D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Благодаря, за бързите отговори!
Avensis T25 2.0 D4D 126 к.с. 1AD-FTV 2007 Wagon
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Tурбината се чува във всички оборити като колата е на тихо място , защото "кюмбето" на дпф е празно.Решава се с тръба вътре която да не позволява да се завихрят газовете в него , но оскъпява процедурата.
Никаква промяна при махане на ДПФ на разхода на гориво.12,5 градско.
Изолирах и ЕГР , нищо не се промени пак в разхода , иначе колата върви с всичките 177 кончета .
Никаква промяна при махане на ДПФ на разхода на гориво.12,5 градско.
Изолирах и ЕГР , нищо не се промени пак в разхода , иначе колата върви с всичките 177 кончета .
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Като изолираш ЕГР-а, разходът би трябвало да се вдигне една идея.DCAT написа: Изолирах и ЕГР , нищо не се промени пак в разхода , иначе колата върви с всичките 177 кончета .
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Ако не е коригиран софтуера може да вдигне разхода, ако е коригиран не би трябвало ... даже обратното.
http://www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.
! 5 години гаранция на софтуерните услуги !
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.
! 5 години гаранция на софтуерните услуги !
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
И дпф и егр са коригирани софтуерно , но разхода не мръдна .......компа не ги търси. Няма емулатор които да лъже , просто ми написаха нов софтуер за клапана и филтъра за твърди частици.
Колата я имам от 7 месеца , но много неща правих , придобих опит не по най-евтиния и приятен начин ....реших част от проблемите но те са за много теми.
сменях турбини , тръби по тубото , правих скоростна кутия , егр и дпф ....сега ме чака комънрейл мисля че са дюзи , ще видя дали е модела на денсо пиезо които може да се рециклират.Чака ме и предница , мисля че са накраиници по рейката .
Имам какво да кажа за д кет конкретно аурис ....ще прегледам всички теми за да дам инфо.
Колата я имам от 7 месеца , но много неща правих , придобих опит не по най-евтиния и приятен начин ....реших част от проблемите но те са за много теми.
сменях турбини , тръби по тубото , правих скоростна кутия , егр и дпф ....сега ме чака комънрейл мисля че са дюзи , ще видя дали е модела на денсо пиезо които може да се рециклират.Чака ме и предница , мисля че са накраиници по рейката .
Имам какво да кажа за д кет конкретно аурис ....ще прегледам всички теми за да дам инфо.
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Здравейте колеги . Изчетох цялата тема от начало до край .Та и аз да споделя своята мъка . Имам авенсис т25 д-кат която пуши постоянно . След няколко диагностики включително и в ТМ ауто установихме че проблема е 5-тата дюза или по точно регенерацията се включва постоянно . До тук добре . Купих 2 дюзи втора ръка . Сменихме ги , проблема остана . При последната диагностика момчето забеляза че температурата във ДПФ при студена кола е 500 градуса . Та възможно ли е проблема да идва от датчик за тая температура . Например да е забил и тн , и да кара тая дюза да пръска постоянно гориво. Филтъра не е запушен, гледаха го в Дунев на 4-ти километър. Предполагам че и дозата работи щом все пак пръска гориво . Правя финален опит да спася тоя ДПФ . Помагатайте
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Да не би да е повреден диференциалния датчик, и компа да си мисли, че ДПФ е запушен?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Ами предполагам че може да е това . След като дозата постоянно пръска гориво .В момента съм дръпнал буксата на въпросната дюза и проблеми няма, но това е мн кратковременно решение. Та някой ако знае нещо повече за тоя датчик .
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Би трябвало да е диференциален на налягане..
Т.е. да стои до ДПФ, и да взема налягане (тръбичка или нещо подобно) от двата края на ДПФ - преди и след...
Данните би трябвало да могат да се четат през софтуера - какви показания дава? (не че знам колко трябва да показва на Тойота, но колегите предполагам ще помогнат с достоверни стойности)....
Т.е. да стои до ДПФ, и да взема налягане (тръбичка или нещо подобно) от двата края на ДПФ - преди и след...
Данните би трябвало да могат да се четат през софтуера - какви показания дава? (не че знам колко трябва да показва на Тойота, но колегите предполагам ще помогнат с достоверни стойности)....

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
А освен диагностиката обновяване на софтуера правили ли са? Защото мисля имаше сервизен бюлетин по въпроса, търсачката сигурно ще го намери. Един приятел имаше Лексъс със същия двигател на който петата дюза работеше много често и след обновяване на софтуера се пооправи.
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Ако изключиш въпросния темп. датчик и отново отчита 500 градуса, най-вероятно е пипан софтуера.
http://www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.
! 5 години гаранция на софтуерните услуги !
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.
! 5 години гаранция на софтуерните услуги !
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
В ТМ ауто ми преинсталираха софтуера с уж най - новия . Там специално на диагностиката не са засякли да има проблем с този диференциален датчик, което ме учуди , защото 3 дни след това при един приятел на диагностиката го показа . Не излиза като грешка . Той го видя случайно . Намерих все пак въпросният датчик втора ръка и утре мисля да го взема . От аурис е а не от авенсис и се чудя дали това ще има значение . Все пак ще го взема защото ми се изперпват вариантите .
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Ако тръгнеш да го смъкваш - огледай добре и ако можеш - продухай газовите пътища (тръбичките от филтъра към датчика) - да не би там да се е запушило със сажди...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Мерси момци за съветите. Ще пиша като / ако реша проблема.
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Малко ъпдейт по моя проблем с пушенето . От както го установих , както написах вече смених тая тъпа 5-та дюза , смених тоя диференциален датчик заедно със двете игли които мерят въздуха температурата във дпф филтъра, правих няколко диагностики , продухвах разни тръбички и какво ли не . Чистих ЕГР, дебитормер, преинсталираха ми софтуера в Тойота. И в крайна сметка едно голямо нищо. Колата си пуши и не се трае . Купих я защото исках да пътувам с нея по Европа и не ми се искаше да махам ДПФ веднага защото знам че глобите са много сериозни ако те барнат да караш там . Понеже съм леко в безизходица, празен портфейл ( всички тия неща които съм написал ми струваха близо 2000 лв) и изхабени нерви смятам да го сваля тоя ДПФ . НА последната диагностика в ТМ ауто показваше че всичко е в норми освен 5-тата дюза . Нея я смених я то 2 пъти . От там ми казаха за съжаление че нито може тая дюза да се тества нито да се рециклира така че е на късмет . Но щом пръскала за регенерацията значи работи . И все пак явно пропускам нещо . Ако има някой който си е патил от такъв проблем моля ви казвайте как сте го решили .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: pim68 и 3 госта