Здравейте!
Не е дотам приятно, но такава е реалността.
http://www.forum-auto.com/pole-techniqu ... 340643.htm За съжаление е на френски, темата там е много болна, защото са продадени повече бройки а-ли като Вашия. Есенцията е в това, че се сменя глава с гарнитура разбира се, и ако смените само гарнитура след време се стига пак до същия проблем. В Тойота (Франция) знаят за проблема, но тъй като касае извънгаранционни автомобили (около 100000 км)за това време вдигат рамене и общо взето след заплахи за съд и др. стигат до частични споразумения за части, което си е пак нещо (насякъде в Тойота знаят де

)! Ето и още един линк със снимка, където ясно се вижда къде надуването е оставило следа
http://www.forum-auto.com/marques/toyota/sujet4982.htm . Аз съм имал един такъв случай а-л 2004, 2009/90 000км ограничих се до смяна на гарнитура, за повече от година проблеми нямаше, след това не зная, а-ла смени местоположение и собственост.
Има малка вероятност след смяната на помпата да не е обезвъздушена системата, но това лесно ще го разберете.
Успех
Преместването на единица товар на единица разстояние е работа. Работата извършена за единица време е мощност. Всяка система обаче след Големия взрив се стреми към покой.