Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
- krasengn
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 19 Мар 2016 00:11
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla e12
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 4 пъти
- Обратна връзка:
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
На 21.4.16г. смених задни накладки brembo 46лв, задни дискове nipparts (с покритие) 130лв. Доволен съм. Трудът излезе 64лв заедно със смяна масло, м.ф. и г.ф. Сега обаче стържат феродо и предните. Предлагат ми дискове Бош 90лв и накладки ТРВ 68лв.
Polski Fiat 125p (1980) --> VW Passat 1.8 RP (1990) --> Toyota Corolla Hatch 1.4 D-4D MMT (2005)
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
Добър вечер!
Наскоро се сдобих с количката от подписа. Впечатленията ми са повърхностни за толкова кратък период от време(седмица), но ще ги споделя.
А те са - добра сглобка(моята е английска), стабилно пътно поведение, запазен интериор и екстериор за годините си(забележките са счупена вратичка на жабката на централната конзола и леко обелено покритие на топката на скоростния лост). Возията е твърда, но комфортна за такъв клас автомобил. Двигателя е доста скопен и трябва да се вкара в обороти за да ускори сравнително добре. Видимостта е прилична(формата на огледалата за обратно виждане не е изпипана). Вградената аудиосистема е доста слабичка. Осветеността на таблото е смешна. Автоматичният климатик върши чудесна работа(SOL е изпълнението). Скоростният лост е леко напред и леко нагоре, което създава минимално неудобство. Седалките са тясни и твърди, но не създават дискомфорт при кратки пробези. Предните предпазни колани са неестествено стегнати, отдалечени и идващи прекалено високо за водача и пътника дори и при най-ниско разположение. Багажното отделение е прилично и добре оформено. Двигателният отсек е отлично конструиран. Голям плюс са евтините резервни части(въпреки че са качествени) като Т.А., TRW, Контитек и други. Оригинален съединител може да се намери за 200 български левчета, което като цена е смешно в сравнение с други неяпонски марки.
Слабите места предполагам си ги знаете - съединител, биалетки и до тук.
Лека вечер!
Наскоро се сдобих с количката от подписа. Впечатленията ми са повърхностни за толкова кратък период от време(седмица), но ще ги споделя.
А те са - добра сглобка(моята е английска), стабилно пътно поведение, запазен интериор и екстериор за годините си(забележките са счупена вратичка на жабката на централната конзола и леко обелено покритие на топката на скоростния лост). Возията е твърда, но комфортна за такъв клас автомобил. Двигателя е доста скопен и трябва да се вкара в обороти за да ускори сравнително добре. Видимостта е прилична(формата на огледалата за обратно виждане не е изпипана). Вградената аудиосистема е доста слабичка. Осветеността на таблото е смешна. Автоматичният климатик върши чудесна работа(SOL е изпълнението). Скоростният лост е леко напред и леко нагоре, което създава минимално неудобство. Седалките са тясни и твърди, но не създават дискомфорт при кратки пробези. Предните предпазни колани са неестествено стегнати, отдалечени и идващи прекалено високо за водача и пътника дори и при най-ниско разположение. Багажното отделение е прилично и добре оформено. Двигателният отсек е отлично конструиран. Голям плюс са евтините резервни части(въпреки че са качествени) като Т.А., TRW, Контитек и други. Оригинален съединител може да се намери за 200 български левчета, което като цена е смешно в сравнение с други неяпонски марки.

Лека вечер!

Toyota Corolla 1.4 VVT-i /2005/ //3 doors hatch//
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
Здравейте колеги!
От няколко дни и аз съм официално с Корола е12 2005г. 97к.с. седанова,бензин,сол,ръчна скоростна кутия.Добри впечатления като за начало имам от колата,купих я от човек,който я има от магазина сервизна книжка показва 150 000км.Имам само няколко въпроса:
1-Скоростите влизат малко трудно,най вече 5-а.Четох за задната,че прави проблем,възможно е просто да не съм свикнал с тази скоростна кутия(слизам от мазда 6).Въпроса ми е подлежи ли на смяна маслото на скоростната кутия,защото се обадих в сервиза на тойота където е била гледана и ми казаха че до сега не е сменяно
?
2-Има ли възможност да си увелича светлината на таблото защото на светло нищо не се вижда?
3-На студен мотор сутрин на няколко пъти пали и веднага след като бръмне мотора и вдигне оборотите ги сваля рязко и гасне.Жената днес се качи за 1 път да я кара и ми се обажда 15 минути мъка докато я запали.Някакви идеи за какво иде реч?
От няколко дни и аз съм официално с Корола е12 2005г. 97к.с. седанова,бензин,сол,ръчна скоростна кутия.Добри впечатления като за начало имам от колата,купих я от човек,който я има от магазина сервизна книжка показва 150 000км.Имам само няколко въпроса:
1-Скоростите влизат малко трудно,най вече 5-а.Четох за задната,че прави проблем,възможно е просто да не съм свикнал с тази скоростна кутия(слизам от мазда 6).Въпроса ми е подлежи ли на смяна маслото на скоростната кутия,защото се обадих в сервиза на тойота където е била гледана и ми казаха че до сега не е сменяно

2-Има ли възможност да си увелича светлината на таблото защото на светло нищо не се вижда?
3-На студен мотор сутрин на няколко пъти пали и веднага след като бръмне мотора и вдигне оборотите ги сваля рязко и гасне.Жената днес се качи за 1 път да я кара и ми се обажда 15 минути мъка докато я запали.Някакви идеи за какво иде реч?
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
На 2 и 3 въпрос открих отговорите остава само маслото на скоростите 

- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
Подлежи на смяна маслото... (ако не се лъжа бе на 75х.км)...
Обаче дали това е причината за 5-та - не знам... Доколкото се сещам имаше някакъв проблем с износване на 5-та предавка...
Обаче дали това е причината за 5-та - не знам... Доколкото се сещам имаше някакъв проблем с износване на 5-та предавка...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
95 к км първа смяна, последващи правя на ~60 к.
Проблемът не е от маслото според мен - трябва да се погледне.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
Може и да е на 95
Аз съдих по Т22, където бе на 75х.км. по документи....

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Toyota Corolla 1.4D4D - обороти-мигащи светлини-въпроси
Здравейте колеги,
Имам отскоро Toyota Corolla 1.4D4D 90 кс - ръчни скорости- 08/2006 г и имам няколко въпроса към вас.
1.
Снощи забелязах, че при загрял двигател на място, като подам газ и оборотите паднат на последната черта преди 1 000 - където си стоят при загрял двигател, след няколко секунди късите светлини премигват за секунда - намалява им силата - и след това светлините са ОК. Вижте от линка видеото - https://youtu.be/cwoQbO20nFE
Загледайте внимателно светлините след пада в оборотите.
Парното също работи във въпросното видео.
Също при изключени светлини и пускайки само габарити двигателят се чува, че се товари, а като ги изключа става по-безшумен.
От документите с които взех колата( която е от Германия) се вижда, че е сменян алтернатор миналата година - като е сложен Reman и на самият алтернатор пише Denso-Toyota.
Четох по форума, че е нормално при студена кола като се пусне парното да се вдигнат малко оборотите и след това да се стабилизират при загрят двигател, но не намерих инфо за моят случай.
Какъв може да е проблема или това не е проблем и е нормално?
Ако има проблем според вас къде да се търси и към кой в София разбиращ от електрическите неща по колата да се обърна- Механика занимава ли се с това?
Не ми се ходи по разни сервизи, които тепърва да изучават Тойота.
2.
При първи студен старт - минус 6 гр - се усеща леко нестабилна работа първите минути - 2-3 може би и двигателят е доста по-шумен спрямо като е загрял. И съотвтено му е нужно да завърти повече, за да запали.
Нестабилната работа се изразява в това, че вибрациите са по-големи и все едно тръгва да гасне.
Има ли причина за притеснение?
Отново къде да се насоча към сервиз/ човек в София, който може да прегледа професионално всичко?
Знам, че Механика се препоръчва от форума - той ли трбява да е човекът? Занимава ли се с диагностика - в смисъл да се видят дюзи, турбо, компресия и т.н.?
Мерси предварително!
Имам отскоро Toyota Corolla 1.4D4D 90 кс - ръчни скорости- 08/2006 г и имам няколко въпроса към вас.
1.
Снощи забелязах, че при загрял двигател на място, като подам газ и оборотите паднат на последната черта преди 1 000 - където си стоят при загрял двигател, след няколко секунди късите светлини премигват за секунда - намалява им силата - и след това светлините са ОК. Вижте от линка видеото - https://youtu.be/cwoQbO20nFE
Загледайте внимателно светлините след пада в оборотите.
Парното също работи във въпросното видео.
Също при изключени светлини и пускайки само габарити двигателят се чува, че се товари, а като ги изключа става по-безшумен.
От документите с които взех колата( която е от Германия) се вижда, че е сменян алтернатор миналата година - като е сложен Reman и на самият алтернатор пише Denso-Toyota.
Четох по форума, че е нормално при студена кола като се пусне парното да се вдигнат малко оборотите и след това да се стабилизират при загрят двигател, но не намерих инфо за моят случай.
Какъв може да е проблема или това не е проблем и е нормално?
Ако има проблем според вас къде да се търси и към кой в София разбиращ от електрическите неща по колата да се обърна- Механика занимава ли се с това?
Не ми се ходи по разни сервизи, които тепърва да изучават Тойота.
2.
При първи студен старт - минус 6 гр - се усеща леко нестабилна работа първите минути - 2-3 може би и двигателят е доста по-шумен спрямо като е загрял. И съотвтено му е нужно да завърти повече, за да запали.
Нестабилната работа се изразява в това, че вибрациите са по-големи и все едно тръгва да гасне.
Има ли причина за притеснение?
Отново къде да се насоча към сервиз/ човек в София, който може да прегледа професионално всичко?
Знам, че Механика се препоръчва от форума - той ли трбява да е човекът? Занимава ли се с диагностика - в смисъл да се видят дюзи, турбо, компресия и т.н.?
Мерси предварително!
Последно промяна от Akima на 15 Фев 2017 14:47, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
Първо честито.
Второ моля да ползвате търсачката и да не разводнявате форума!
Второ моля да ползвате търсачката и да не разводнявате форума!
Алтернатор, ремък, ел. система...
Reman = Remanufactured
Сам сте си отговорил:
Да.
Май ви е първа дизелова кола...
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
Акима мерси за отговора.
Темата наистина е за Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.- благодаря, че си я преместил - от телефона нещо не ми се получи.
Целта ми не е да разводнявам, а да си помогнем - все пак е форум и уважавам много хората в него!
Аз не можах да намеря подобна тема - ако има, моля да ми изпратиш линка.
Не ми е първата дизелова.
Поздрави
Темата наистина е за Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.- благодаря, че си я преместил - от телефона нещо не ми се получи.
Целта ми не е да разводнявам, а да си помогнем - все пак е форум и уважавам много хората в него!
Аз не можах да намеря подобна тема - ако има, моля да ми изпратиш линка.
Не ми е първата дизелова.
Поздрави
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
При не загрял мотор и пуснато парно оборотите са малко по-високи и това е нормално.Дори да загрее мотора, ако седиш на място много бързо изтива, особенно ако вентилатора е на 2 -3 и тн.Съответно оборотите пак ще се покачат. Това също е нормално за дизел.
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
По книжка пише първа смяна на 120 000 км., въпреки че в повечето официални сервизи правят едно голямо обслужване на 105 000 и тогава сменят и маслото в скоростите.Bagera написа: 1-Скоростите влизат малко трудно,най вече 5-а.Четох за задната,че прави проблем,възможно е просто да не съм свикнал с тази скоростна кутия(слизам от мазда 6).Въпроса ми е подлежи ли на смяна маслото на скоростната кутия,защото се обадих в сервиза на тойота където е била гледана и ми казаха че до сега не е сменяно ?
Toyota Corolla E12 1.4 VVT-i 2006
Suzuki Samurai SJ413 1.3i 2000
Suzuki Samurai SJ413 1.3i 2000
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
При мен на 75к км и малко трудно влизат скоростите, така че мисля още при следващото сервизиране, да го сменя.
Последно промяна от Akima на 15 Фев 2017 17:22, променено общо 1 път.
Причина: Съкратен цитат на последователни мнения.Моля прочетете правилата.
Причина: Съкратен цитат на последователни мнения.Моля прочетете правилата.
Toyota Corolla (E120) England
Toyota Corolla (E150) Japan
Toyota Corolla (E150) Japan
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
Не съм сигурен, че проблема ти е от маслото. Моята в момента е на почти 220 хил.км. (маслото е сменяно веднъж на 120 хил.км.) и за сега нямам проблем с включване на скорости. Сигурен ли си, че колата ти е на 75 000 км.?
Последно промяна от Akima на 15 Фев 2017 17:22, променено общо 1 път.
Причина: Съкратен цитат на последователни мнения.Моля прочетете правилата.
Причина: Съкратен цитат на последователни мнения.Моля прочетете правилата.
Toyota Corolla E12 1.4 VVT-i 2006
Suzuki Samurai SJ413 1.3i 2000
Suzuki Samurai SJ413 1.3i 2000
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Corolla E12 мнения, +/- цени части и др.
Моята е на 135к, преди 5-6к км е сменено маслото на скоростите, обаче зимата се усеща, докато не загрее хубаво колата, как не включва като хората. Колата е отвън и на -20.. Решиш да включиш 3-та и сякаш има стена и колкото и да буташ не влиза. Пускам съединителя, пак натискам и всички си влиза като хората. Случва се на 1-ва, 2-ра и 3-та. В тоя случай май си е синхронизатор. Принципно преди тръгване разкарвам лоста (при натиснат съединител) по 5-6 пъти през всяка скорост, след това е малко по-добре.
Но почни с маслото, може пък да е карана много градско и да е за смяна. Ако след това продължи вече търси проблема в друг елемент от системата.
Но почни с маслото, може пък да е карана много градско и да е за смяна. Ако след това продължи вече търси проблема в друг елемент от системата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта