В неподвижно състояние, включена Първа скорост и наклон между 10-20 градуса, колата продължава да се задвижва от собствената си тежест на стъпкови равни моменти през 2-3 секудни.
Преди да подменя съединителя с нов го правеше същото, но имам чувството че след подмяната го прави малко по-лесно. Съединителя е току що сменен с LuK. Също ми направи впечатление, че съединителя не е толкова мек колкото беше новия на старата ми кола BMW 318.... въпреки че отделя доста доста ниско, омекна значително и работи добре. Правя и за друго асоциация с БМВто понеже го правеше същото с изпускане на наклон и след помяната вече не изпускаше. Майсторите са различни !

Ще се благодарен да споделите къде е възможния проблем, така че като се върна при майстора да съм подготвен с някакви доводи.
Между другото проблемната кола е Toyota Rav4 XA20 VVT-i 2.0L ACA21L-AWMNKW 2003 - Бензин.
Приятен и успешен ден на всички.