no more ALTEZZA :)
Явно проблема е стветовен.
В Гърция също има страшно много оплаквания от EJ25.
ПС.За това в Япония не го и поглеждат този двигател.Дори и новото STI си е с EJ20.
В Гърция също има страшно много оплаквания от EJ25.
ПС.За това в Япония не го и поглеждат този двигател.Дори и новото STI си е с EJ20.
КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
купуват се ковани спортни бутала и пробемът е решен. да се избягва продължително каране с максимална скорост по аутобаните - точно по този начин се прегрява EJ25 турбо. този като го отворихме при развиване на болтовете за цепене на блока засмърдя на горено масло - т.е. двигателят се е счупил от страшно голям зор, прегрят е - получил е пукнатини в буталата и оттам като не е направен ремонта са се прогорили големите дупки. всъщност ще проверим и софтуера на ЕКУ-то - тези компютри са изключително лесни за пипане както и на STi - има готов софтуер и кабели в нета и можеш да си правиш каквото искаш със заводските параметри - някой тунер може да е барал. иначе самият блок е много здрав, проблемите са само при бутала и сегменти - много рядко двигател на субару има проблем с износване на цилиндрите, дори на 500к км всичко си е в граници
байдъуей - днес в кръжока по диво каране имаше лека промяна





байдъуей - днес в кръжока по диво каране имаше лека промяна

status: за БАН
chetoh na sam na tam, dosta hora ne go haresvat Mobil1 5W30 za tozi dvigatel. ima niakoi na koito dvigatelia im e gorial maslo, i sa minali na drugo maslo i porblema e izcheznal ili namalil. kazvat ako se polzva Mobil1, to da e extended performance(det go vodiat da e ok za 15K mili), no da ne se darji poveche ot 5K mili v dvigatelia.V35GTR написа: Nqamam predstava no predpolagam synthetichni! KORD???
dosta hora sa dovolni ot Amsoil i German Castrol.
az lichno ne sam reshil oshte kakvo maslo da slagam, ne sam siguren che iskam da polzvam sintetica.
->
tova Subi izglejda bash kat moito, cherno s beli djanti(tuk mogat da se vkluchat lubitelite na zlatni djanti)maggkrabar написа:байдъуей - днес в кръжока по диво каране имаше лека промяна![]()

->
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
това червеното е задния тампон на предните носачи - оригиналния е някакъв, напълнен със силикон, много е скъп като консуматив и твърдото окачване го разбива за норматив. този е пърформънс, от типа унибали е - вид сферичен лагер, допълнително променя малко кастъра на предницата за по-добро сцепление - мога да ти дам картинка от ръководтсвото да видиш точно кой е, подлагат се и едни спейсъри и надлъжните допълнителни брейсове падат малко надолу. а импресата - произведена е след септември 2006 и се води 2007г. задната и щанга е 20мм и е без ония изменени спецификации, които си написал по-отгоре, вкарана е от щатите. опитахме да сложим и 24мм задна стаблизираща щанга но не стана защото беше за WRX и има малка разлика в дължината. а с тейн коиовърите хвана и малко негативен камбър на задните колела - иначе не може да се регулира. и друса яко с тези пружини, 10/8 са
status: за БАН
siguren li si che se vodi 2007 model? na 2007 na centralnite kapachki na djantite pishe STi, a ne BBS. vij vav vina dali e F ili G. sashto taka 2007 model v mesto pepelnik imat AUX IN. za zadnata shtanga, shte triabva da vzema da premeria moita da vidia kolko e debela.
inache infoto za razlikite mejdu 2006 i 2007 det gi biah napisal po gore ne znam kolko sa dostoverni, vidiah gi na wikipedia. obache za zadnia Torsen diferencial e sas sigurnost za 2007-ma.
btw, kakvo maslo mu slagate na tova Subi? v knijkata preporachvat 5W30(predpolagam za nai dobar razhod na gorivo), no sashto e ok i 10W30 ili 10W40.
inache infoto za razlikite mejdu 2006 i 2007 det gi biah napisal po gore ne znam kolko sa dostoverni, vidiah gi na wikipedia. obache za zadnia Torsen diferencial e sas sigurnost za 2007-ma.
btw, kakvo maslo mu slagate na tova Subi? v knijkata preporachvat 5W30(predpolagam za nai dobar razhod na gorivo), no sashto e ok i 10W30 ili 10W40.
->
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
добре е че тойота ще си купи субару - така поне ще останете в сектата 
малко офтопик - интересна личност от субару средите:
т.е. създателя на един от най-големите и готини портали за Subaru държи и световният рекорд за каране с ключалките напред на production car(т.е. сериен автомобил) - 2 часа и 18мин пауърслайд с импреса UK-Spec 

малко офтопик - интересна личност от субару средите:
Код за потвърждение: Избери целия код
Simon DeBank, WRC guru, Scoobynet creator and holder of the world record for power sliding a production car - a UK-spec Impreza - for an incredible 2 hours, 18 minutes and 11 seconds.

status: за БАН
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта