Корола е11 4E-FE
Корола е11 4E-FE
Здравейте колеги,
карам Корола е11 с двигател 4Е-ФЕ 1,3.Имам я от 12 години и пробег на 500000 км.невероятно здрав автомобил.Преди около година прокапа малко масло от гарнитурата на картера,това много ме дразнеше и я закарах да я подменят.През първите 2 месеца добре,но ми се наложи да пътувам спешно в провинцията.По магистралата я настъпвах до 140-150.Пристигам и след около 10 мин. гледам под колата огромна локва масло.Беше се омаслил целия корпус между двигателя и скоростната кутия.Оставих я там в сервиз.Отново лепене на картера и смяна семеринг колянов вал(виктор ренц).Каране около 4 месеца без проблем.
Не гори масло.От смяна до смяна да налея най-много 400 грама.
По празниците пак по магистралата и о ужас маслото е пак по земята.Този път протече и от към ангренажния ремък и от към скоростите.Започна да ми приплъзва и съединителя може би се е омаслил.
Въпросът ми е:възможно ли е да се появява някакво налягане в картера за да го изхвърля само когато двигателя е натоварен по дълго време?Като карам в града не го прави.
Прегледах двата отдушника които са на капака на главата-не са запушени.Какво мога да направя или къде да я закарам да я видят?
Благодаря
Поздрави на всички
карам Корола е11 с двигател 4Е-ФЕ 1,3.Имам я от 12 години и пробег на 500000 км.невероятно здрав автомобил.Преди около година прокапа малко масло от гарнитурата на картера,това много ме дразнеше и я закарах да я подменят.През първите 2 месеца добре,но ми се наложи да пътувам спешно в провинцията.По магистралата я настъпвах до 140-150.Пристигам и след около 10 мин. гледам под колата огромна локва масло.Беше се омаслил целия корпус между двигателя и скоростната кутия.Оставих я там в сервиз.Отново лепене на картера и смяна семеринг колянов вал(виктор ренц).Каране около 4 месеца без проблем.
Не гори масло.От смяна до смяна да налея най-много 400 грама.
По празниците пак по магистралата и о ужас маслото е пак по земята.Този път протече и от към ангренажния ремък и от към скоростите.Започна да ми приплъзва и съединителя може би се е омаслил.
Въпросът ми е:възможно ли е да се появява някакво налягане в картера за да го изхвърля само когато двигателя е натоварен по дълго време?Като карам в града не го прави.
Прегледах двата отдушника които са на капака на главата-не са запушени.Какво мога да направя или къде да я закарам да я видят?
Благодаря
Поздрави на всички
- Toyota Fan Forever
- Мнения: 152
- Регистриран на: 19 Яну 2017 10:16
- Местоположение: Sofia
Корола е11 4E-FE
Здравейте!
Налягане се образува и то правопопрционално на оборотите, щом сте проверили вентилацията на картера, то това отпада, а и още повече такъв случай с избиване на семеринг от подкартерни газове при марката не ми е известен.
По-скоро прилича на недобре залепен картер (особено в зоните където се снаждат капаците), който като го напъне налягането протича, лошото е, че сте го повторили, а сега и трети път ще се наложи да го правите. Преди интервенциите проблеми не сте имали нали?
Успех
Налягане се образува и то правопопрционално на оборотите, щом сте проверили вентилацията на картера, то това отпада, а и още повече такъв случай с избиване на семеринг от подкартерни газове при марката не ми е известен.
По-скоро прилича на недобре залепен картер (особено в зоните където се снаждат капаците), който като го напъне налягането протича, лошото е, че сте го повторили, а сега и трети път ще се наложи да го правите. Преди интервенциите проблеми не сте имали нали?
Успех
Преместването на единица товар на единица разстояние е работа. Работата извършена за единица време е мощност. Всяка система обаче след Големия взрив се стреми към покой.
Корола е11 4E-FE
Благодаря за отговора.
Аз я карам вече много години и никога не съм имал този проблем до сега.Минавам на месец около 3000-3500 км и колата я познавам до последния детайл.
Сега е най-зле защото и съединителя ми е омаслен и като подам рязко газ да изпреваря оборотите се качват рязко,а колата не ускорява.
При последното лепене на картера ми свалиха и скоростите и смениха семеринга.Смених и нов комплект съединител (закс)-на три месеца е.(никога не го бях сменял около 350000)
Между другото на картера има ли гарнитура или само силикон?
Поздрави
Аз я карам вече много години и никога не съм имал този проблем до сега.Минавам на месец около 3000-3500 км и колата я познавам до последния детайл.
Сега е най-зле защото и съединителя ми е омаслен и като подам рязко газ да изпреваря оборотите се качват рязко,а колата не ускорява.
При последното лепене на картера ми свалиха и скоростите и смениха семеринга.Смених и нов комплект съединител (закс)-на три месеца е.(никога не го бях сменял около 350000)
Между другото на картера има ли гарнитура или само силикон?
Поздрави
-
- Мнения: 1133
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 28 пъти
- Получена благодарност: 17 пъти
Корола е11 4E-FE
Провери капака на главата дали няма разхлабени гайки. Всъщност може да е от различни места, които са над картера. Една тънка струйка надолу, скрита някъде и се разлива по него понеже е хоризонтален.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
Корола е11 4E-FE
При мен подобен проблем имаше при кофти гарнитура на капака на главата.
Под колата имаше капки масло след дълги пробези, на кратки разстояния си беше ОК.
Под колата имаше капки масло след дълги пробези, на кратки разстояния си беше ОК.
Model: Toyota Avensis; Build Date: 08/2005; Body: WG WAGON
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
-
- Мнения: 194
- Регистриран на: 17 Фев 2014 17:59
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 5 пъти
Корола е11 4E-FE
Toyota RAV4 (2023), 2,0 CVT, M20A-FKS, EXECUTIVE I Toyota Corolla E11 (1999), 1,3 4E-FE, TERRA, MT I Toyota C-HR (2023), 2,0 HYBRID M20A-FXS, CLUB
Корола е11 4E-FE
Виж и семеринга на маслената помпа. Там има голямо налягане и вероятност за теч.
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ
Корола е11 4E-FE
Благодаря на всички.
Въпросът е къде да я закарам,за да не се налага след три месеца пак в сервиз.
Поздрави
Въпросът е къде да я закарам,за да не се налага след три месеца пак в сервиз.
Поздрави
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта