Avensis T25 2.0 1CD-FTV 116HP D4D - Климатроникът изключва след 2000 оборота и не се пуска повторно ?
Проблем с климатроника на Тойота Авенсис Т25
На въпросния Авенсис разширителния клапан ако се управлява от соленоид може и там да е проблема.Нещо в буксата или бобината .Но най–вероятно компютъра го изключва по високо налягане на фреона/слабо охлаждане /
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 25 Май 2017 12:20
- Местоположение: София
Avensis T25 2.0 1CD-FTV 116HP D4D - Климатроникът изключва след 2000 оборота и не се пуска повторно ?
Да като запаля колата и включа климатроника си работи много хубаво. Само като натисна газта и всичко приключва.
Поздрави,
Avensis T25 2.0 1CD-FTV 116HP D4D - Климатроникът изключва след 2000 оборота и не се пуска повторно ?
Питах за перката на радиатора.Имай предвид че може и да е от алтернатора или друг ел.проблем.
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 25 Май 2017 12:20
- Местоположение: София
Avensis T25 2.0 1CD-FTV 116HP D4D - Климатроникът изключва след 2000 оборота и не се пуска повторно ?
Алтернатора го смених миналия месец. Сега видях и когато пусна климатика перките въртят натискам газта и климатика спира перките се въртят. Поръчах капилярката да я смена и ще кажа дали е било от това. Ако не стане ще сменям компресора.
Avensis T25 2.0 1CD-FTV 116HP D4D - Климатроникът изключва след 2000 оборота и не се пуска повторно ?
Понеже ми стана интересно пък не съм запознат да попитам на твоя климатик с електронно трв ли е или с капилярка.
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Avensis T25 2.0 1CD-FTV 116HP D4D - Климатроникът изключва след 2000 оборота и не се пуска повторно ?
Според мен избързваш с покупките... На твое място първо бих проверил да не би някой предпазен датчик по налягане или температура да не сработва..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Avensis T25 2.0 1CD-FTV 116HP D4D - Климатроникът изключва след 2000 оборота и не се пуска повторно ?
Гаси якото. Ако не е капилярка, то ще сменяш компресор. Добро кардинално и също толкова безсмислено на този етап решение. Горе долу след компресора ще смениш колата. Поне вървиш с големи крачки. 
Има едно нещо, което въобще не споменаваш. В момента, в който изключи компресора, високото и ниско налягане в какви граници са?
Защото ако капилярката е запушена и не може да минава фреона добре, то двете налягания трябва да са ниски. Което от собствена страна не е свързано с изключване на компресора. За да изключи компресора веднага след вдигане на обороти, то трябва системата да прави много високо налягане веднага, което е свързано най-често с презаредено количество с фреон.
В тази връзка веднага ли изключва компресора щом го включиш? Да кажем включваш климатика, изчакваш да кажем 5-6 секунди (до сега не е работил въобще), даваш газ и той веднага ли изключва?
Ако изключва така, то най-вероятно проблема е в самия фреон. Но ако изключва след малко работа, да кажем 1-2 минути поне, то първото нещо, което трябва да направиш е да измиеш кондензатора (радиатора отпред).
И още нещо - споменаваш, че компресора не се включва след това въобще. Това означава ли, че ако изключиш колата и пак я запалиш, то компресора ще тръгне на момента? Ако е така, то има възможност проблема да е електрически, в ЕКУ-то, което управлява климатика.
Виждаш, че има много въпроси, на които трябва да си отговориш, за да може да търсиш и по-правилен съвет. Особено на отдалечен такъв.
п.п. За София мога да те пратя при едни хора, които ще свършат работата както трябва. Ако не се оправиш и ти трябват контакти, драсни ми едно ЛС, за да не ме накажат шефовете за неправомерна реклама.

Има едно нещо, което въобще не споменаваш. В момента, в който изключи компресора, високото и ниско налягане в какви граници са?
Защото ако капилярката е запушена и не може да минава фреона добре, то двете налягания трябва да са ниски. Което от собствена страна не е свързано с изключване на компресора. За да изключи компресора веднага след вдигане на обороти, то трябва системата да прави много високо налягане веднага, което е свързано най-често с презаредено количество с фреон.
В тази връзка веднага ли изключва компресора щом го включиш? Да кажем включваш климатика, изчакваш да кажем 5-6 секунди (до сега не е работил въобще), даваш газ и той веднага ли изключва?
Ако изключва така, то най-вероятно проблема е в самия фреон. Но ако изключва след малко работа, да кажем 1-2 минути поне, то първото нещо, което трябва да направиш е да измиеш кондензатора (радиатора отпред).
И още нещо - споменаваш, че компресора не се включва след това въобще. Това означава ли, че ако изключиш колата и пак я запалиш, то компресора ще тръгне на момента? Ако е така, то има възможност проблема да е електрически, в ЕКУ-то, което управлява климатика.
Виждаш, че има много въпроси, на които трябва да си отговориш, за да може да търсиш и по-правилен съвет. Особено на отдалечен такъв.

п.п. За София мога да те пратя при едни хора, които ще свършат работата както трябва. Ако не се оправиш и ти трябват контакти, драсни ми едно ЛС, за да не ме накажат шефовете за неправомерна реклама.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 25 Май 2017 12:20
- Местоположение: София
Avensis T25 2.0 1CD-FTV 116HP D4D - Климатроникът изключва след 2000 оборота и не се пуска повторно ?
Ххахаха колега BOz не съм чак толкова бос технически. Фреона съм го пълнил колкото пише по спецификациите на колата. Дай боже и да добавя още една кола към гаража, но към тази имам сантимент.
Този проблем се е образувал от "читави" майстори и колата страда жестоко от тях последните години. Много е вероятно да е капилярката защото веднъж бях отнесъл 2та радиатора с камък на пътя и след това сложиха нов радиатор и се притеснявам да не са сложили различен от предишния или в радиатора да е имало боклуци. Поръчах капилярката оригинална 50лв е не е кой знае какво и мога да пробвам. А за смяната на компресора пак е идея на майсторите до сега 3-4 майстора гледат колата и казват "Сменяй компресора от него е !", но съм скептично настроен към тази идея и ще е последното нещо което ще направя 




- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Avensis T25 2.0 1CD-FTV 116HP D4D - Климатроникът изключва след 2000 оборота и не се пуска повторно ?
Аз не съм казал, че си бос технически. Ако бях забелязал такова нещо, то нямаше да задавам и тези въпроси. На които отново не намерих отговор, за да може да разсъждаваме допълнително от разстояние.
Ако не стане с капилярната тръбичка (в което решение се съмнявам, предвид описанието), тогава ще дадеш и допълнителна информация. Или директно ще отидеш при хора, които ще ти решат проблема.
Успех.
Ако не стане с капилярната тръбичка (в което решение се съмнявам, предвид описанието), тогава ще дадеш и допълнителна информация. Или директно ще отидеш при хора, които ще ти решат проблема.
Успех.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 25 Май 2017 12:20
- Местоположение: София
Avensis T25 2.0 1CD-FTV 116HP D4D - Климатроникът изключва след 2000 оборота и не се пуска повторно ?
Шегувах се за босBOz написа: Аз не съм казал, че си бос технически. Ако бях забелязал такова нещо, то нямаше да задавам и тези въпроси. На които отново не намерих отговор, за да може да разсъждаваме допълнително от разстояние.
Ако не стане с капилярната тръбичка (в което решение се съмнявам, предвид описанието), тогава ще дадеш и допълнителна информация. Или директно ще отидеш при хора, които ще ти решат проблема.
Успех.


Решил съм този проблем да го отстраня и ще споделя с вас какво е било и как е решен проблема.
Поздрави,
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Avensis T25 2.0 1CD-FTV 116HP D4D - Климатроникът изключва след 2000 оборота и не се пуска повторно ?
Под температурен имах предвид например защита по 'замръзване'...
А в конкретния случай - щом си решил да сменяш капилярката, на всяка цена добре вакуумирай системата като я отваряш (и ако може - продухай я с азот), за да изкараш всякаква влага (100% имаш такава щом е била разхерметизирана)... И също така бих сменил филтър-дехидратора...
А в конкретния случай - щом си решил да сменяш капилярката, на всяка цена добре вакуумирай системата като я отваряш (и ако може - продухай я с азот), за да изкараш всякаква влага (100% имаш такава щом е била разхерметизирана)... И също така бих сменил филтър-дехидратора...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта