Това, което ме притеснява е липсата на предварителна подготовка - трябва да се прочете кое как се прави, за да се знае какво да се очаква

Мнение от slowtraveler » 18 Май 2017 15:31
slowtraveler
Мнение от Митхат » 18 Май 2017 15:58
Митхат
Мнение от Akima » 18 Май 2017 18:48
Akima
Мнение от angellov » 21 Май 2017 16:30
angellov
Мнение от Митхат » 21 Май 2017 18:33
Митхат
Мнение от angellov » 21 Май 2017 19:14
angellov
Митхат
Мнение от Тойота Фен » 29 Май 2017 19:01
Тойота Фен
Мнение от baba_metca » 30 Май 2017 20:47
baba_metca
Митхат
Мнение от ZMeyGorianin » 30 Май 2017 21:10
ZMeyGorianin
Мнение от slowtraveler » 31 Май 2017 09:00
Предполагам това е продиктувано от логиката за управление на ММТ... От рода: при натисната спирачка (сработило ключе) - отцепи изцяло съединителя. А ако ключето не е сработило - зацепи малко съединителя в опит леко 'да провлачи' автомобила... Като второто е преходен режим, свързан с интензивно износване на съединителя..
slowtraveler
Мнение от Paiaka » 06 Юни 2017 10:40
Paiaka
Мнение от slowtraveler » 06 Юни 2017 11:52
Навярно не сте се разбрали - не знаят какъв ви е автомобила, за да предложат правилната течност..
slowtraveler
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост