Едно копче за какво е?
Едно копче за какво е?
Копчето не е за размразяване на предно стъкло, а за допълнителен подгрев. Изхождайки от английското название на екстрата е някакъв ел. Нагревател за купето,докато самата кола си загрее да ползва топлината на антифриза.
- Freedom
- Мнения: 404
- Регистриран на: 22 Яну 2010 11:04
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Едно копче за какво е?
Заблуди ме поста от предната страница. Намерих малко информация за Авенсис Т25: има два вида подгряване - със стандартна "печка" и с горещ газ:
Едно копче за какво е?
Здравей те!
Имали нещо ново за неработещиятбутон? Аз съм в същото състояние и се чудя на къде да поемам...
Имали нещо ново за неработещиятбутон? Аз съм в същото състояние и се чудя на къде да поемам...
Toyota Avensis 2.0 D4D Wagon CDT250L-AWMEYW 10/2005
- slowtraveler
- Мнения: 6164
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Едно копче за какво е?
Неработещ бутон или просто не оценявате, че той си работи нормално?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Едно копче за какво е?
на 1CD-FTV моторите излиза че , печките работят с газ , следователно трябва да се пуска както е описано по горе , с настройване на климатроника
Avensis T25 D4D 116к.с
Едно копче за какво е?
Здравейте, колеги! И за много години! След дълги опити /2 зими/, добре, че дойде третата, та да прочета, как аджеба работи този подгревател. Като се спази онова, което е написано, а и показано в тубата, нещата са просто превъзходни. В случая не ме интересува как, а това именно, че работи. При -8/-10 сутринта, за 7 минути ДВГ качи 55 градуса и парното си духаше много приятно. Аз си мислех, че печката не ще да пали, а то не било печка. Та, бутонът си работи /свети/ винаги, когато го включиш, но за да работи подгревателя, ТРЯБВА да се спазят условията по предварителната настройка на климатроника. Страхотна екстра е! Ползвайте я със здраве!
Toyota Avensys D4D T25 116hp - 08.2003
Едно копче за какво е?
Би ли споделил каква е точната настройка на климатроника?m_ad написа: Здравейте, колеги! И за много години! След дълги опити /2 зими/, добре, че дойде третата, та да прочета, как аджеба работи този подгревател. Като се спази онова, което е написано, а и показано в тубата, нещата са просто превъзходни. В случая не ме интересува как, а това именно, че работи. При -8/-10 сутринта, за 7 минути ДВГ качи 55 градуса и парното си духаше много приятно. Аз си мислех, че печката не ще да пали, а то не било печка. Та, бутонът си работи /свети/ винаги, когато го включиш, но за да работи подгревателя, ТРЯБВА да се спазят условията по предварителната настройка на климатроника. Страхотна екстра е! Ползвайте я със здраве!
Avensis T25 D4D 116к.с
Едно копче за какво е?
Да, ще споделя или по-точно преведа онова, написано на руски. Отоплителят са включва и работи, когато: външната температура е между 8 и -30 при изключен А/С и 0 и -30 при включен А/С; температура на охлаждащата течност - под 70 градуса; приток на свеж въздух в купето, т.е бутонът за рециркулация е изключен, скорост на вентилатора и посока на вътрешното обдухване - по избор, но не изключен /аз го държа на "авто"; най-важното - зададена температура "HI" . Важно: Като се натисне бутона, сигнализацията му за това се задейства, но системата автоматично управлява подгрева на антифириза, без при това тази сигнализация да се гаси. При изключено радио, в колата се чува един доста специфичен шум, като при шушкането на вода, когато са нагрява и започва да отделя балончета. Това е. При достигане на температура 70 градуса, би трябвало системата сама да спре доподгряването. Най-важното, зададена температура "HI".
Лично аз то правя по следния начин: включвам бутона "Авто", задавам температура "HI", включвам бутона на подгревателя - и това е всичко. Кефя се на топлото и страхотната работа на двигателя.
Лично аз то правя по следния начин: включвам бутона "Авто", задавам температура "HI", включвам бутона на подгревателя - и това е всичко. Кефя се на топлото и страхотната работа на двигателя.
Toyota Avensys D4D T25 116hp - 08.2003
Едно копче за какво е?
Благодаря!m_ad написа: Да, ще споделя или по-точно преведа онова, написано на руски. Отоплителят са включва и работи, когато: външната температура е между 8 и -30 при изключен А/С и 0 и -30 при включен А/С; температура на охлаждащата течност - под 70 градуса; приток на свеж въздух в купето, т.е бутонът за рециркулация е изключен, скорост на вентилатора и посока на вътрешното обдухване - по избор, но не изключен /аз го държа на "авто"; най-важното - зададена температура "HI" . Важно: Като се натисне бутона, сигнализацията му за това се задейства, но системата автоматично управлява подгрева на антифириза, без при това тази сигнализация да се гаси. При изключено радио, в колата се чува един доста специфичен шум, като при шушкането на вода, когато са нагрява и започва да отделя балончета. Това е. При достигане на температура 70 градуса, би трябвало системата сама да спре доподгряването. Най-важното, зададена температура "HI".
Лично аз то правя по следния начин: включвам бутона "Авто", задавам температура "HI", включвам бутона на подгревателя - и това е всичко. Кефя се на топлото и страхотната работа на двигателя.
Avensis T25 D4D 116к.с
Едно копче за какво е?
Не че разбирам от Т27, но съм Убеден че го има.
Защо мисля така: преди 5 дена продадох корола версо 2002г 2000Д4Д 90к.с.. Карах я 3г. ПРеди месец колега ми каза, че като нагласиш климатроника да духа на предното стъкло, колата загрявала по-бързо.
Пробвах и май се получи. Не знам дали и при Т27 е така, но силно се надявам да има нещо подпОмагащо по-бързото загряване на мотора, съответно и на парното, тъй като от днес и АЗ ВЕЧЕ СЪМ СОБСТВЕНИК НА ТОЙОТКА АВЕНСИС Т27 2л. д4д.
По този повод ще помоля airfan да ми пише на л.с. по повод друга тема в която го засякох, но още незнам как аз да ти пиша първи. Ако не - фейсбука ми пак е милен коларов
Защо мисля така: преди 5 дена продадох корола версо 2002г 2000Д4Д 90к.с.. Карах я 3г. ПРеди месец колега ми каза, че като нагласиш климатроника да духа на предното стъкло, колата загрявала по-бързо.
Пробвах и май се получи. Не знам дали и при Т27 е така, но силно се надявам да има нещо подпОмагащо по-бързото загряване на мотора, съответно и на парното, тъй като от днес и АЗ ВЕЧЕ СЪМ СОБСТВЕНИК НА ТОЙОТКА АВЕНСИС Т27 2л. д4д.
По този повод ще помоля airfan да ми пише на л.с. по повод друга тема в която го засякох, но още незнам как аз да ти пиша първи. Ако не - фейсбука ми пак е милен коларов
корола версо 2002г 2.0 д4д 90к.с. 5/100 , 7/100
АВЕНСИС комби 2011г. 2.0д 126к.с.
АВЕНСИС комби 2011г. 2.0д 126к.с.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта