
ТОЙОТА АУРИС
ТОЙОТА АУРИС
Здравейте,днес колата ми -Тойота Аурис дизел 2008 спря както се движех по стръмен път.Забави за момент мощността си и веднага изгасна.в този момент на дисплея светнаха червената лампа за акумулатора и лампата с капка/за горивния филтър/ .От този момент не пали изобщо.При първи опит за запалване се чува прехвъпляне и след това не се чува нищо,само се включват светлините а в последствие остават да светят само двете,посочени по-горе.Имате ли някаква идея какво може да е,като знам,че горивния филтър е сменен преди 3-4 мес.в България,като не съм сигурна колко и как е сменен.Да оточня ,че в момента колата е в Италия,всички са в отпуск и аз съм без превозно средство 

- TATI
- Мнения: 3032
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
ТОЙОТА АУРИС
Останала си без акумулатор. Вероятен заподозрян - алтернатор.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
ТОЙОТА АУРИС
Благодаря много ,но за акумулатора не трябва ли да изгуби всякакъв ток,след като повече време се опитвах да я запаля безуспешно разбира се и ток си има още ,всичко си свети като включа,както и ел.заключването,Извинявам се за за невежеството ми
- TATI
- Мнения: 3032
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
ТОЙОТА АУРИС
При така описано, какво може да си помисли човек?Виктория написа: в този момент на дисплея светнаха червената лампа за акумулатора и лампата с капка/за горивния филтър/ .От този момент не пали изобщо.При първи опит за запалване се чува прехвъпляне и след това не се чува нищо,само се включват светлините а в последствие остават да светят само двете,посочени по-горе.
Уж като изгаснала светнали само тези, а сега се оказва, че всичко друго си свети. И какво е това "чува се прехвъпляне "?
Ако се опитате да обясните по-подробно, па макар и с думи прости, може и да се получи някаква представа какво се е случило.
Успех!
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
ТОЙОТА АУРИС
Всичко свети в момента на натискането бутона за запалване,колата естествено не пали и освен таблото че си свети остават да светят само червената лампа за акумулатора и жълтата светлина която в нета обясняват, че е за горивния филтър,тя всъщност светна първа когато колата изгасна.
- Прикачени файлове
-
- IMG-90574644afd920f99520ce7f80247965-V - Copy.jpg (935.03 KiB) Преглеждано 3088 пъти
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
ТОЙОТА АУРИС
А гориво има ли? И нафта ли е? Скоро след зареждане ли стана?
Ако има гориво - вероятно са те позаредили с вода
Ако има гориво - вероятно са те позаредили с вода

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
ТОЙОТА АУРИС
Дизел е, заредих пълен ,а сега е почти половин резервоар ,не е гаснала за времето от както заредих до сега,
.Искаше ми се да съм подготвена,да не си ме лъжат както си искат като я вземат 


- Митхат
- Мнения: 3828
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 47 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
ТОЙОТА АУРИС
Трудно ще стане така,ние просто не можем да разберем.
Вие не можете да обясните какво се случва и тук само гадаем.
Да започнем така.
1. След като сложете ключа в контакта и завъртите ключа на позиция 1 обичайно свети таблото с множество лампи ,сега това случва ли се.?
2. След като завъртите ключа за палене,стартера върти ли или се чува само тракане.?
3. Ако стартера върти,лампите изчезват ли на таблото...?
4.Ако стартера върти ,спира ли сам или ?
Моля отговорете кратко и ясно.
Вие не можете да обясните какво се случва и тук само гадаем.
Да започнем така.
1. След като сложете ключа в контакта и завъртите ключа на позиция 1 обичайно свети таблото с множество лампи ,сега това случва ли се.?
2. След като завъртите ключа за палене,стартера върти ли или се чува само тракане.?
3. Ако стартера върти,лампите изчезват ли на таблото...?
4.Ако стартера върти ,спира ли сам или ?
Моля отговорете кратко и ясно.
ТОЙОТА АУРИС
Ми на първи въпрос-не е ключ,бутон е.Като го натисна по обичайния начин бутона заедно със съединителя за да запали-свети таблото с множество лампи-ДА ,като спра да го натискам,остават само тези на снимката! 2-не върти стартера,само едно моментно тракане, което на втория опит за палене, вече го няма и изобщо няма никакъв звук ,освен че цялото табло свети,както си свети нормалко при здрава кола. 3- не изгасва таблото,освен ако не натисна бутона все едно да изгася колата. 4- даже на таблото ми дава ОК! Ми така ми е по-лесно със въпроси и дано поне нещо съм обяснила 

- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
ТОЙОТА АУРИС
Май ще се разпитваме точка по точка 
Току възникват въпроси.....
Например: Има ли разлика между поведението при натиснат съединител и без натиснат съединител... (Да не би да е отказал датчика на педала на съединителя, и автомобилът само да дава контакт?)

Току възникват въпроси.....
Например: Има ли разлика между поведението при натиснат съединител и без натиснат съединител... (Да не би да е отказал датчика на педала на съединителя, и автомобилът само да дава контакт?)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Митхат
- Мнения: 3828
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 47 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
ТОЙОТА АУРИС
Значи го няма стартера,
Акумулатора на колко време е.
Горивният филтър кога е сменян.
Клемите на акумулатора дали са стегнати.
Акумулатора на колко време е.
Горивният филтър кога е сменян.
Клемите на акумулатора дали са стегнати.
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
ТОЙОТА АУРИС
Все още е рано за крайни твърдения
При стартиране с бутон логиката на сработване се различава в зависимост от това натиснат или не е 'контролния' педал (при мен не е съединителя, а спирачката)...
Като разликата е малка, но съществена - ако е натиснат педала, натискането на бутона директно стартира двигателя...
Ако педалът не е натиснат, то първото натискане на бутона включва само АСС, а второто - RUN (дава контакт), но без да върти стартера....
Затова и попитах за разлика в поведението - това ще помогне да отхвърлим първата причина...

Като разликата е малка, но съществена - ако е натиснат педала, натискането на бутона директно стартира двигателя...
Ако педалът не е натиснат, то първото натискане на бутона включва само АСС, а второто - RUN (дава контакт), но без да върти стартера....
Затова и попитах за разлика в поведението - това ще помогне да отхвърлим първата причина...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Митхат
- Мнения: 3828
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 47 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
ТОЙОТА АУРИС
Това нали е собственичката на автомобила,надявам се знае как се стартира двигателят на собственият и автомобил.
И ако не се получава по "традиционният" начин ,значи няма стартер. Нали,?
И ако не се получава по "традиционният" начин ,значи няма стартер. Нали,?
- slowtraveler
- Мнения: 6192
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 371 пъти
ТОЙОТА АУРИС
Аз говоря за повреда - може колежката да прави всичко правилно, но компютърът да не я разбира правилно заради отказал датчик... Просто да си мисли, че не е натиснат педала.... Затова и питам за разлика в поведението между двата варианта (и/или при първото натискане на бутона се включва само АСС)
Между другото май на някои автомобили не можеш да запалиш колата ако ти е изгоряла крушка на стопа - (там се следи за натисната спирачка, и компа си мисли, че не е натисната
)
Между другото май на някои автомобили не можеш да запалиш колата ако ти е изгоряла крушка на стопа - (там се следи за натисната спирачка, и компа си мисли, че не е натисната

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Митхат
- Мнения: 3828
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 47 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
ТОЙОТА АУРИС
Сега търси имали стартер,няма ли.
После защо няма.......,въпроса е защо колата загасва в движение по наклон /на горе/до колкото разбрах.
ММТ също следи лампите на стопа за натиснат такъв.
После защо няма.......,въпроса е защо колата загасва в движение по наклон /на горе/до колкото разбрах.
ММТ също следи лампите на стопа за натиснат такъв.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: dudev121 и 4 госта