-
totito
- Мнения: 6
- Регистриран на: 09 Мар 2017 10:11
- Местоположение: Добрич
Мнение
от totito » 21 Мар 2017 21:54
Здравейте,колеги с въпросната колица имам проблем относно вървежа и,т.е.върви добре малко като чист дизел,изчезна онова засмукване и се изстрелваше колицата.От 7-8 мес.го търся проблема но без успех,моля ви помогне с идеи или решения. Тествана е в Тойота всичко е ОК.Турбината надувала добре.Дюзите са ОК.EGR-почистен.Дебитомер-почистен.Горивен филтър сменен.Да попитам и още нещо,когато сменях гр.филтър реших да проверя маркучето което е наклапана на турбината да ли е здраво и то,здраво е но когато изпробвах да засмуча от клапана въздух влезе малко масло в маркучето,и така 4-5 пъти все влизаше,нормално ли е.БЛАГОДАРЯ предварително

totito
-
BOz
- Мнения: 4536
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Мнение
от BOz » 22 Мар 2017 10:39
Сигурно си купил колата относително скоро, покарал си я няколко месеца, отначало ти се е струвало, че върви много, свикнал си и изведнъж си решил, че не върви като преди, и започваш да търсиш проблеми.

Разход на хибрид->

Разход на дизелов автоматик ->

BOz
-
totito
- Мнения: 6
- Регистриран на: 09 Мар 2017 10:11
- Местоположение: Добрич
Мнение
от totito » 22 Мар 2017 19:10
Не ,не е така много добре си знам как е вървяла.
totito
-
totito
- Мнения: 6
- Регистриран на: 09 Мар 2017 10:11
- Местоположение: Добрич
Мнение
от totito » 22 Мар 2017 19:23
Търся решение а не да си чеша пръстите.

totito
-
slowtraveler
- Мнения: 6181
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Мнение
от slowtraveler » 22 Мар 2017 19:40
Ами тръгваш стъпка по стъпка... За да има тяга са нужни няколко фактора:
1. Достатъчно въздух
а) въздушен филтър
б) наддув на турбината
в) херметичност на системата след турбината (да не изпуска отнякъде)
2. Достатъчно гориво
а) горивен филтър и горивна система
б) добре работещ рейл (да не би като дадеш газ и налягането в рейла да намалява?
в) правилно измерени параметри - ако някой датчик показва неправилни параметри (но не достатъчно различни за да отчете грешка), може да се подготвя неправилна смес...
Проблемите от този тип са едни от най-трудните за откриване - няма грешка, всичко е ОК, пък не върви... Тогава се търсят живи данни и се анализира откъде може да е...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
totito
- Мнения: 6
- Регистриран на: 09 Мар 2017 10:11
- Местоположение: Добрич
Мнение
от totito » 22 Мар 2017 20:52
Благодаря,колега но някой неща не ми са ясни,ще трябва да потърся добър майстор но за съжеление в Добрич няма такъв.
totito
-
Митхат
- Мнения: 3826
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Мнение
от Митхат » 22 Мар 2017 21:40
Колега един от най добрите автомобилни техници в България живее в Добрич,поразпитай да не правим реклама тук.
Митхат
-
totito
- Мнения: 6
- Регистриран на: 09 Мар 2017 10:11
- Местоположение: Добрич
Мнение
от totito » 23 Мар 2017 19:52
Хайде,бе момчета помогнете.
totito
-
slowtraveler
- Мнения: 6181
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Мнение
от slowtraveler » 24 Мар 2017 09:20
Колега, форума може да дава само предложения, но не може да ти ремонтира автомобила...
В момента проблема ти е липса на добра диагностика.
Затова лично аз бих действал по два алтернативни варианта:
1. Търсене на добър майстор с опит с Тойота (и с правилния хардуер и софтуер). Не ми стана ясно как е тествана в Тойота - дали за търсене на определен проблем, или просто така... Защото ако се гледа просто така - може да се видят нормални параметри, но ако например се търси целево например пропадане на налягане в определен момент, се гледат живи данни в различни режими на двигателя и т.н. И чак тогава да се забележи аномалията..
2. Закупуване на кабел и със софтуер сам да направиш диагностиката... Има тема във форума.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
Akima
- Мнения: 7443
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Мнение
от Akima » 29 Мар 2017 18:15
Колега,
пишете ми ЛС, но аз съм зает.
Не виждам да е посочен VIN на колата, нито пробег.
Предоставете ги тук в темата и ще се включа.
Диагностика с Toyota Techstream 10 или 11 - прочетете как се прави.
Мототом в Добрич няма да ви вземат повече от 50 лева за услугата /последно беше 35/ - вземете подробна разпечатка и я качете тук.
Поздрави.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.

Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".
Akima
-
Iliyа Damyanov
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Мнение
от Iliyа Damyanov » 29 Мар 2017 20:02
Колегата в първия пост е писал , че е правил тест в Тойота но без резултат. Склонен съм да му вярвам защото и аз имах контакт с тия другари и от както са напуснали някои от старите им кадри явно изпитват затруднения. В Добрич има супер опитен и компетентен майстор на Тойота но се възстановява от тежка болест така , че Варна е добра опция и е само на 40 минути път.
ПС. Не съобразих , че някой от Тойота може да чете и да се засегне. Ако има такъв случай въпросният може да си дигне самочувствието като прескочи до комшиите си от Пежо и да специализира смяна на накладки с водопроводен ключ на гаранциона кола.
Последно промяна от
Iliyа Damyanov на 29 Мар 2017 23:28, променено общо 1 път.
Iliyа Damyanov
-
Toyota Fan Forever
- Мнения: 152
- Регистриран на: 19 Яну 2017 10:16
- Местоположение: Sofia
Мнение
от Toyota Fan Forever » 05 Апр 2017 18:50
Правиха ли "Active test" в Тойота? Логиката за откриване на грешки при него е различна (one trip detection logic) и понякога хваща неизправности именно при проблеми като този. Ако не - искайте да го направят като покарат автомобила Ви в различни режими.
Преместването на единица товар на единица разстояние е работа. Работата извършена за единица време е мощност. Всяка система обаче след Големия взрив се стреми към покой.
Toyota Fan Forever
-
malixx
- Мнения: 11
- Регистриран на: 08 Май 2015 23:57
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla verso 1.8 MMT
Мнение
от malixx » 12 Апр 2017 00:27
От две години търкалям корола версо с такъв мотор и по мои лични наблюдения при тази модификация за "стрелкане" не може изобщо да се говори. Все пак 1340кг и 90 коня.. Вървежа е по-скоро компромисен. Да не забравяме че няма кулер и като е жега положението се утежнява. Отделно максималния въртящ момент идва сравнително късно 2400 об/мин. Единствено на 2-ра усещам някакво "стрелкане"(ако може така да се каже) след достигане на необходимите обороти. Иначе ускорение на 5-та от 70км/ч до 100 си е тегаво. НО все пак усещането за всеки е различно от части базирано и на предишен опит с други автомобили. Другата ми кола е бензинова въшка и въпреки че е 60 коня като сляза от нея и се кача на версото ми се струва, че се качвам в тролея. Както и да е, колегата да види как е катализатора.. Има ли го? Ако да, да си припомни колко градско е карал, откакто има колата.
malixx
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 8 госта