интересен проблем с авенсис т27
- Toyota Yarispz
- Мнения: 186
- Регистриран на: 20 Яну 2015 00:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
интересен проблем с авенсис т27
Здравейте ,
имам проблем с Авенсис т27 д4д 110кв., След като загрее двигателя при ускорение се получава придърпване?
При диагностика няма грешки и всичко изглежда нормално.., предполагам че проблема се появи след зареждане на Ромпетрол Пазарджик(след което при пътуване към София точно при мотела на Ихтиман машината започна ужасно да придърпва при даване на газ, като при връщане на газта тресенето изчезва., в София и смених въздушния и горивния филтър като от втория изтече черна,финна утайка..., в неделя пак я гледах, пали лесно,държи постоянни обороти, като загрее температурата седи постоянна)!!!., но тъй нямам опит с дизел приемам всякакви компетентни мнения( колата е тесване 4-5 дни преди проблема в тойота Пазарджик и всичко пак и беше ок).
имам проблем с Авенсис т27 д4д 110кв., След като загрее двигателя при ускорение се получава придърпване?
При диагностика няма грешки и всичко изглежда нормално.., предполагам че проблема се появи след зареждане на Ромпетрол Пазарджик(след което при пътуване към София точно при мотела на Ихтиман машината започна ужасно да придърпва при даване на газ, като при връщане на газта тресенето изчезва., в София и смених въздушния и горивния филтър като от втория изтече черна,финна утайка..., в неделя пак я гледах, пали лесно,държи постоянни обороти, като загрее температурата седи постоянна)!!!., но тъй нямам опит с дизел приемам всякакви компетентни мнения( колата е тесване 4-5 дни преди проблема в тойота Пазарджик и всичко пак и беше ок).

- Toyota Yarispz
- Мнения: 186
- Регистриран на: 20 Яну 2015 00:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
- peterhr
- Мнения: 635
- Регистриран на: 31 Яну 2007 12:24
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 31 пъти
- Обратна връзка:
интересен проблем с авенсис т27
Те всичките предположения ще те вкарат малко в размисли само.
Аз бих направил така:
1. Доверен сервиз с правилната диагностична апаратура.
2. Четене на грешки + даване на акъл
3. Ако там няма нищо полезно записано, тогава едно кръгче с четене на живи данни докато ускоряваш и започва да прекъсва, ама лаптопа да е включен и да чете.
Въздушния филтър няма смисъл да го сменяш, той няма отношение с прекъсването. Възможни причини: загуба на въздух, недостиг на гориво, проблемна дюза, вода в горивото и т.н. и т.н.
Аз бих направил така:
1. Доверен сервиз с правилната диагностична апаратура.
2. Четене на грешки + даване на акъл

3. Ако там няма нищо полезно записано, тогава едно кръгче с четене на живи данни докато ускоряваш и започва да прекъсва, ама лаптопа да е включен и да чете.
Въздушния филтър няма смисъл да го сменяш, той няма отношение с прекъсването. Възможни причини: загуба на въздух, недостиг на гориво, проблемна дюза, вода в горивото и т.н. и т.н.
Corolla E17, 2016г, 1.6 CVT
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
интересен проблем с авенсис т27
Както го описваш е като недохранен двигател. Захрани двигателя директно с бутилка , тубичка или каквото подходящо намериш. След това според поведението ще знаеш накъде да се насочиш. Целта на горивния филтър е да спира разни мизерии и вода но презумцията е ако се появят такива. Черни утайки не трябва да изтичат от филтъра. На твое място спешно бих си ревизирал резервоара за да си предпазя портфейла.
- Toyota Yarispz
- Мнения: 186
- Регистриран на: 20 Яну 2015 00:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
интересен проблем с авенсис т27
днес ходих за смяна на масло и маслен филтър( купих я "обслужена" но за лично спокойствие
) и преди да влезе в работни температури е самолет... малко извън темата смених и филтър на купе, старият беше в отчайващо мърляв може би никога не сменян
. Също днес минах през Тойота Пазарджик, обясних за проблема и че не отчита никакви грешки, отговориха ми "карай така и като светне ела да я видим"!!!
Решил съм профилактично да почистя тия дни ЕГР и SCV клапи. Също забелязах че като загрее си променя звука, също ми прави впечатление че като си сложа ръката на ауспуха изгорелите казове са много горещи до степен да се изгориш
.
Специално дюза засега изключвам, защото преди 4-5 дни преди да я взема я гледаха и тойота и казаха че стойностите и на 4-те клонят към нула ( за 300-400км не вярвам да замине ),сутрин пали като часовник,не пуши и на студен и загрял двигател държи обороти...
Препоръчайте читав майстор за Пазарджик, може и в София


Решил съм профилактично да почистя тия дни ЕГР и SCV клапи. Също забелязах че като загрее си променя звука, също ми прави впечатление че като си сложа ръката на ауспуха изгорелите казове са много горещи до степен да се изгориш

Специално дюза засега изключвам, защото преди 4-5 дни преди да я взема я гледаха и тойота и казаха че стойностите и на 4-те клонят към нула ( за 300-400км не вярвам да замине ),сутрин пали като часовник,не пуши и на студен и загрял двигател държи обороти...
Препоръчайте читав майстор за Пазарджик, може и в София

- slowtraveler
- Мнения: 6180
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
интересен проблем с авенсис т27
Изкарай я на магистрала и я настъпи за половин час (над 2500об/мин - ако имаш възможност - 140-150км/ч)... Нещо ми прилича на започнала регенерация...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Toyota Yarispz
- Мнения: 186
- Регистриран на: 20 Яну 2015 00:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
интересен проблем с авенсис т27
така днес бях по майстори....
според бивш майстор от Тойота Пазарджик прекъсва някой цилиндър (ако е така явно по оборотомера не може да се разбере защото не играе и при подаване на газ реагира мигновенно), закачи я на някаква бош диагностика(нямаше никакви грешки за четене) и според него има проблемна дюза( не видях да показва някакви стойности на инжекторите)., дотук съм склонен да вярвам ,обаче каза че в гаража имал авенсис с 4-нови дюзи и не могли да го нагласят та ....
.
Търсих някой да види клапана за високо налягане но ударих на камък-по сервизите като чуят профилактично почистване на същия и на егр-а и ток ги лови. Тъй като имах съмнения проблема да не е в дпф-филтъра или друго запушване , заредих бардал 6в1 и навъртях 100км в обороти 2500-3200 като ефекта беше нулев .... Оттам директно в тойота, дадоха ми час за диагностика другата седмица, като не съм се отказал да почистя егр и клапан високо налягане. Ако варианта отиде на заминал клапан влизам в размисъл ,. а именно как преди 7-8 дни колата беше в перфектно здраве и двигателя мъркаше (и дюзите бяха с перфектни показатели) и за има-няма 250-300км стана кочина, в смисъл тия денсо бангии толкова ли са нежни и т.н.

според бивш майстор от Тойота Пазарджик прекъсва някой цилиндър (ако е така явно по оборотомера не може да се разбере защото не играе и при подаване на газ реагира мигновенно), закачи я на някаква бош диагностика(нямаше никакви грешки за четене) и според него има проблемна дюза( не видях да показва някакви стойности на инжекторите)., дотук съм склонен да вярвам ,обаче каза че в гаража имал авенсис с 4-нови дюзи и не могли да го нагласят та ....

Търсих някой да види клапана за високо налягане но ударих на камък-по сервизите като чуят профилактично почистване на същия и на егр-а и ток ги лови. Тъй като имах съмнения проблема да не е в дпф-филтъра или друго запушване , заредих бардал 6в1 и навъртях 100км в обороти 2500-3200 като ефекта беше нулев .... Оттам директно в тойота, дадоха ми час за диагностика другата седмица, като не съм се отказал да почистя егр и клапан високо налягане. Ако варианта отиде на заминал клапан влизам в размисъл ,. а именно как преди 7-8 дни колата беше в перфектно здраве и двигателя мъркаше (и дюзите бяха с перфектни показатели) и за има-няма 250-300км стана кочина, в смисъл тия денсо бангии толкова ли са нежни и т.н.




- slowtraveler
- Мнения: 6180
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
интересен проблем с авенсис т27
Колега, моля попълнете 'Местоположение' в профила си съгласно правилата на форума...
По въпроса - как ти е турбината?
По въпроса - как ти е турбината?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
интересен проблем с авенсис т27
При заводска гаранция от 100 х км може да разчиташ на всички Денсо бангии до 250-300 х км, естествено при правилна експлоатация, обслужване и т. н. Не знам за Бош. Твоя на колко е?
- Toyota Yarispz
- Мнения: 186
- Регистриран на: 20 Яну 2015 00:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
интересен проблем с авенсис т27
Ами пак според майсторите в Тойота Пазарджик турбуто беше добре миналата седмица.,и сега преди да стигне датчика за температурата до средата ,колата е самолет
автомобила го взех на 144000км по километраж., първа рег. 06.2009г в италия, 11.2012г. на 59000км е била за някакво обслужване пак в италия и след това и се губи историята, август2016 е в Бълагария .
Казвам че са денсо бангии защото имам ярис ТС 1800сс , който на 15000км и в гаранция похарчваше масло тойота,след като смених маслото пак го харци но в порядъка 1-15л на 10000км.,да не говорим че преди две години за първи път го карах зимата и му се прецака заден абс .....

автомобила го взех на 144000км по километраж., първа рег. 06.2009г в италия, 11.2012г. на 59000км е била за някакво обслужване пак в италия и след това и се губи историята, август2016 е в Бълагария .
Казвам че са денсо бангии защото имам ярис ТС 1800сс , който на 15000км и в гаранция похарчваше масло тойота,след като смених маслото пак го харци но в порядъка 1-15л на 10000км.,да не говорим че преди две години за първи път го карах зимата и му се прецака заден абс .....

- Toyota Yarispz
- Мнения: 186
- Регистриран на: 20 Яну 2015 00:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
интересен проблем с авенсис т27
ако се губи някой цилиндър как би трябвало да изглеждат оборотите на колата.., имам една китайска диагностика която отчита моментните стойности в цифре, докато оборотомера на колата на празен ход е закотвен( и на студен и на топъл двигател) ? На бензинка съм имал проблем с избила блок бубина и там оборотите ми играеха и при подаване на газ имаше замисляне, докато Авенсиса реагира светкавично 


- slowtraveler
- Мнения: 6180
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
интересен проблем с авенсис т27
Ами ако се губи 'лекичко' двигателя може да компенсира с другите цилиндри, но сигурно ще се усеща като работа на три цилиндъра...
И вероятно ще се види на диагностиката..
И вероятно ще се види на диагностиката..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Freedom
- Мнения: 404
- Регистриран на: 22 Яну 2010 11:04
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
- Toyota Yarispz
- Мнения: 186
- Регистриран на: 20 Яну 2015 00:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
интересен проблем с авенсис т27
Във вторник имам час в тойота и предполагам че ще погледната как е налягането в комън рейла , ако не се сетят аз ще искам. Сега я карам на сравнително къси разтояния и не успява да вдигне работна температура, и работи перфектно като за студен двигател, да не кажа че мърка и е по-тиха от бензиновия ярис(който е на реални 80к) 


- Toyota Yarispz
- Мнения: 186
- Регистриран на: 20 Яну 2015 00:02
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
интересен проблем с авенсис т27
Да попитам нормално ли е за 700-800км да не изпушила нито един път ?

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 6 госта