно, но с очите си видях. А проблемът е отскоро, така че просто няма кой друг да ги е сложил.
Арена Иаев Младост 3 София
Имайте предвид, че също този човек ми смени ангренажа и като отидох да мия колата при чистачките намерих една част. Забравил бил да я сложи, но не била важна. И я сложи. Тогава обаче не направих проблем. А сега пиша, само защото тук вече няма как да е случайно и неволно.
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Арена Иаев Младост 3 София
Да помислим...
Сега, стана ми интересно какво биха причинили сачмите в разширителният съд.
Когато колата е току що запалена ,сачмите си обикалят безразборно в съда,
След като загрее автомобила в съда се вдига налагането леко и малко антифриз се влива там.
След като загасим колата,лека по лека колата започва да изстива и тогава част от антифриза трябва да се върне в радиатора и тогава антифриза повлича сачмата,ако тази сачма е с правилният размер тя запушва отвора през който трябва да се върне антифриза в радиатора.
Точно тогава сачмата се намесва в целият сценарии,след като запуши местото,и след като не може да се изравни налягането се получава вакум който свива маркучите .
И тогава вместо да се връща антифриз в радиатора,се получва обратното а именно дърпа въздух през капачката.
И следващият път когато колата загрее в системата вече има свръх налягане благодарение на въздуха в системата и тогава капачката за да изравни изпуска част от съдържанието на разширителният съд обаче там вече няма буфер и изхвърля антифриз.
Е повторете този цикъл 100 пъти и гледайте "сеир"
Лошо ако има такива умишлени злонамерени действия от човек,а още по лошо ако това е механик.
За това не мога да повярвам че някой за единият оборот дето ще му навъртите може да ви направи такъв номер.
Сега, стана ми интересно какво биха причинили сачмите в разширителният съд.
Когато колата е току що запалена ,сачмите си обикалят безразборно в съда,
След като загрее автомобила в съда се вдига налагането леко и малко антифриз се влива там.
След като загасим колата,лека по лека колата започва да изстива и тогава част от антифриза трябва да се върне в радиатора и тогава антифриза повлича сачмата,ако тази сачма е с правилният размер тя запушва отвора през който трябва да се върне антифриза в радиатора.
Точно тогава сачмата се намесва в целият сценарии,след като запуши местото,и след като не може да се изравни налягането се получава вакум който свива маркучите .
И тогава вместо да се връща антифриз в радиатора,се получва обратното а именно дърпа въздух през капачката.
И следващият път когато колата загрее в системата вече има свръх налягане благодарение на въздуха в системата и тогава капачката за да изравни изпуска част от съдържанието на разширителният съд обаче там вече няма буфер и изхвърля антифриз.
Е повторете този цикъл 100 пъти и гледайте "сеир"

Лошо ако има такива умишлени злонамерени действия от човек,а още по лошо ако това е механик.
За това не мога да повярвам че някой за единият оборот дето ще му навъртите може да ви направи такъв номер.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Арена Иаев Младост 3 София
А какъв е автомобилът?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
Арена Иаев Младост 3 София
Обикновено, такъм проблем води до голям ремонт - смяна на гарнитура, шлайфане на главата и доста пари за труд.mfandakov написа:Лошо ако има такива умишлени злонамерени действия от човек,а още по лошо ако това е механик.
За това не мога да повярвам че някой за единият оборот дето ще му навъртите може да ви направи такъв номер.
Това са доста стотачки. Може би затова вероятно е направил тази шуротия "механикат"-слагам го не случайно в кавички.
Ако се върнеш при него да оправя проблема, просто ще ти държи колата десетина дена, уж за големия ремонт, през което време ще извади съчмите и след това ще ти вземе стотачките.

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Арена Иаев Младост 3 София
Детективската агенция, малко въпроси.. Каква е тази " една част", сменена при голямата загуба на антифриз? Възможно ли е да е много разбита водна помпа и сачмите да са от нея, качени в казанчето от новата? И на мен не би ми хрумнало да търся нещо подобно там, нито съм имал такъв случай.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Арена Иаев Младост 3 София
Затова попитах какъв е автомобилът... Защото ако е с разширително казанче, което не е под налягане, попадането на съчмите е възможно само умишлено (няма как да се качат до капачката на радиатора и да преминат през нея)...
Докато ако е модел, при който самото разширително казанче е под налягане, то е възможен сценария, споменат от мехаННика,
Докато ако е модел, при който самото разширително казанче е под налягане, то е възможен сценария, споменат от мехаННика,
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Арена Иаев Младост 3 София
Ако разшир. казанче не е под налягане, няма проблем дори да е пълно със сачми до средата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта