Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
Ремонт на турбината,но не беше точно от нея.Всъщност проблема е ,че интеркулера се беше напълнил с масло(като тръгне да си ходи турбината е така)и на двигателя не му достига въздух.Лесно се разбира дали е това-палиш колата викаш някой да дава малко газ и поглеждаш или пипаш отдолу маркуча от кулера към двигателя.Ако се смачква-сваляш кулера почистваш мнооого добре с обезмаслител и гореща вода,изсушаваш,монтираш и си готов.Понеже карам всеки ден бях и направил с-ма без кулер,директно в двигателя докато го почистя и си карах някой и друг ден.Само трябва да внимаваш да не е заминала съвсем турбината(тогава хвърля много масло и може да стане беля),самата турбина да не работи и да не надува,но и това се проверява лесно.А при мене маслото е (и още е) от картерната вентилация и най-вероятно трябва да се сменят дихтунги на дюзи и др.такива,предполагам.Надявам се да ти помогне това което съм написал и да си оправиш колата с по-малко пари. Имаш ли други въпроси питай ,ако мога ще помогна.
Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
За сега ми казаха, че турбината ми правила по-голямо налягане и трябвало да се регулира. Което няма лошо, но нещо не ми се връзва с губенето на мощност и пушлкатаvalpp написа:Ремонт на турбината,но не беше точно от нея.Всъщност проблема е ,че интеркулера се беше напълнил с масло(като тръгне да си ходи турбината е така)и на двигателя не му достига въздух.Лесно се разбира дали е това-палиш колата викаш някой да дава малко газ и поглеждаш или пипаш отдолу маркуча от кулера към двигателя.Ако се смачква-сваляш кулера почистваш мнооого добре с обезмаслител и гореща вода,изсушаваш,монтираш и си готов.Понеже карам всеки ден бях и направил с-ма без кулер,директно в двигателя докато го почистя и си карах някой и друг ден.Само трябва да внимаваш да не е заминала съвсем турбината(тогава хвърля много масло и може да стане беля),самата турбина да не работи и да не надува,но и това се проверява лесно.А при мене маслото е (и още е) от картерната вентилация и най-вероятно трябва да се сменят дихтунги на дюзи и др.такива,предполагам.Надявам се да ти помогне това което съм написал и да си оправиш колата с по-малко пари. Имаш ли други въпроси питай ,ако мога ще помогна.

-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 29 Мар 2015 21:00
- Местоположение: ЧИПРОВЦИ МОНТАНА
- Благодарил/а: 1 път
Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
Същият проблем.30 секунди никаква реакция на педала на газта. Не може да се форсира 1800-2000 об. Четири месеца нямам кола!!!!
Колата е Авенсис Т22D4D 1CD FTV 2001год. Пет диагностики-няма записани грешки! И се започна-ЕГР,ТУРБИНА О.К. Дюзи О.К. Катализатори - свалени ( съжалявам ) кулер -промит.
Колата е Авенсис Т22D4D 1CD FTV 2001год. Пет диагностики-няма записани грешки! И се започна-ЕГР,ТУРБИНА О.К. Дюзи О.К. Катализатори - свалени ( съжалявам ) кулер -промит.
Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
Провери си датчика за налягане,не клапана,а датчика.Нов е 20-на лв.Ако дава грешни данни колата не върви,няма грешки и т.н.Симптомите са по-различни от прецакан скъп св клапан.Ако е клапана има трудно палене,пали за 1-2секунди и гасне и......абе има теми за тях.a4ota4ev написа: Същият проблем.30 секунди никаква реакция на педала на газта. Не може да се форсира 1800-2000 об. Четири месеца нямам кола!!!!
Колата е Авенсис Т22D4D 1CD FTV 2001год. Пет диагностики-няма записани грешки! И се започна-ЕГР,ТУРБИНА О.К. Дюзи О.К. Катализатори - свалени ( съжалявам ) кулер -промит.
Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
А и забравих-при нас са два клапана червен и зелен.Абе провери(смени датчика)па после мисли за друго.
Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
Нямам спомен при мене да има маркуче с филтър ?,което да излиза от турбината.Може твоята Тойота да е различен модел.Моята е Т22 D4D 1CD FTV 2000 и каквото съм "преживял" с нея мога да го споделя.Дали проблема или решението ще е същото не гарантирам.Споделям само личен опит.cnupy написа:За сега ми казаха, че турбината ми правила по-голямо налягане и трябвало да се регулира. Което няма лошо, но нещо не ми се връзва с губенето на мощност и пушлкатаvalpp написа:Ремонт на турбината,но не беше точно от нея.Всъщност проблема е ,че интеркулера се беше напълнил с масло(като тръгне да си ходи турбината е така)и на двигателя не му достига въздух.Лесно се разбира дали е това-палиш колата викаш някой да дава малко газ и поглеждаш или пипаш отдолу маркуча от кулера към двигателя.Ако се смачква-сваляш кулера почистваш мнооого добре с обезмаслител и гореща вода,изсушаваш,монтираш и си готов.Понеже карам всеки ден бях и направил с-ма без кулер,директно в двигателя докато го почистя и си карах някой и друг ден.Само трябва да внимаваш да не е заминала съвсем турбината(тогава хвърля много масло и може да стане беля),самата турбина да не работи и да не надува,но и това се проверява лесно.А при мене маслото е (и още е) от картерната вентилация и най-вероятно трябва да се сменят дихтунги на дюзи и др.такива,предполагам.Надявам се да ти помогне това което съм написал и да си оправиш колата с по-малко пари. Имаш ли други въпроси питай ,ако мога ще помогна.. Оказа се, че е счупена пластмасата на клапана на турбината (където излиза маркучето с филтъра и изобщо нямало филтър) и първо реших да си набавя клапан и после да се правя реглаж. Аз лично не се навирах в сервиза и не знам какво е положението с омасляване и замърсяване - ще предупредя да погледнат. Чудя се дали не може да е от ЕГР клапана и така и така ще звъня и обикалям по морги, направо да го търся и него? Ориентировачно колко може да струват тези клапани на старо?
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 29 Мар 2015 21:00
- Местоположение: ЧИПРОВЦИ МОНТАНА
- Благодарил/а: 1 път
Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
Колега vallp,за кой датчик става дума- на рейла ли? А иначе колата пали нормално,не гасне.SCV клапаните са почиствани.
Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
Да.Провери да не е от него.Или горивен филтър.Абе направо си ги смени.30-40лв.ще е цялата работа,че така без кола....
четири месеца.Аз не бих изкарал толкова,колата ми трябва.

Проблеми с Авенсис.Може ли да е от клапана на турбината?
Клапана е като този този. Моята е T25, но симптомите са същите и затова реших да попитам как е приключило всичкоvalpp написа:Нямам спомен при мене да има маркуче с филтър ?,което да излиза от турбината.Може твоята Тойота да е различен модел.Моята е Т22 D4D 1CD FTV 2000 и каквото съм "преживял" с нея мога да го споделя.Дали проблема или решението ще е същото не гарантирам.Споделям само личен опит.

Иначе грешката която беше дало е P1251 - step motor for turbocharger control circuit (intermittent)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 8 госта