Кратко обновяване и новини - вече сме на 3 600 км., засега единствените дразнители са:
• ниската предна броня, която закача при по-високите спящи полицаи
• тропащата закопчалка на колана, която изолирах временно с парче черен плат
Започнах да усещам разликата във вибро- и шумоизолацията спрямо Лексуса, основно по вратите и калниците. Ще се слага допълнителна такава през лятото ако дотогава не свикна
Днес разбрах, че адаптивният темпомат на C-HR е от ново поколение на Тойота - Full-Speed Range Dynamic Radar Cruise Control. Практически при автомобил отпред спира колата напълно без да се изключи. Когато колата отпред потегли, очаква почукване по педала на газта, след което потегля и си ускорява заедно с трафика отпред. Много удобна екстра в задръстванията.
P.S. Вече няколко пъти виждам хора да снимат колата по паркинги и кръстовища. Явно предизвиква интерес и има шансове да стане успешен модел на Тойота.