Според мен има гнило с тези крушки.
Въпросната диодна крушка колко извода има? И може ли да измериш на цокъла на кои пинове какво излиза като напрежение по време на дневни и съответно на габарити.
Ако крушката има 3 или 4 извода, може ли да измериш между два или три, дали има късо.
Според мен в тази крушка имитират двете светлини, като взимат напрежение от два пина чрез късо между тях, защото ѝ е все тая дали ще е включен габарит или дневна, демек разчита подаване на напрежение от 2 различни пина, като физически може да ги обединява. Демек все ще свети с един и същ интензитет, а не да го променя спрямо пина, на който се подава напрежението. Ако това е така, то нормално автомобилната електроника да изключва тока към крушката, защото си мисли, че има късо => мига.
За това просто с крушката и цокъла под ръка, мерене и споделяне. Като споделиш, то ще мислим какво да направиш.
Но пък тези две твърдения в описанието бъркат моята теория:
Easy plug and play replacement, regardless of base polarity
Compatible with conventional W21/5W lamp base
AMAN написа: Съпротивлението (5W) се свързва паралелно (както е според упътването) със светлината на габарита (към жълтия и черния кабел).
На база това мнение, ако крушката е направена добре (в което не се съмнявам по принцип), то втората логика на проблема и решението му е да вържеш още едно съпротивление, но 21 вата, между черен и червен. Това може да го симулираш като вземеш обикновена крушка и 21 ватовата част я вържеш паралелно на червен-черно, за да не купуваш 2-ро съпротивление за теста.
Но какво казах най-добре измерване на място и решение как да се процедира. Възможни варианти на сокета:

След това с крушката директно подаваш напрежение на пиновете ѝ, спрямо схемата на твоята кола. Ако свети еднакво и на двата пина с +12в, то решението най-вероятно ще се окаже, че ти трябва и 21 ватов резистор.