Трудно палене и разтрисане на двигателя Avensis 2d4d 110 к.с. 2000г
Трудно палене и разтрисане на двигателя Avensis 2d4d 110 к.с. 2000г
Мнение от slavicho » 20 Фев 2017 16:00
slavicho
Трудно палене и разтрисане на двигателя Avensis 2d4d 110 к.с. 2000г
Мнение от slavicho » 02 Мар 2017 13:23
slavicho
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 08 Мар 2017 21:07
- Местоположение: свищов
Трудно палене и разтрисане на двигателя Avensis 2d4d 110 к.с. 2000г
Мнение от bobilora83 » 08 Мар 2017 21:11
Ако някой може да помага да пише.
Благодаря предварително.
bobilora83
- slowtraveler
- Мнения: 6199
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Трудно палене и разтрисане на двигателя Avensis 2d4d 110 к.с. 2000г
Мнение от slowtraveler » 09 Мар 2017 08:17
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Трудно палене и разтрисане на двигателя Avensis 2d4d 110 к.с. 2000г
Мнение от Scott » 09 Мар 2017 20:13
Може и да влияе, иначе нямаше изрично в книжките да пишат да се пали без да се натиска педала на газта. Ако ЕКУто има грешна информация че педала е натиснат може да затваря байпаса за стартиране и двигателя не пали от недостиг на гориво.slowtraveler написа:Проблема с паленето едва ли е от датчика на газта...
Scott
- slowtraveler
- Мнения: 6199
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Трудно палене и разтрисане на двигателя Avensis 2d4d 110 к.с. 2000г
Мнение от slowtraveler » 09 Мар 2017 22:17
Преди това нормалната практика на палене бе да напомпиш няколко пъти газта, да дръпнеш смукача, и след това да запалиш с умерено натисната газ...
И като се появиха инжекционите почнаха да въвеждат практиката да не натискаш газта... Иначе хората натискаха и редовно вдигаха много оборотите на студени двигатели..
ЕКУ-то при палене едва ли му пука въобще как е натисната газта - то си подготвя правилната смес....
Няма причина да се тресе дори при натисната газ - тогава би запалила и увеличила оборотите...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Трудно палене и разтрисане на двигателя Avensis 2d4d 110 к.с. 2000г
Мнение от Scott » 10 Мар 2017 11:23
И как според теб ЕКУ-то си подготвя 'правилната' смес при дизелов двигател? При това с грешна информация от някой от датчиците?slowtraveler написа:...ЕКУ-то при палене едва ли му пука въобще как е натисната газта - то си подготвя правилната смес...
Scott
- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 18 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Трудно палене и разтрисане на двигателя Avensis 2d4d 110 к.с. 2000г
Мнение от iovkito » 10 Мар 2017 11:49
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
iovkito
Трудно палене и разтрисане на двигателя Avensis 2d4d 110 к.с. 2000г
Мнение от kiks » 10 Мар 2017 12:05
kiks
- slowtraveler
- Мнения: 6199
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Трудно палене и разтрисане на двигателя Avensis 2d4d 110 к.с. 2000г
Мнение от slowtraveler » 10 Мар 2017 12:14
При грешна информация от някои от датчиците няма как...
Но при други датчици - като например газта, той си подготвя правилната смес винаги...
Бъркаш 'правилна смес' с пожелание каква мощност да дава двигателя

При положение 0% на педала на газта, компютъра смята колко газ да подава за да поддържа празен ход...
При положение 100% компютъра смята колко газ може да даде при конкретните условия...
Т.е. педала на газта е 'молба' какво искаш от двигателя (и в никакъв случай не влияе върху правилната смес при дадените условия)..
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 5 пъти
Трудно палене и разтрисане на двигателя Avensis 2d4d 110 к.с. 2000г
Мнение от e 10 » 10 Мар 2017 13:35
Може, че даже и на по-стара. Зависи от концепцията, заложена при направата на автомобила

Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш

e 10
kiks
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Трудно палене и разтрисане на двигателя Avensis 2d4d 110 к.с. 2000г
Мнение от Scott » 10 Мар 2017 15:20
При дизеловите двигатели не точно така. Положението на педала на газта казва колко да бъде количеството гориво впръскано от дюзите. И чак в последствие поради повечето впръскано гориво се увеличават оборотите, увеличава се количеството приет въздух, мощността и т.н. 'Правилната смес' на дизеловия двигател e много относително понятие, защото приетия въздух не се контролира прецизно във времето и отношението гориво-въздух се променя в много широки граници. Освен това в момента на палене липсва обратната връзка от датчиците в изпускателната система, защото двигателя още не е запалил. За конкретния случай - ако се впръсква гориво като за 33% положение на педала за газта, двигателят може да не пали и притриса защото възпламеняването възниква много преди ГМТ и работата е неустойчива поради обороти под номиналните за тази смес.slowtraveler написа: Но при други датчици - като например газта, той си подготвя правилната смес винаги...
Бъркаш 'правилна смес' с пожелание каква мощност да дава двигателя
При положение 0% на педала на газта, компютъра смята колко газ да подава за да поддържа празен ход...
При положение 100% компютъра смята колко газ може да даде при конкретните условия...
Т.е. педала на газта е 'молба' какво искаш от двигателя (и в никакъв случай не влияе върху правилната смес при дадените условия)..
Scott
- slowtraveler
- Мнения: 6199
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 341 пъти
- Получена благодарност: 375 пъти
Трудно палене и разтрисане на двигателя Avensis 2d4d 110 к.с. 2000г
Мнение от slowtraveler » 10 Мар 2017 21:58
Правилната смес при дизела е доста лесно контролируема


А дори и да не я изгори - ще я издуха през ауспуха...
Пробвай да запалиш дизела при натисната газ, и ще се убедиш, че няма да има проблем... Това - при 'електронна газ'

Колегата споменава показание 18%, което си е напълно нормална стойност за празен ход...
Така, че според мен трябва да се търси проблема другаде...
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
slowtraveler
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Трудно палене и разтрисане на двигателя Avensis 2d4d 110 к.с. 2000г
Мнение от Iliyа Damyanov » 10 Мар 2017 22:32
Scott написа:При дизеловите двигатели не точно така. Положението на педала на газта казва колко да бъде количеството гориво впръскано от дюзите. И чак в последствие поради повечето впръскано гориво се увеличават оборотите, увеличава се количеството приет въздух, мощността и т.н. 'Правилната смес' на дизеловия двигател e много относително понятие, защото приетия въздух не се контролира прецизно във времето и отношението гориво-въздух се променя в много широки граници. Освен това в момента на палене липсва обратната връзка от датчиците в изпускателната система, защото двигателя още не е запалил. За конкретния случай - ако се впръсква гориво като за 33% положение на педала за газта, двигателят може да не пали и притриса защото възпламеняването възниква много преди ГМТ и работата е неустойчива поради обороти под номиналните за тази смес.slowtraveler написа: Но при други датчици - като например газта, той си подготвя правилната смес винаги...
Бъркаш 'правилна смес' с пожелание каква мощност да дава двигателя
При положение 0% на педала на газта, компютъра смята колко газ да подава за да поддържа празен ход...
При положение 100% компютъра смята колко газ може да даде при конкретните условия...
Т.е. педала на газта е 'молба' какво искаш от двигателя (и в никакъв случай не влияе върху правилната смес при дадените условия)..
Има едно нещо на което му се вика модул за управление на тягата. Не знам за какво точно служи ама зимата като буксувам педала на газта не ме слуша , а като влезе в авариен режим натискай газта и чакай да дигне обороти.
Iliyа Damyanov
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост