Здравейте ,колеги първо поздрави за добрата атмосфера във форума...често следя темите ,но не съм активен с коментарите. Та ,преди седмица си купих Авенсис 2.2 D-CAT 177к.с ,2013г. от Германия - Кьолн. Днес колата пристигна и видях ,че има пауър бокс слаган в Германия - Mspeed GmbH (Кьолн) ,това е сайта на фирмата - http://www.mspeed.de/english/ Колата е на 80 000км със стриктно водена сервизна история в сервиз на Тойота и видимо е в перфектно състояние. Какво е вашето мнение за пауър бокса ,има ли шанс да окаже негативно влияние след определени километри и по добре ли е да го махна на време? Ще се радвам да прочета ,всякакви мнения...в последствие ще допълвам ако има нещо.
Поздрави
Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?
Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?
Няма отговори по темата ,но аз ще проведа един малък монолог...бокса остава със сигурност ,просто колата без него е "куц кон "така да се каже...изобщо не съм доволен от динамиката ,дори помислих ,че има нещо нередно и се наложи да търся същата да направя тест драйв ,но разлика няма (при сравнението моята беше с махнат бокс)...разбира се и диагностика с "живи данни" в движение правих - всичко е ток. Колата в ниските е доста мудна...в средните и високите е добре горе долу...след 170км/ч - умира (поне според мен) до 220 бавно се случват нещата...с бокса е по добре ,но мощността не е разгърната добре ,а идва в дадени обороти изцежда колата и пак умира
Тегава работа като цяло...

Toyota Avensis T27 2012 Facelift 2.2 D-CAT 177hp Executive
- G.Panayotov
- Мнения: 153
- Регистриран на: 28 Сеп 2015 17:05
- Местоположение: Варна
- Получена благодарност: 1 път
Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?
Ако очакваш динамика от дизел във високи обороти, ще си останеш със очакването
. Диапазона на ефективно ускорение според мен на този двг. варира от 2000 до 3700об.
Иначе слагал съм power box и да имаше разлика не с много, но все пак имаше.
По не много достоверна апаратура показа покачване с около 15кс. и 30нм.
Колко вреди на двг. не ми е ясно(не съм и търсил), но за всеки случай съм го махнал.

Иначе слагал съм power box и да имаше разлика не с много, но все пак имаше.
По не много достоверна апаратура показа покачване с около 15кс. и 30нм.
Колко вреди на двг. не ми е ясно(не съм и търсил), но за всеки случай съм го махнал.
°Toyota Avensis T25 D-CAT Executive 2AD-FHV
°Lexus IS200 Executive 1G-FE+++
°Lexus IS200 Executive 1G-FE+++
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?
Колега, без значение дизел или бензинка - има физични закони, които няма как да ги прескочиш 
И аз искам автомобил със 100к.с. да ускорява до 100 за 2 секунди и да гори литър на 100км, с максимална скорост 300км/ч, ама няма....
В горния диапазон особено на скоростите (а не само на оборотите) няма как да очакваш чудеса - тази мощност толкова си може...
За пауър-бокса - според мен въпроса е повече риторичен... Да, навярно модификацията ще влоши издържливостта, но пък след като веднъж си пробвал с него - едва ли ще искаш да се върнеш на 'куц кон', колкото и малка да е разликата

И аз искам автомобил със 100к.с. да ускорява до 100 за 2 секунди и да гори литър на 100км, с максимална скорост 300км/ч, ама няма....
В горния диапазон особено на скоростите (а не само на оборотите) няма как да очакваш чудеса - тази мощност толкова си може...
За пауър-бокса - според мен въпроса е повече риторичен... Да, навярно модификацията ще влоши издържливостта, но пък след като веднъж си пробвал с него - едва ли ще искаш да се върнеш на 'куц кон', колкото и малка да е разликата

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?
Да ,благодаря Ви...имах други очаквания просто. Дълго време търсих читав екземпляр ,високо изпълнение с диод ,кожа ,подгрев ,18" джанти и т.н и сега останах леееко разочарован от вървежа...може би ,защото я сравнявам с Мазда 6 175к.с. Маздата е една идея по динамична и отзивчива ,поне според мен де...но все пак и при старите Мазди и Тойоти беше така...важното е ,че Тойота е по доказалата се марка също така държи доста по висока цена...явно има защо. Поздрави
Toyota Avensis T27 2012 Facelift 2.2 D-CAT 177hp Executive
- diskos
- Мнения: 4
- Регистриран на: 30 Юни 2018 15:44
- Местоположение: София
- Автомобил: Avensis 2.2 D-CAT
Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?
Благодаря DJaMBaZza за темата и отговори на въпроса дали си заслужава !
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Power Box - Avensis 2.2 D-CAT?
Маздата е битурбо - от там ти идва разликата в мощността и разгръщането. Променливата геометрия на Авенсиса е добра, ама не може да замести двете турбинки
Там въртящия момент е от 1500 об на линия, до 4000, че и малко отгоре.
А и защо ти бокс на този двигател, като има ремап за Авенсис Т27, при това резултата и още по-добър от бокс! Иначе има читави боксове, но при новите дизели са доста по-ограничени, заради умните катализатори - следят се газовете и температури и допуските са ограничени. Затова и разликата не е голяма, както при по-старите комънрейли
Но пък един як ремап и колата ти ще си има ако искаш "екологичните" глупости и ще върви чувствително по-добре. А и като цяло един добър тунер, трябва да може да ти е настрои така, че да ти хареса на теб как върви, от какви обороти и до какви обороти ... Това е реалния чип тунинг - не просто да ти copy-paste-нат новия файл със завишени стойности и квот такова


А и защо ти бокс на този двигател, като има ремап за Авенсис Т27, при това резултата и още по-добър от бокс! Иначе има читави боксове, но при новите дизели са доста по-ограничени, заради умните катализатори - следят се газовете и температури и допуските са ограничени. Затова и разликата не е голяма, както при по-старите комънрейли



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта