
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
За интериора съм съгласен. Все едно седиш в нещо с "уюта" на облепена със санитарен фаянс баня. (Макар, че това е въпрос на вкус.) За качеството на материалите, не знам - това ще си покаже след година поне, но по скоро сте прав. А интериора си е важен, поне за мен, докато съм в колата все е "пред очите" и евентуално "се чуват" качествата му. Но поне като гледам ценоразписа на кия - по скъпи са, макар и с малко. От "тойота.бг" също дават "Специална единична цена" 

Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 18 Дек 2016 12:18
- Местоположение: София
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Е да,дадоха ми 47.000лв..за аурис хечбек

-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
При цена по ценова листа 46490 са ви дали цена 47000? Като гледам размерите на приус, "Айоника" и сравнени с ауриса - май само ги "водят" по висок клас. Но междуосието е с 100 мм разлика, което не е малко. И при по ниска цена в полза на хюндая, тех характеристиките му плюс това което намерих, като описание на хибридната му система (най-вече) пак би ме отказало.
(Всъщност "чик" или "шик" се чете нивото, колеги?
"Шик" ми се вижда прекалено претенциозно за такъв клас. Пък и какво шикозно има
)
(Всъщност "чик" или "шик" се чете нивото, колеги?


Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Ограничените размери на човешкия мозък не пречат на безкрайната човешка глупост!
Auris Hybrid Touring Sports 2016
Auris Hybrid Touring Sports 2016
-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Вероятно е с цената за цвета. Но това означава, че дилъра не е направил отстъпка. И тогава си е прав човека, ако не направят поне 2% отстъпка, не само друг дилър, а и друга марка трябва да потърсим.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 18 Дек 2016 12:18
- Местоположение: София
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Да,с цвета е цената.А 2% ми е чак смешно,та това са 900лв.
За тази цена с тях и без тях все тая.Доста хора подценяват корейците,но последните 5г.дръпнаха сериозно в отношение на дизайн и качество.Не вярвам да се изложат.Все пак пускат три модела наведнъж.Хубаво е да има конкуренция с хибридите,това е по добре за нас потребителите 


- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Вярно, че изкараха доста пари напоследък и това си личи по масовото разширяване на корейските гами, но още имат да настигат с качеството според мен... Азиатци са и няма да оставят нещата така, всичко с времето си 




-
- Мнения: 5663
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 168 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
За съжаление вдигнаха значително цените. А качеството на последните модели, като се гледа статистиката - не е като на предпоследните. Хибрида им е съвсем нов модел автомобил, не е само хибридната система присадена на съществуващ. Тепърва могат да се проявят проблеми за "доизчистване". Така, че риска е двоен - и си го позволяват само хора търсещи новото, за сметка на надеждното. Но за такива хора трябва да предложат нещо ново, различно и впечатляващо - а няма такова. Паралелен хибрид - отдавна се предлагат такива от скъпи и по-евтини марки, без особен успех. Различното е, че в по-евтина марка е в комбинация с роботизорана скоростна кутия с два съединителя - която сама по себе си - съвсем не е новост. До колкото знам, плюсовете и са най-вече за по-спортни автомобили за бързо превключване и даваща съответно добро ускорение - а този хибрид трудно може да се нарече "спортен" при ускорение до сто - около 11 секунди. Така, че е по-скоро минус, носеща евентуални проблеми и по-скъпа поддръжка. А подръжката в официалния сервиз (на кия и хюндай) си е сред най-скъпите - по сравнение с "достъпните" марки.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Хм... Тази седмица направихме експеримент с приятели..
Той с RX400h, аз със джипката...
Съпругата на приятеля задаваше темпото, а аз ги следвах... Темпо на магистралата Варна - Шумен - 120-160км/ч (първите 10-на километра моето темпо бе около 180, защото Лексъса тръгна малко преди мен от Варна...
Темпо Шумен - Велико Търново - Елена - 110-130км/ч...
По информация от приятеля - разход около 10.5л/100 бензин...
Джипката при спирането ми показа 10.3л/100 дизел (повечето време след слизане от магистралата се държеше под 10л/100км, но последните километри бяха по снежен непочистен път (на места - черен)...
Явно разликата не е чак толкова ярко изразена при този тип автомобили
(лично аз очаквах разход на Лексъса около 9л/100км)..
За проходимостта - Лексъса се наложи да го побутнем при едни маневрирания за влизане в двор заради дълбокия сняг (седна на дъно)... На джипката включих понижаваща за да ми е по-удобно маневрирането (няма големи тласъци и превъртания на гуми), и нямах никакъв проблем.
Той с RX400h, аз със джипката...
Съпругата на приятеля задаваше темпото, а аз ги следвах... Темпо на магистралата Варна - Шумен - 120-160км/ч (първите 10-на километра моето темпо бе около 180, защото Лексъса тръгна малко преди мен от Варна...
Темпо Шумен - Велико Търново - Елена - 110-130км/ч...
По информация от приятеля - разход около 10.5л/100 бензин...
Джипката при спирането ми показа 10.3л/100 дизел (повечето време след слизане от магистралата се държеше под 10л/100км, но последните километри бяха по снежен непочистен път (на места - черен)...
Явно разликата не е чак толкова ярко изразена при този тип автомобили

За проходимостта - Лексъса се наложи да го побутнем при едни маневрирания за влизане в двор заради дълбокия сняг (седна на дъно)... На джипката включих понижаваща за да ми е по-удобно маневрирането (няма големи тласъци и превъртания на гуми), и нямах никакъв проблем.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
„Съпругата“ е ключът на палатката!
Жените по принцип не могат да карат, а за икономичност пък съвсем не могат. Просто не ги усещат нещата. Елементарни неща не знаят. Не че няма мъже, като тях, но май са по-малко, като гледам. Примерно много не знаят, че преди баир е хубаво да засилиш и на билото да пуснеш газта. рязкото настъпване и изпреварвания, залепване зад задния и газ спирачка ти убиват икономията с каквото и да си. Особено хибридите са много чувствителни към некадърно каране.Не са за пишман шоФери. Малко или много, трябва да ги усещаш нещата, за да ти е много икономичен хибрида. Ако караш урболешката ще ти харчи горе-долу, като нормален автомобил. Точно това се е случило в случая предполагам. А и бързо сте карали. До 140 км/ч хибрида ще те бие по икономия, а после нещата с нарастване на скоростта се обръщат. За RX400h не знам, но за RX450h при условията, които си споменал твърдо под 9/100 би трябвал да е разхода. А за проходимостта няма какво да се говори. Паркетник и половина си е.

Жените по принцип не могат да карат, а за икономичност пък съвсем не могат. Просто не ги усещат нещата. Елементарни неща не знаят. Не че няма мъже, като тях, но май са по-малко, като гледам. Примерно много не знаят, че преди баир е хубаво да засилиш и на билото да пуснеш газта. рязкото настъпване и изпреварвания, залепване зад задния и газ спирачка ти убиват икономията с каквото и да си. Особено хибридите са много чувствителни към некадърно каране.Не са за пишман шоФери. Малко или много, трябва да ги усещаш нещата, за да ти е много икономичен хибрида. Ако караш урболешката ще ти харчи горе-долу, като нормален автомобил. Точно това се е случило в случая предполагам. А и бързо сте карали. До 140 км/ч хибрида ще те бие по икономия, а после нещата с нарастване на скоростта се обръщат. За RX400h не знам, но за RX450h при условията, които си споменал твърдо под 9/100 би трябвал да е разхода. А за проходимостта няма какво да се говори. Паркетник и половина си е.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Умишлено карах със същото темпо - 'залепен', за да мога да направя що годе достоверно сравнение, игнорирайки доколкото мога стила на шофиране (моя стил е по-плавен и умерен, макар и навярно със същата средна скорост от това, което карахме - просто старая се да поддържам по-високо темпо с по-ниска максимална скорост - без мотане)...
Така, че в случая мисля факторът 'съпругата на приятеля' не е значим фактор за разхода...
Така, че в случая мисля факторът 'съпругата на приятеля' не е значим фактор за разхода...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 2141
- Регистриран на: 08 Юни 2010 09:33
- Местоположение: Вършец
- Благодарил/а: 14 пъти
- Получена благодарност: 16 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
prius 3 написа:Жените по принцип не могат да карат.


- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Хм, това ме навежда на мисълтта, че ако ти беше карал самостоятелно без да е следваш със същата и дори с по-висока средна скорост би имал още по-нисък разход. Много е кофти и неикономично да караш след някой. Всеки си има собствен стил на шофиране. Виж, ако караш след ТИР е друга работа, но за това трябва да си мазохист, за да го правиш.slowtraveler написа: Умишлено карах със същото темпо - 'залепен', за да мога да направя що годе достоверно сравнение, игнорирайки доколкото мога стила на шофиране (моя стил е по-плавен и умерен, макар и навярно със същата средна скорост от това, което карахме - просто старая се да поддържам по-високо темпо с по-ниска максимална скорост - без мотане)...
Така, че в случая мисля факторът 'съпругата на приятеля' не е значим фактор за разхода...
Ко са хилиш? Нещо невярно ли казах?

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
Точно това имах предвид... И така е и на практика - извънградския разход често ми се върти 8-9л/100км... Освен когато карам лежерно с до 110км/ч на празен път - тогава съм го виждал да слезе и под 7л/100км (май минимално 6.8л/100км) при врътнати 700-800км (сега гледам ми е показвало средна скорост около 95км/ч - пътя наистина бе празен

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Not_active_user_1
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 16 Юни 2011 18:59
- Местоположение: Германия
Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)
За машина, като твоята, разхода извън града ми се струва много добър. А градско колко е?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта