no more ALTEZZA :)

jamie: "Абе съвсем сериозно предлагам подфорум "Субару". Така и така Тойота ще ги купи."

BD: "Станаха нещо доста Миати-те напоследък"
Публикувай отговор
Аватар
poli
Мнения: 846
Регистриран на: 02 Май 2006 16:21
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от poli » 28 Мар 2007 08:46

Явно проблема е стветовен.
В Гърция също има страшно много оплаквания от EJ25.


ПС.За това в Япония не го и поглеждат този двигател.Дори и новото STI си е с EJ20.
КЕФ ЦЕНА НЯМА

1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 28 Мар 2007 09:29

V35GTR написа:Kord i Vanko sa drugite sobstvenici i mejdu drugoto i dvamata imat problemi sus consumacia na maslo kato pri Vanko problema se qavqava na vtorata mu STi-ka!...
kakvo maslo polzvat?
->

Аватар
V35GTR
Мнения: 2943
Регистриран на: 09 Мар 2005 00:43
Местоположение: Chicago
Обратна връзка:

Мнение от V35GTR » 28 Мар 2007 19:09

ALTEZZA написа:
V35GTR написа:Kord i Vanko sa drugite sobstvenici i mejdu drugoto i dvamata imat problemi sus consumacia na maslo kato pri Vanko problema se qavqava na vtorata mu STi-ka!...
kakvo maslo polzvat?
Nqamam predstava no predpolagam synthetichni! KORD???
Shift_Изображение
Supra vs Skyline
Japanese_fever написа: Обещавам да не се отклонявам от темата и да...

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 28 Мар 2007 21:46

купуват се ковани спортни бутала и пробемът е решен. да се избягва продължително каране с максимална скорост по аутобаните - точно по този начин се прегрява EJ25 турбо. този като го отворихме при развиване на болтовете за цепене на блока засмърдя на горено масло - т.е. двигателят се е счупил от страшно голям зор, прегрят е - получил е пукнатини в буталата и оттам като не е направен ремонта са се прогорили големите дупки. всъщност ще проверим и софтуера на ЕКУ-то - тези компютри са изключително лесни за пипане както и на STi - има готов софтуер и кабели в нета и можеш да си правиш каквото искаш със заводските параметри - някой тунер може да е барал. иначе самият блок е много здрав, проблемите са само при бутала и сегменти - много рядко двигател на субару има проблем с износване на цилиндрите, дори на 500к км всичко си е в граници

байдъуей - днес в кръжока по диво каране имаше лека промяна smile.gif
ИзображениеИзображение
ИзображениеИзображениеИзображение
status: за БАН

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 28 Мар 2007 22:19

V35GTR написа: Nqamam predstava no predpolagam synthetichni! KORD???
chetoh na sam na tam, dosta hora ne go haresvat Mobil1 5W30 za tozi dvigatel. ima niakoi na koito dvigatelia im e gorial maslo, i sa minali na drugo maslo i porblema e izcheznal ili namalil. kazvat ako se polzva Mobil1, to da e extended performance(det go vodiat da e ok za 15K mili), no da ne se darji poveche ot 5K mili v dvigatelia.
dosta hora sa dovolni ot Amsoil i German Castrol.
az lichno ne sam reshil oshte kakvo maslo da slagam, ne sam siguren che iskam da polzvam sintetica.
->

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 28 Мар 2007 22:25

maggkrabar написа:байдъуей - днес в кръжока по диво каране имаше лека промяна smile.gif
tova Subi izglejda bash kat moito, cherno s beli djanti(tuk mogat da se vkluchat lubitelite na zlatni djanti) smile.gif . 2006 model li e? TEIN sa hubavi Coiloveri, obache az za sega shte si darja fabrichnite, dostatachno sa mi tvardi. po niska che ia napravi da izglejda po dobre, no shte sajaliavam zimata kat padne snega. kakva e taz chervenata djadja? iavno e niakav bushing, ta daje i gresior si ima, no za kakvo tochno e?
->

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 28 Мар 2007 23:40

това червеното е задния тампон на предните носачи - оригиналния е някакъв, напълнен със силикон, много е скъп като консуматив и твърдото окачване го разбива за норматив. този е пърформънс, от типа унибали е - вид сферичен лагер, допълнително променя малко кастъра на предницата за по-добро сцепление - мога да ти дам картинка от ръководтсвото да видиш точно кой е, подлагат се и едни спейсъри и надлъжните допълнителни брейсове падат малко надолу. а импресата - произведена е след септември 2006 и се води 2007г. задната и щанга е 20мм и е без ония изменени спецификации, които си написал по-отгоре, вкарана е от щатите. опитахме да сложим и 24мм задна стаблизираща щанга но не стана защото беше за WRX и има малка разлика в дължината. а с тейн коиовърите хвана и малко негативен камбър на задните колела - иначе не може да се регулира. и друса яко с тези пружини, 10/8 са
status: за БАН

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 29 Мар 2007 08:21

siguren li si che se vodi 2007 model? na 2007 na centralnite kapachki na djantite pishe STi, a ne BBS. vij vav vina dali e F ili G. sashto taka 2007 model v mesto pepelnik imat AUX IN. za zadnata shtanga, shte triabva da vzema da premeria moita da vidia kolko e debela.
inache infoto za razlikite mejdu 2006 i 2007 det gi biah napisal po gore ne znam kolko sa dostoverni, vidiah gi na wikipedia. obache za zadnia Torsen diferencial e sas sigurnost za 2007-ma.
btw, kakvo maslo mu slagate na tova Subi? v knijkata preporachvat 5W30(predpolagam za nai dobar razhod na gorivo), no sashto e ok i 10W30 ili 10W40.
->

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 29 Мар 2007 22:23

значи колата е с първа регистрация ноември 2006. според "белезите" обаче е произведена преди септември месец, т.е. не е 2007, а 2006 модел. маслото в момента е Мотул Компетишън 300
status: за БАН

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 29 Мар 2007 23:34

datata na proizvotstvo ia pishe na tabelkata det e mejdu dvete levi vrati, na neia sa nabiti VIN i data(mesec i godina) na proizvotstvo. a che da proverish godinata na modela, 10-tata cifra na VIN-a pokazva kakva e, ako e 6 znachi e 2006-ta, ako e 7 znachi e 2007-ma model.
->

Аватар
juri_galev
Мнения: 739
Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45

Мнение от juri_galev » 30 Мар 2007 14:19

Аз сега виждам новата придобивка на Altezza Честито мн безавариини Мили tongue.gif страхотна е.
:thumbsup:

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 30 Мар 2007 19:48

mi kat ne chetesh Off Topic izpuskash novinite tongue.gif
mersi de smile.gif
->

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 30 Мар 2007 20:55

добре е че тойота ще си купи субару - така поне ще останете в сектата smile.gif
малко офтопик - интересна личност от субару средите:

Код за потвърждение: Избери целия код

Simon DeBank, WRC guru, Scoobynet creator and holder of the world record for power sliding a production car - a UK-spec Impreza - for an incredible 2 hours, 18 minutes and 11 seconds. 
т.е. създателя на един от най-големите и готини портали за Subaru държи и световният рекорд за каране с ключалките напред на production car(т.е. сериен автомобил) - 2 часа и 18мин пауърслайд с импреса UK-Spec wacko.gif
status: за БАН

ToyotaFan
Мнения: 201
Регистриран на: 13 Сеп 2004 08:23
Местоположение: Sofia

Мнение от ToyotaFan » 19 Апр 2007 09:02

Chestito za Subaru-to!
Pusnal sum ti edno lichno suobshtenie s edin kup vuprosi, kogato imash vreme molja te za malko HELP ! :-))
:thumbsup: Blagodarja ti predvaritelno!

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 19 Апр 2007 22:21

Това STi само с промяна на изпускателната генерация вади 340кс и 475Нм въртящ - проверено на диното на проспийд - т.е 40кс отгоре само от гърнета smile.gif
status: за БАН

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта