Забраняват колите без катализатори и в София?
Забраняват колите без катализатори и в София?
Аз докато си псувах немците, наще пак излезли един гъз напред:
http://www.standartnews.com/bg/article. ... cle=185987
http://www.standartnews.com/bg/article. ... cle=185987
Ще си позволя да задам тук един страничен въпрос. Когато си купих Карината преди 2 години, отидох с нея в един сержиз за да се произнесат относно техническото състояние нма двигателя и т.н., което се оказа ОК. Сега си спомням, че ми казаха, че колата няма катализатор, а доколкото знам тя излиза от завода с такъв. Това, че съм без катализатор лошо ли е за работата на Карината и дали да търся и къде да ми сложат нов катализатор?
Toyota Carina E Liftback 1.6,
116ps, 4A-FE, 1994
116ps, 4A-FE, 1994
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Caesar, ако си убеден, че колата ти фабрично е с катализатор, не е лошо да си сложиш. Всички големи фирми за ауспуси предлагат нови катализатори за около 200 - 300 лева. Лошото е, че за по-добрата работа на двигателя която целиш и за оптимален разход на гориво, ще трябва да си смениш и ламбда сондата, което допълнително покачва размера на инвестицията.
W Germaniq cenite na kolite predi 93ta padnaha dosta, tochno zaradi takyw zakon.jamie написа:Absurd. Niama nachin da iziskat katalizator ot kola proizvedena BEZ takyv.
Normite za gazove pri tehnicheskite pregledi i v momenta se razlichavat - spored karburator/EFI i nalichie na catalizator.
ПП: Отделно не си представям как ще наложат ограничението само за 1 град.
Ot predi mesec i neshto w Stuttgart im e zabraneno da karat. Do kraq na godinata towa shte se sluchi wyw pochti wsichki nemski gradowe.
Kak go osyshtestwqwat? Mi mnogo prostichko - wischki koli s katalizatori (Euro 2 norma) i sled 93ta godina (t.e. wtoro pokolenie katalizatori) poluchawat zelena lepenka. Ostanalite sys katalizatori, no predi 93ta sa s jylta, a tezi bez - cherwenka.
Ta koito e bez zelena lepenka w grada qde shamari. Osnowata, e qsna - skoro shte pochnat da iskat jylti i izwyn gradowete, a sled towa i zeleni...
Kofti za horata s oldtimeri w gradowete, obache towa e polojenieto - nemcite ne kazaha nishto.
Btw. dokato w Sofiq wyzduha deistwitelno e ujasen i rano ili kysno neshto shte se predprieme w taq nasoka, tuk - w Germaniq go prieha toq ABSURDEN zakon, za da si stimulirat industriqta - t.e. proizwodstwoto na nowi koli. Desnoto prawitelstwo deistwitelno uspqwa s takiwa merki da dokara industriqta do raztej, kakywto ne e prejiwqwala nikoga do sega w istoriqta si.
Последно промяна от El Camino на 18 Апр 2007 13:50, променено общо 1 път.
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
За олдтаймерите, трябва да има закон, по-скоро процедура по обявяването им за исторически коли с по-специален режим на движение. Има подобни разпоредби в други страни, това означава, ниска застраховка и данъци, но и някои рестрикции при предвижването с тях. Не разполагам с конкретни данни, но би било интересно да видим какви са правилата в другите страни.
Heki, w Germaniq ima takiwa zakoni i wypreki towa im zabraniha! W podrobnosti za priwilegiite ne moga da izpadna sega, zashtoto sa 3 formi pod koito syshtestwuwat oldtimerite, mnogo razlichni edna ot druga, no deistwitelno ima(SHE) golemi oblekcheniq.Xeku написа:За олдтаймерите, трябва да има закон, по-скоро процедура по обявяването им за исторически коли с по-специален режим на движение. Има подобни разпоредби в други страни, това означава, ниска застраховка и данъци, но и някои рестрикции при предвижването с тях. Не разполагам с конкретни данни, но би било интересно да видим какви са правилата в другите страни.
Btw. otdelno gornata zabrana ot mart taq godina namaliha priwilegiite na oltimerite dosta!
Един куп предприятия отдавна не работят, а Кремиковци не работи с пълен капацитет от години, надали и 30% от капацитета се използва, така че не бива да се подценява влиянието на автомобилните изгорели газове... Колите в София са в пъти повече, отколкото са били преди 20 години....jamie написа:To добре ама това как ще стимулира Българската индустрия хич не ми е ясно ?
ПП: Въздуха над София не е мръсен заради колите. Винаги е бил смрад - заради Кремиковци и защото е инверсна зона.
Влез в София откъм гара Яна - носът ти сам ще ти обясни къде точно е Кремиковци. Не се майтапя, ВИНАГИ се усеща.ToyotaFan написа:Един куп предприятия отдавна не работят, а Кремиковци не работи с пълен капацитет от години, надали и 30% от капацитета се използва, така че не бива да се подценява влиянието на автомобилните изгорели газове... Колите в София са в пъти повече, отколкото са били преди 20 години....jamie написа:To добре ама това как ще стимулира Българската индустрия хич не ми е ясно ?
ПП: Въздуха над София не е мръсен заради колите. Винаги е бил смрад - заради Кремиковци и защото е инверсна зона.
Колите в движение не са в пъти в повече по простата причина че инфраструктрата не е променена значително.
Според мен като се приеме този закон(рано или късно),той няма да бъде създаден за да подобри Българската индустрия(коя?),а за да подобри чуждата индустря на Германия и подобни.Просто наще управници дали тези които в момента са на власт или тези които ще дойдат не мислят за държавата и за нас,аза за това как да се подмазват на Евро-еди кои си.
Според мен най-голямата грешка в наща исторя е влизането ни в ЕС.Питам се какво ще спечелим,и не само няма да спечелим ми ще дойде един момент в който ще трябва да връщаме това което све взели ми и това което не сме взели.
Ето примерно фонд земеделие,айде иди и вземи субсидий,ще вземеш ама друг път-малко ти е земята трябва да е над едиколкоси декара...
А субсидийте които са отпуснати са примерно 5 000 000евро,усфоени са 3 000 000евро,останалите не са усвоени ама са уш дадени...
Ох...извинявам се!
Според мен най-голямата грешка в наща исторя е влизането ни в ЕС.Питам се какво ще спечелим,и не само няма да спечелим ми ще дойде един момент в който ще трябва да връщаме това което све взели ми и това което не сме взели.
Ето примерно фонд земеделие,айде иди и вземи субсидий,ще вземеш ама друг път-малко ти е земята трябва да е над едиколкоси декара...
А субсидийте които са отпуснати са примерно 5 000 000евро,усфоени са 3 000 000евро,останалите не са усвоени ама са уш дадени...
Ох...извинявам се!
КЕФ ЦЕНА НЯМА
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
1.Тoyota Glanza V Turbo-290ps-RHD
2.Toyota Previa-156ps-LHD
3.Toyota Corolla AE86-165ps-LHD
4.Mazda RX7 FD-500ps-RHD
5.Subaru Justy 68ps-LHD
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
ми народа ще ревне - оправете ни пътищата и тогава искайте европейски стандарт от нас. пълно безумие е нашата държава - суперлуксозни коли се трошат ежедневно в развалините, наште седнали да умуват как да направят хората още по-недоволни. според мен обсъждането подобен закон на този етап е смехория
status: за БАН
В БМВ форума преди време бяха пуснали една акнета - за или против таксите по магистралите.
Напук на очакването ми, че никой няма да е за и напук на здравата логика, че винетка, такса и пътен данък никъде по света няма на едно, мнозинството бяха ЗА платени магистрали. Предтекста беше - така ще оправят пътищата.
Тоя народ толкова носи, колкото никой не може да си помисли с две думи, при тва с усмивка
.
Напук на очакването ми, че никой няма да е за и напук на здравата логика, че винетка, такса и пътен данък никъде по света няма на едно, мнозинството бяха ЗА платени магистрали. Предтекста беше - така ще оправят пътищата.
Тоя народ толкова носи, колкото никой не може да си помисли с две думи, при тва с усмивка

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта