IVOtuning написа:настроих запалването на 8 преди гмт и ми дигна егт-то
сега като я настъпя след 5400 об дига до 870-880 градуса
Сигурен ли си че си го настроил правилно? Укасяват са 2 неща на Диагностичния и тогаз са мери за да хванеш BaseTiming...
Мога да ти дам една логика на 12градуса EGT да е
по-ниско отколото на 8. Тва обаче е лична моя логика ,която съм си я измислил шото съм наблюдавал подобни аномалии и при мене... Та - на 12 градуса като си бил ,със издърпания бензин ЕКУ-то усеща детонации и овреме още на ниските обороти ти връща аванса една стъпка на заде (един вид limp mode) - което е много повече от 4 градуса във високите обороти т.с. отиваш на таблица която е много консервативна.
Сега като си на 8 ЕКУ-то не вижда детонации във ниските обороти ,а във високите дори и да имаш .... стар 8 битов компютър и софтуер от средата на 80-те определено не слуша над 5000-5500 оборота.
И не на последно място ,аз си разреших проблемите като разкарах заводския кулер и вмених всичките тръби ,съветвам те да направиш същото - температурите са високи ,явно имаш много обратно налягане...
Между другото за Перформасъ напрах всичко което мога ,трябва ни още един одобрителен глас за да приемем
