Здравейте!
В петък при движение по магистрала Тракия, малко преди тунела нещо "изпатка", сякаш кихалка на газова, и колата продължи да се движи като куцо магаре. Турбото заживя в собствен свят, както и двигателя като цяло. Дори и на празен ход звукът бе като от маниашко изпълнен ауспух, но крайно нехарактерен. От бърз преглед на ханче Калугерово само успях да разбера, че все пак турбото върти. Динамика - малко над нулата, скорост - до към 120, пушек - наличен. И така до Стара Загора.
Тук започва благодарствента част.
Към Алекс - мехаННика. БЛАГОДАРЯ ТИ, КОЛЕГА! С едно обаждане по телефона ти постави точната диатноза. Проблем във въздуховод.
Следващата благодарност е към колегата Добри от сервиза на Сеат в Стара Загора. Добри, БЛАГОДАРЯ ТИ, че има хора като теб! Въпреки препълнения сервиз и липсата на механици, този човек с интересно чувство за хумор направи всичко възможно да ме вкара в бокса веднага, след което ПОПЪЛНИ НЕОБХОДИМАТА ДОКУМЕНТАЦИЯ с данните за колата и собственика, облече гащеризона и лично се зае с ремонта. Оказа се охлабила се скоба на въздуховода към кулера, благодарение на която гуменото съединение се бе откачило и турбото надуваше в атмосферата.
Кратка проба, коректно допопълване на документацията за извършените сервизни дейности, коректно остойностяване, приятелско ръкостискане - и отново на път.
Та, пиша, както да споделя за решения проблем, така и да благодаря на тези ХОРА.
Благодарност към колеги!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта