сервиз "Квалитет" гр. Пловдив - Не ходете

Отговори
Mandata
Мнения: 55
Регистриран: 28 мар 2008 17:41
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Контакти:

сервиз "Квалитет" гр. Пловдив - Не ходете

Мнение от Mandata » 23 юни 2017 14:04

Сервиза е след околовръстното в посока Куклен. Специализиран в ел. стъкла, люкове, централно заключване, дневни светлини.
Дадох си фаровете за ремонт на рефлекторите на ксенона с лупи.
Забавеха ме с 1 седмица повече, ремонта е зле и незадоволителен, рамото на единия фар - счупено и лепнато със секундно, полувината щипки изпочупени и много зле запечано със силикон, сменени кабелите на ляв и десен фар, изгоряла крушка на мигача, цената е солена (после намерих същата услуга за 90 лв. по-малко).
При търсене на компенсация за всичко това - офертата е 20 лв. отстъпка при следващо посещение в сервиза.
no.gif Мерси!
Carina E, Avensis 2.0 D

pashata
Мнения: 19
Регистриран: 25 мар 2015 18:21
Репутация: 0
Местоположение: Пловдив
Автомобил: тойота корола версо

сервиз "Квалитет" гр. Пловдив - Не ходете

Мнение от pashata » 12 юли 2017 21:32

Със старата кола ходих два пъти и ми изпразниха джоба стабилно. Вече не стъпвам там, не само за доста високите цени, но и се налагаха и две рекламации след техните ремонти.

Потребителски аватар
Me4oKyX
Мнения: 2201
Регистриран: 10 яну 2007 14:16
Репутация: 5
Местоположение: Пловдив
Контакти:

сервиз "Квалитет" гр. Пловдив - Не ходете

Мнение от Me4oKyX » 01 сеп 2018 23:31

Цените са като за услуги с 2 години гаранция, която никой друг подобен сервиз не дава ... ДА, не са ниски, но пък поне 10 пъти съм им ползвал услугите, на поне 6-7 различни автомобила и нито веднъж не съм имал проблем или неотстранен дефект след правене на колите ...
И само информативно - фаровете на Авенсис с лупи са доста зле от завода нови да ги вземеш .... Само информативно го споменавам :thumbsup:

Оги
Мнения: 746
Регистриран: 09 юли 2012 14:32
Репутация: 72
Местоположение: Пазарджик

сервиз "Квалитет" гр. Пловдив - Не ходете

Мнение от Оги » 18 дек 2018 10:35

Аз не съм ползувал услугите им, но опита ме е научил, че във всеки сервиз всеки клиент може да остане недоволен, а в същия този сервиз може да има много доволни клиенти. И това най-малко зависи от името на сервиза. Мисля, че разбирате подтекста. Понякога и клиентите поставят екстремни условия, че работите се изнервят, влагат се ниско качествени или употребявани части и не само заради това качеството на услугите се оказва ниско. От друга страна безгрешни хора няма, проблем за всеки сервиз би имало и то сериозен ако една и съща грешка се повтаря или има проблеми вследствие от елементарно недовършени работи поради субективен фактор.
Toyota Corolla E11 98г 1,3-86 кс; Yaris SCP90 2008 1,3-87 кс; Auris E15 2012г 1,33-99 кс + 1 Peugeot за спорта.

Отговори

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 0 госта