Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
На Аурис до 15/100 е моментният разход при цифри и бар, а средният е до 99.9/100
Ограничените размери на човешкия мозък не пречат на безкрайната човешка глупост!
Auris Hybrid Touring Sports 2016
Auris Hybrid Touring Sports 2016
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
По бар ние сме до 10 на дисплея ограничени, че ако динамично се променя скалата няма да си личи "нормалния" разход...



Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Аз днеска в жегата, чукнах среден 17/100 за 1 час и малко в задръстванията и изминати 25 км.
При мен бар-чето е до 30/100, както и моментния.
При мен бар-чето е до 30/100, както и моментния.
2020 RAV4 XA50 2.5 A25A-FXS HSD
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
2018 Alfa Romeo Stelvio 2.0T
2013 РАВ4 ХА40 2.2 2AD-FHV AUTO
EX 2017 RAV4 XA40 2.5 2AR-FXE HSD (открадната)
EX 2006 RAV4 XA30 2.2 2AD-FTV DPF (открадната)
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Привет,вчера ходих до Созопол чаканото извън градско най накрая се случи,че впечетленията от извънградското са добри не очаквах кой знае какво но приятно се движи,тихо само с ускорението е малко слабо но ще го преглътнем.Разхода беше 5/100 с 120км/ч на темпомат като в колата бяхме 5 човека и времето беше доста жега.Градско около 5.8/6/100км за момента е толкова но удоволствието е голямо от карането.Според мен и кеф и практичност важат за хибрида.
Auris Touring Sports HSD
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomob ... te-6070930
От няколко години се опитвам да изразя това мнение във форума, но не ми се получаваше.
От няколко години се опитвам да изразя това мнение във форума, но не ми се получаваше.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Батериите не ги произвеждат под прозореца ти, нали? Едно е да се отделя CO2 в индустриален комплекс, ограден от гора. Съвсем друго е да те опушват ауспуси ежечасно. И то не е само CO2 проблема при ДВГ.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 5 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
То и Гюргево е чак в друга държава, но съм останал с впечатлението, че русенци не бяха във възторг от хлорните атаки. А, има и по-пресен пример за обособена промишлена зона: http://zelenoruse.frontalno.com/10-%D1% ... %85%D0%B0/
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш
)
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш

- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
За това човек си избира къде да живее, но без автомобили е почти невъзможно.
Аз по време на хлора не съм бил в Русе, а това другото до мен не стига, около 10км от източника живея.
Впрочем ако ползвахме ел. автомобили, това от линка ти нямаше да се случва. Има рафинерия в източната зона. Доста са преекспонирали като цяло. Чак пък остра задушлива миризма на химически съединения?!?
Аз по време на хлора не съм бил в Русе, а това другото до мен не стига, около 10км от източника живея.
Впрочем ако ползвахме ел. автомобили, това от линка ти нямаше да се случва. Има рафинерия в източната зона. Доста са преекспонирали като цяло. Чак пък остра задушлива миризма на химически съединения?!?
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 5 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Интересно ми е как чувствителният журналистически нос е установил, че се касае за химични съединения, а не примерно за прости елементи
? А що се касае до изследването на шведския институт - вероятно има някакъв резон. Въпросът доста се доближава до този дали производството на фотоволтаични панели не отделя повече вредни вещества от тези, които се икономисват при производството на ток от соларни централи.

Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш
)
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш

- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Въглеродния диоксид е основния парников газ и независимо къде по Света се отделя предизвиква парников ефект за цялата атмосфера. Друг е въпроса, че най-големия производител на друг парников газ - метана е животновъдството.
Трудно е да се каже как да живеем максимално екологично и съобразно навиците и предпочитанията ни да вредим колкото можем по-малко.
Трудно е да се каже как да живеем максимално екологично и съобразно навиците и предпочитанията ни да вредим колкото можем по-малко.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Пуснали суперкомпютър да реши проблема с хората и планетата(без майтап), след 10 секунди изплюва резултата - хората в резерват да си ги гледа и да им е добре и на тях и на планетата 
Относно парниковите газове и особено двуокиса на въглерода няма никакво значение къде се произвежда
Сега гледаме да решим проблема с другите къде по-токсични газове пред лицата ни като окиса на същия въглерод, както и на азота... Чист ток няма да издържи електроразпределителната мрежа, така че освен горивни клетки и хибриди не виждам как хем агнето да е цяло и вълка да е сит 

Относно парниковите газове и особено двуокиса на въглерода няма никакво значение къде се произвежда





- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Такива "статистики" под път и над път. Общото между тях е само, че не се споменава и дума относно количеството CO2, всякакви други газове и електроенергия, които отиват докато получите 1 литър бензин. Или например относно факта, че рафинериште са вторият по обем замърсител в света. Нито, че батериите се рециклират и ползват отново...
Илън Мъск го каза: "Махнете рафинериите и ще има ток за електромобилите"
Илън Мъск го каза: "Махнете рафинериите и ще има ток за електромобилите"
-
- Мнения: 1036
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 42 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Ехххх, тези сравнения на ябълки с круши.
Отделяне на въглероден двуокис при производство на батерии и отделяне на СО2 при движение по пътищата.
Защо не сравнят отделените емисии въглероден двуокис при производство на електро и 2,0-литров автомобил с ДВГ?
Изведнъж разликата няма да бъде впечатляващите 7 години.
Отделяне на въглероден двуокис при производство на батерии и отделяне на СО2 при движение по пътищата.
Защо не сравнят отделените емисии въглероден двуокис при производство на електро и 2,0-литров автомобил с ДВГ?
Изведнъж разликата няма да бъде впечатляващите 7 години.
Преди светът се управляваше от умните. И това беше много жестоко. Умните принуждаваха простите да учат. На простите им беше тежко..
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Аз съм за, при всеки автомобил да има поне лек хибрид, но plugin. Ако не друго то поне на светофарите и задръстванията да може да се ползва ел мотора. Сега в момента карам кола със Start Stop. Еми пълен ад в задръстване, защото на всеки 2-3-5 секунди се пали и гаси. Какво пести - нищо, по скоро харчи повече + натоварване и износване на самите агргати. Единствено я пускам да се изключи ако има поне 20 секунди оставащи до зеленото. И да заради Евро норми тази система се пуска винаги когато запалиш автомобила. В дадения автомобил може да се излъже да се изключи напълно, но не и да помни последния и статус преди гасене на двигателя. Ето тук виждам предимство на ел. мотор в колата. Колкото да пълзи до към 30км/ч, удобно в задръстване, в подземния гараж и т.н. Да има и възможност за улавяне на енергията при спиране, с възможност за нагласяне на силата на спиране. Не ми пречи да може и повече, но от гледна точка на всичко нужно което трябва да се вкара в автомобила за да работи над тези параметри, ми се струва към момента излишно. Лесно може да се сравни това при сегашни хибриди и plug in такива. Моделите на Тойота, Лексус и Митсубиши има чувствителна разлика в кг, вътрешно пространство, окачване и др. Поне в България, нито има инфраструктура, нито има финансова изгода, както в други страни за работа на пълни електромобили или такива като I8 или I3.
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 09 Авг 2016 22:18
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 43 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
нямам хибрид,изчетох тема от любопитство. Понеже колегата спомена за старт/стоп при съвременните коли, при хибрида какво е положението с паленето и гасенето на бензиновия двигател?
Возил съм се неколкократно в Аурис хибрид и NX300h, оставам с впечатлението, че циклите на изключване и включване на бензиновия са много като брой при един трип. Или се бъркам и бензиновия е запален,но в режим на много ниска консумация?
Возил съм се неколкократно в Аурис хибрид и NX300h, оставам с впечатлението, че циклите на изключване и включване на бензиновия са много като брой при един трип. Или се бъркам и бензиновия е запален,но в режим на много ниска консумация?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост