За регенерацията в града бъркаш поне за 2AD-FTV с 5-та дюза

Опитва се, но не регенерира! Тоя процес съм го прегледал в толкова детайли, мап-а (софтуера) сме декомпилирали, закачахме осцилоскопи по разните му датчици и т.н., за да разберем как точно регенерира тоя двигател. Това се случва е горе-долу така:
Караш си в града - диференциалния датчик си чупи трешхолда щото филтъра се е позапушил - oпитва се да се почисти, но не може, защото в момента в който върнеш газта и спреш на светофара, регенерацията спира, понеже няма достатъчно силен поток на изгорели газове (ох колко тъпо звучи на бг, exhaust flow), няма и достатъчно температура този поток, за да запали нафтата от 5-тата дюза. Следващия опит за регенерация може да го направи след 1-2 паления, проблема е, че системата е реактивна - чака да загрее мотора, чака кюмбето (Catalytic Converter + DPF) да загрее почва да мята нафта през 2-тата дюза и чака да се вдигне температурата на 2-те термодвойки дето наблюдават кюмбето, като всичко това стане започва регенерация (ако диференциалния датчик е отчел необходимост от това). Да ама, ако до определено време (не помня вече колко беше), не се вдигне температурата, спира регенерацията. Проблема е, че не спира да мята нафта веднага (дори да спираше пак щеше да го има проблема заради реактивността и факта, че чака температурата и през това време си пръска нафта), като върнеш газта или температурата падне (мисля че в един от последните ъпдейти са го оправили това) и по този начин се събира нафта преди DPF-a, щото през катализатора (а той е в кюмбето преди DPF-a) минава. Тая нафта си седи там (сам се сещаш какво причинява това на DPF-a - нафта с сажди и нагар и филтър със степен на филтриране < 150 μm), докато не ускориш с повечко газ, или не успее да регенерира. Второто няма да се случи в града самостоятелно (дори принудително няма да може да регенерира поне при 2AD-FTV, не става (нещо може сбъркано да има в ECU–то, не знам), защото при принудително пускане не вдига оборотите на двигателя и кюмбето не може да загрее над 160-170 градуса на място, трябва каране и то с доста газ), което води до запушване на въпросния филтър. После идва момента с карането извънградско и принудителните регенерации, което изпича всичко що е заседнало в него (понеже повече от половината вече е запушен и няма от къде да мине жегата, та да изгорят въпросните твърди частици), докато в един момент ставаш, като подвижна маскировъчна техника - ECU-то отчаяно се опитва да регенерира всеки път когато натиснеш по-рязко по светофарите и понеже нафта пред филтъра много, от жегата се изпарява (не се запалва, щото пък не е достатъчно горещо) и отзад излизат едни бели/сиви пушеци и смрад на неизгоряла нафта, а колите зад теб гледат тъпо и се чудят какво по дяволите се случи току що!
