
Multidrive S CVT скоростна кутия - Avensis T25 1.8 2ZR-FAE 147HP Valvematic - мнения и наблюдения ?
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 23 Яну 2017 14:29
- Местоположение: Plovdiv/Burgas
мнения за скоростна кутия Multidrive S на Авенсис 147 кс. бензин
Мнение от don_balon73 » 18 Май 2017 16:54

don_balon73
pacoran
- Akima
- Мнения: 7450
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 100 пъти
- Получена благодарност: 179 пъти
Multidrive S CVT скоростна кутия - Avensis T25 1.8 2ZR-FAE 147HP Valvematic - мнения и наблюдения ?
Мнение от Akima » 18 Май 2017 23:12
ДА.
http://www.telegraph.co.uk/motoring/car ... ions-.html
! | Съобщение от: Akima |
Има тема за покупка на употребяван T25 и тя не е тази! |


Масло:
08886-81390
Справочник:
http://toyota-club.net/files/faq/03-03-29_e77-04.htm
Akima
Multidrive S CVT скоростна кутия - Avensis T25 1.8 2ZR-FAE 147HP Valvematic - мнения и наблюдения ?
Мнение от pacoran » 19 Май 2017 00:08
pacoran
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Multidrive S CVT скоростна кутия - Avensis T25 1.8 2ZR-FAE 147HP Valvematic - мнения и наблюдения ?
Мнение от Airfan » 07 Юни 2017 23:26
Airfan
- slowtraveler
- Мнения: 6208
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Multidrive S CVT скоростна кутия - Avensis T25 1.8 2ZR-FAE 147HP Valvematic - мнения и наблюдения ?
Мнение от slowtraveler » 08 Юни 2017 09:41
При мен на съвсем друга кутия и предаване го има подобен ефект - не само при тръгване, но и при остър завой да задържи предавката, като веднага изрежда няколко предавки ако изправиш волана.
Да, не усещам намаляване на ускорението, защото дизелака е голям и има доста голям запас по обороти при тези случаи - просто ефекта го усещам като забавяне на превключване до например на 2500об/мин вместо на 1500-1800об/мин...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- izhelev
- Мнения: 71
- Регистриран на: 28 Май 2017 14:05
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Multidrive S CVT скоростна кутия - Avensis T25 1.8 2ZR-FAE 147HP Valvematic - мнения и наблюдения ?
Мнение от izhelev » 13 Авг 2017 19:58
izhelev
- peterhr
- Мнения: 637
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Multidrive S CVT скоростна кутия - Avensis T25 1.8 2ZR-FAE 147HP Valvematic - мнения и наблюдения ?
Мнение от peterhr » 13 Авг 2017 21:22
peterhr
- izhelev
- Мнения: 71
- Регистриран на: 28 Май 2017 14:05
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Multidrive S CVT скоростна кутия - Avensis T25 1.8 2ZR-FAE 147HP Valvematic - мнения и наблюдения ?
Мнение от izhelev » 15 Авг 2017 19:33
izhelev
- peterhr
- Мнения: 637
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Multidrive S CVT скоростна кутия - Avensis T25 1.8 2ZR-FAE 147HP Valvematic - мнения и наблюдения ?
Мнение от peterhr » 15 Авг 2017 21:37
Зимата не виждам смисъл да ползвам нещо различно от D, играл съм си да цъкам, единствено при слизане. При всяко друго положение, според мен D е оптималното.
На предишната кола (беше дизел с автоматик, но по-стар и с предавки) и там имаше осезаема разлика при ползването на моторна спирачка.
peterhr
- slowtraveler
- Мнения: 6208
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Multidrive S CVT скоростна кутия - Avensis T25 1.8 2ZR-FAE 147HP Valvematic - мнения и наблюдения ?
Мнение от slowtraveler » 15 Авг 2017 22:40
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- BOz
- Мнения: 4540
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Multidrive S CVT скоростна кутия - Avensis T25 1.8 2ZR-FAE 147HP Valvematic - мнения и наблюдения ?
Мнение от BOz » 16 Авг 2017 09:42
Това има според мен и друго обяснение. Когато подадеш повече газ, торка на 99% отключва в този момент. Идеята на тази операция, в описаната от теб ситуация, е да вкараш торка в максималните му обороти за мутиплициране на въртящия момент. Но тази крива не е линейна а в първите 2/3 е много по-полегата от последната 1/3. Това означава, че ако не вкараш торка до приблизително скоростта му на хидравлично задържане, мутиплицирането на въртящия момент е малък и се получава това усещане - торка превърта, няма умножение на въртящ момент и все едно караш на полу съединител. При мен това е относително лесно за проиграване ако подам рязко газ да кажем на 100% и след това отпусна педала да кажем на 50-60%. Кутията влиза в "спортен режим", който на ниски предавки (1-ва и 2-ра) е с отключен торк. Преди кутията да се усети да излезе от спортен режим и още съм на 2-ра да кажем, то се получава точно това усещане. Високи обороти и колата се тътри. И в момента, в който излезе от този режим и мине към "стандартен" режим, то торка заключва, оборотите ми падат и се усеща прилив на енергия от директното заключване на оборотите на двигателя към колелата.Airfan написа: Аз съм хванал един бъг - ако при потегляне за примерно, излизане от малка уличка към голям булевард с голямо навиване на волана, се подаде много газ за бързо изнасяне и превърти в завоя гуми, кутията се обърква и не сменя предавателното число и се форсираш няколко секунди без съществено да ускоряваш.
Логичното обяснение - да кажем минималните технически (механични) обороти са 1200 в този момент. Тъй като ЦВТ-то може да си играе с оборотите и предавателното отношение безгранично, то той ги смъква до 1200. Но ръчните (в случая симулирани) предавателни числа на ЦВТ-то на всяка скорост са фиксирани, а не са динамични. Това означава, че ако ръчно искаш да минеш на 5-та предавка, това означава, че предавателното отношение би смъкнало оборотите да кажем на 1100 или 1000, което излиза извън границите на допуска на кутията и съвсем логично не ти позволява.peterhr написа: При мен на ръчен режим винаги държи по-високи обороти отколкото на D. Просто не ми дава да "превключа" на по-ниски обороти (уж по-висока предавка). Примерно показва М4, ноне мога да превключа М5, защото не ми дава, аз цъкам но не превключва. И оборотите си седят примерно 1600. Докато ако мина на D и оборотите падат на 1200.
Въпрос за доказване на тезата - какво става ако вдигнеш скорост (обороти), която ти позволява да включиш 5-та и след това намаляваш до диапазона, когато кутията ще реши сама да ти върне 4-та, без твоя намеса. По този начин виждаш какви са минималните обороти на всяка скорост и ги изчисляваш спрямо предавателните числа на всяка предавка. Така ще знаеш минималната скорост на която може да превключиш следваща предавка. Дано си ме разбрал каква е идеята.
От интерес - каква е максималната предавка при теб, от която може да тръгнеш?

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
- peterhr
- Мнения: 637
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
Multidrive S CVT скоростна кутия - Avensis T25 1.8 2ZR-FAE 147HP Valvematic - мнения и наблюдения ?
Мнение от peterhr » 16 Авг 2017 10:10
Може би Тойота са го направили по-вандало устойчиво за да се застраховат от всякакъв вид "потребители".
peterhr
- slowtraveler
- Мнения: 6208
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 345 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Multidrive S CVT скоростна кутия - Avensis T25 1.8 2ZR-FAE 147HP Valvematic - мнения и наблюдения ?
Мнение от slowtraveler » 16 Авг 2017 10:15
На бързи - 2-ра... На бавни май си тръгва по принцип на 2 или 3-та предавка дори и да не си включил 'сняг'... Но там не съм пробвал дали ми позволява превключване на 4-та на място...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост