Относно дръгелите (дизелите) на VW/Audi - че то последния здрав дизел си бе 1.9тди... От тогава насам - току пукат глави, току трябва да дебнеш да не си умерил 'куцата серия с калпавите инжектори' и т.н. и т.н...
Познай колко им е писнало на немците с този дъргел щом в про-VW списание като АУТОБИЛД пуснаха за VW Пасат статия, озаглавена 'ВЕЧНИЯТ ПАЦИЕНТ" след тест 100х.км

Бензинките - да, 1.8т излезе доста сполучлив и здрав... Но пък вече е безнадеждно остарял и също е извън съвременната класация...
Ама си има маниящина де - едно е да си вземеш скучен Авенсис, друго пред дискотеката да си с Ауди или БМВ - навярно по ще се докачат девойките

Да, Тойота рядко ползва турбокомпресори - явно смята, че няма нужда... 4.0 бензинка за по-големите машинки се справя много добре... Малките двигатели работят много добре на малките класове... Защо е нужна инвестиция в нещо, което има ограничено потребление?
Общо взето за мен VW/Audi,БМВ, Ленд-Ровър и Мерцедес са силно надценени...
Мнението ми се затвърди след като купихме за колега Х3 преди две седмици....
Да за VW могат(или поне на времето можеше) да се намерят доста евтини резервни части от турския пазар... Ама както се казва - за всекиго има по нещо
