Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща
Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща
Ходих до Тойота изток в София там ми потвърдиха историята която е на първата снимка(началната история) крайната на другата снимка казаха, че не излиза нищо. Казаха ми, че колата е купена и поддържана в Португалия, а джамбаза я е внесъл от Швейцария?! Както и да е.... смятам да взема човек, който да и направи компютърна диагностика, дюзи + проверка на турбо в движение..
Междудруго като прелистих менюто на колата ми показа среден разход 12 на 100 със средна скорост 36км ... това не е ли много? (мотор 2.2 D-CAT 177кс)
Друго да проверя ли преди покупката?
Междудруго като прелистих менюто на колата ми показа среден разход 12 на 100 със средна скорост 36км ... това не е ли много? (мотор 2.2 D-CAT 177кс)
Друго да проверя ли преди покупката?
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща
Не знаеш как е направен този разход.... Това не би ми било определящо..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Toyota Yarispz
- Мнения: 186
- Регистриран на: 20 Яну 2015 00:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща
Направете и ако има такава възможност диагностика на студен двигател и след това при работна температура!!!
На мойта като я взех компа показваше 10/100 , но като и смених една умряла дюза и сега докарвам разход (по компютър) стараейки се 4.4 и при нормално каране (т.е. задръствания в сф и доста настъпване по ам.Тракия) към 6.8/100 max.
Последно промяна от Akima на 28 Май 2017 19:19, променено общо 1 път.
Причина: Съкратен цитат на последователни мнения.Моля прочетете правилата.Предупреждение №1.
Причина: Съкратен цитат на последователни мнения.Моля прочетете правилата.Предупреждение №1.

- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща
Изглежда добре - направете пълна диагностика с Techstream 10/11.Build Date 12/2008
Model ADT271L-AWFVXW
Body WG WAGON
Specification WG LEFT-HAND DRIVE VEHICLES
Grade SOLP2 SOL-PLUS(2) TYPE
Market EU EUROPE
Engine 2ADFHV 2200CC DIESEL
Fuel system DCRL DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM(LOWEST-POLLUTION ENGINE)
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
Gear Shift Type 6F MTM, 6-SPEED FLOOR SHIFT
Frame Number ADT271-E003740
Color Code 1F7 Classic Silver Metallic
Trim Code LA20
Успех.

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща
Здравейте.
След кратко проучване за надеждност Авенсис се очерта като едноличен лидер в класацията, особено при съотношението цена/качество. Ориентирал съм се към 2.2 дизе, 150к.с. Но ме наплашиха, че диска за маховик е 2к а дюзите дори повече.
Мисля да го купя директно от представителство на Тойота, на около 120к-130к километра. Въпроса ми е, до колко е вероятно да ми се наложи смяна на дюзи и маховик в този сценарий?
След кратко проучване за надеждност Авенсис се очерта като едноличен лидер в класацията, особено при съотношението цена/качество. Ориентирал съм се към 2.2 дизе, 150к.с. Но ме наплашиха, че диска за маховик е 2к а дюзите дори повече.
Мисля да го купя директно от представителство на Тойота, на около 120к-130к километра. Въпроса ми е, до колко е вероятно да ми се наложи смяна на дюзи и маховик в този сценарий?
Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща
Колега, дюзите лесно се проверяват с Techstream. Ако там стойностите са ОК, нямаш поводи за притеснения.
За маховика - по-разбиращите да кажат дали са меродавни тестовете от типа "По нагорнище при около 2000-2500 RPM настъпваш здраво на 2-а, 3-а и гледаш дали оборотите се увеличават паралелно на ускорението или те скачат, ама колата не бяга .... ". Успех с избора!
П.С. Двигателят 2.2 D4D 150к.с. мноооого ще те радва

За маховика - по-разбиращите да кажат дали са меродавни тестовете от типа "По нагорнище при около 2000-2500 RPM настъпваш здраво на 2-а, 3-а и гледаш дали оборотите се увеличават паралелно на ускорението или те скачат, ама колата не бяга .... ". Успех с избора!
П.С. Двигателят 2.2 D4D 150к.с. мноооого ще те радва

Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща
nitsodar, този тест май беше за износен съединител.
Демпферният маховик ако е за смяна се чува чукане. Може да се "хване" при изгасяне на колата веднъж с натиснат съединител и веднъж с ненатиснат при неутрална предавка. При натиснат утихва без чукане.
Ако колата е на 120-130х.км едва ли маховика е заминал. Имайте в предвид, че поддръжката на автомобила е разход, притежавайки такъв автомобил не би следвало 2 бона за ремонт да са проблем. Машините се износват, в един момент ще се наложи смяна на дюзи, съединител, неизбежно е.
Преди време смених комплект съединител с демпферен маховик на моя авенсис и цената беше 1900лв + 200лв за труд.
Демпферният маховик ако е за смяна се чува чукане. Може да се "хване" при изгасяне на колата веднъж с натиснат съединител и веднъж с ненатиснат при неутрална предавка. При натиснат утихва без чукане.
Ако колата е на 120-130х.км едва ли маховика е заминал. Имайте в предвид, че поддръжката на автомобила е разход, притежавайки такъв автомобил не би следвало 2 бона за ремонт да са проблем. Машините се износват, в един момент ще се наложи смяна на дюзи, съединител, неизбежно е.
Преди време смених комплект съединител с демпферен маховик на моя авенсис и цената беше 1900лв + 200лв за труд.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща
О да, ромоните са неизбежни и си струват пари. Лично, предпочитам превенция и редовна и качествено обслужване. В случая с колата, която съм избрал, има фабрична гаранция още почти година. Но да, явно е добре да бъда ментално и финансово подготвен за смяна и на дюзи и на маховик.
А дали си заслужава вместо Авенсис за 25к да се вземе чисто нова Корола за 31к(има някакви на скалд) 132 коня бензин?
А дали си заслужава вместо Авенсис за 25к да се вземе чисто нова Корола за 31к(има някакви на скалд) 132 коня бензин?
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща
Обслужваш не обслужваш - автомобилите (и детайлите им) се износват

Караш внимателно (подходящо за дадения агрегат) - ще издържи повече (този агрегат, ама може да е за сметка на друг

Дали си заслужава нещо или не - това е въпрос на лична преценка - зависи какво ще сложиш на кантара

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща
donybg, дали си заслужвава - slowtraveler добре е подчертал, че си е лично решение. Да ти кажа от опит (и лични наблюдения): аз карам Авенсис 2.2 D4D 150 hp 2007г.Брат ми си купи нова Corolla 2017 1.6 автомат 132 кончета. Королката е достатъчно широка отвътре (аз съм 188см. и това ми е водещо за един автомобил), много приятен салон ,хубава и по-мека возия от Авенсис Т25.С тази безстепенна кутия вози като самолет - не усещаш,нито чуваш смяна на предавките. Купето на Авенсис е по-голямо и комфортът на Т27 ще е определено по-добър.
Това, което е кофти в новите Короли е,че този двигател 1.6 132 к.с. е много муден, много шумен при по-висока скорост - разбирай на магистрала ще ти надуе главата
Все пак това е субективно и много зависи какво караш сега. Аз го казвам като човек с дизелов двигател 2.2, брат ми кара и Пежо 2.0 HDI 140 к.с. и сравнена с тези двигатели, Королката се струва мудничка. Иначе количката е много прилична и мисля,че би вършила чудесна работа на всеки!
П.С. Нямам наблюдения над Корола 1.4 дизел, но сигурно и там проблемът с шум при високи обороти ще е налице. Не ми се мисли на колко оборота ще е по магистралата със 120-130 например
Но .... един тестдрайв би дал отговор на въпросите ти .Успех!
Това, което е кофти в новите Короли е,че този двигател 1.6 132 к.с. е много муден, много шумен при по-висока скорост - разбирай на магистрала ще ти надуе главата

П.С. Нямам наблюдения над Корола 1.4 дизел, но сигурно и там проблемът с шум при високи обороти ще е налице. Не ми се мисли на колко оборота ще е по магистралата със 120-130 например

Последно промяна от nitsodar на 02 Юни 2017 11:16, променено общо 1 път.
Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща
1.4 Д4-Д е със 6 степенна СК и на 120 км/ч на 6-та скорост ДВГ е с около 1900 оборота т.е. почти не се чува. На 5-та е към 2200 и пак не се чува. Този ДВГ е един от най-тихите дизели.nitsodar написа:...
П.С. Нямам наблюдения над Корола 1.4 дизел, но сигурно и там проблемът с шум при високи обороти ще е налице. Не ми се мисли на колко оборота ще е по магистралата със 120-130 напримерНо .... един тестдрайв би дал отговор на въпросите ти .Успех!

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща
От както станаха дизеловите двигатели малко по-модерни (ака след 2000-та година), то аз лично не съм чул дизелов автомобил, на който двигателя да е основен шум при магистрално каране.
Изключвайки крайно бюджетни автомобили стил Ярис, където всички звуци се бият за черешката на шума.
Изключвайки крайно бюджетни автомобили стил Ярис, където всички звуци се бият за черешката на шума.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща
Колега zi_zi_top, благодаря за инфото "от първа ръка". Приятно съм изненадан от стойностите на оборотите, които си цитирал!


Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща
Искам да направя корекция на данните, които посочих по-горе.
- на 5-та предавка със 120 км/ч оборотите са 2550
- на 6-та предавка със 120 км/ч са 2200.
За сравнение на старата Корола 2,0 Д4-Д с 5 степенна СК при 120 км/ч на 5-та предавка оборотите са 2700.
За шумовия комфорт продължавам да твърдя, че при скорост до 160 км/ч няма дразнещ шум от ДВГ–ите и на двете Короли.
По–висока скорост и с двете не съм развивал и не мога нищо да твърдя.
- на 5-та предавка със 120 км/ч оборотите са 2550
- на 6-та предавка със 120 км/ч са 2200.
За сравнение на старата Корола 2,0 Д4-Д с 5 степенна СК при 120 км/ч на 5-та предавка оборотите са 2700.
За шумовия комфорт продължавам да твърдя, че при скорост до 160 км/ч няма дразнещ шум от ДВГ–ите и на двете Короли.
По–висока скорост и с двете не съм развивал и не мога нищо да твърдя.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Toyota Yarispz
- Мнения: 186
- Регистриран на: 20 Яну 2015 00:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща
Королата май е доста по-бюджетен вариант.Аурис е в класа й и от нов 1.6 бензин автоматик много негативни впечатления.... двигателя бучи а колата не върви (не само мои а и на служебен шофьор и жени ...).Ама то и двигателчето толкова си може. Авенсис т27 комби 150кс. -много мека возия(по мека от на Опел Инсигния), много обезшумена купе, за дълъг магистрален път е перфектна и не толкова удобна за градско, двигателя е с много голяма тяга и се ежи на доста по-мощни машини, и на 6-та на 2000об/мин е точно 120км/ч (обаче ръчните скорости за два модела с различни пред. числа...).
И не на последно място в класацията на ДЕКРА Т27 май е с най-добрите оценки в класа си!
И не на последно място в класацията на ДЕКРА Т27 май е с най-добрите оценки в класа си!

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 8 госта