Здравейте,
Климатика на Тойотата не работи както трябва. Има фреон, няма теч. Когато включа климатика, се чува включването на компресора и след 1-2 минути изключва. И след известно време пак се включва за 1-2 минути и пак изключва. В началото духа студено няколко минути, след това почва да включва и изключва. Когато вентилаторът е на максимум, изключването е на по-редки интервали, но не охлажда.
Проблем с климатик Toyota Yaris Verso 2NZ-FE
- hallowe_en
- Мнения: 57
- Регистриран на: 06 Сеп 2015 03:55
- Местоположение: София
Проблем с климатик Toyota Yaris Verso 2NZ-FE
Здравей колега,
когато е включен климатика трябва да се включват и 2те перки за охлаждане. Провери ги дали работят. При мен работеше само 1-та и за това не охлаждаше. Проблемът с изключването го нямаше при мен.
Поздрави,
Стани
когато е включен климатика трябва да се включват и 2те перки за охлаждане. Провери ги дали работят. При мен работеше само 1-та и за това не охлаждаше. Проблемът с изключването го нямаше при мен.
Поздрави,
Стани
Тoyota Avensis II
дата на производство декември 2003
дизел
85kw (116кс)
model: CDT250L AWMEYW
пробег: 230 000км
дата на производство декември 2003
дизел
85kw (116кс)
model: CDT250L AWMEYW
пробег: 230 000км
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Проблем с климатик Toyota Yaris Verso 2NZ-FE
Има датчици за ниско и високо налягане , някой от тях сработва за да предпази системата. Обичайните причини са повече или по-малко фреон в системата , замърсен филтър на купето , замърсен радиатор , неработещи перки , запушен филтър дехидрататор , дефектен датчик или някакъв дефект по компресора. Единственото което можеш да направиш без специализиран инструмент и знания е да се погрижеш за хигиената , ако това не помогне търсиш услугите на специалист.
Проблем с климатик Toyota Yaris Verso 2NZ-FE
Някой може ли да каже колко точно фреон трябва да има в системата?
Подушвам и неприятна миризма, когато включа климатика.
Когато го проверявах беше на 450 гр, но от сервиза препоръчаха да се намали и сега е на 370 гр.Подушвам и неприятна миризма, когато включа климатика.
Corolla E12 2002 2.0 D4D 90 HP
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Проблем с климатик Toyota Yaris Verso 2NZ-FE
Когато го намалиха в сервиза, какво беше високото налягане по време на работата му?
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Проблем с климатик Toyota Yaris Verso 2NZ-FE
Спомням си, че на скалата бяха в зелената зона, но трябва пак да ида, за да дам по-конкретна информация.
Corolla E12 2002 2.0 D4D 90 HP
- BOz
- Мнения: 4535
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Проблем с климатик Toyota Yaris Verso 2NZ-FE
Най-добре.
Виж колко бара дава ниското налягане и колко високото, за да може да гадаем натам.
За да изключва компресора, то или високото трябва да е прекалено високо, да кажем нещо над 25 бара или сензора върху изпарителя трябва да отчита много ниска температура - да кажем нещо от порядъка под 3 градуса.
За първото може да са виновни няколко неща - да кажем наработеща коректно перка върху радиатора (кондензатора), затлачени (мръсотия) ламели на радиатора, изкривени такива, дефект на компонент по системата, препълнена система с фреон и т.н. За втория признак може да бъде замърсен филтър на купето, дефектен сензор и т.н.
За това най-добре по принцип да я види човек, който ще ти каже какъв е проблема. И с такива външни температури като в момента (под 20 градуса), то е нормално да изключва компресора, защото изпарителя се охлажда много бързо, а външната температура не може да отнеме достатъчно от температурата му и бързо спада до температура приблизителна на замръзване. Това се установява лесно с един термометър забоден в духалките и ако отчита температура по-ниска от 3-5 градуса от духалките е абсолютно нормално да изключи компресора.
Ама както виждаш стават много ако, ако... За това най-добре да се закачи колата на машина при хора, които знаят тези неща и ще ти кажат дали имаш проблем или нямаш.
Виж колко бара дава ниското налягане и колко високото, за да може да гадаем натам.
За да изключва компресора, то или високото трябва да е прекалено високо, да кажем нещо над 25 бара или сензора върху изпарителя трябва да отчита много ниска температура - да кажем нещо от порядъка под 3 градуса.
За първото може да са виновни няколко неща - да кажем наработеща коректно перка върху радиатора (кондензатора), затлачени (мръсотия) ламели на радиатора, изкривени такива, дефект на компонент по системата, препълнена система с фреон и т.н. За втория признак може да бъде замърсен филтър на купето, дефектен сензор и т.н.
За това най-добре по принцип да я види човек, който ще ти каже какъв е проблема. И с такива външни температури като в момента (под 20 градуса), то е нормално да изключва компресора, защото изпарителя се охлажда много бързо, а външната температура не може да отнеме достатъчно от температурата му и бързо спада до температура приблизителна на замръзване. Това се установява лесно с един термометър забоден в духалките и ако отчита температура по-ниска от 3-5 градуса от духалките е абсолютно нормално да изключи компресора.
Ама както виждаш стават много ако, ако... За това най-добре да се закачи колата на машина при хора, които знаят тези неща и ще ти кажат дали имаш проблем или нямаш.

Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта