ФОБОС Недоволни Клиенти
ФОБОС Недоволни Клиенти
Здравейте колеги, извинявам се за дългият пост но искам да споделя и моето негативно мнение за фирма Фобос Авто ООД главен път Е79 на изхода на Долни Богров 0897921625. На 03.02.2017г. Имах записан час в 14.00ч при тях да оправят газта на колата тъй като работеше зле на газ. 30мин преди до отида при тях съм бил на диагностика на колата в Опел – Булвария Холдинг за което имам протокол. След моето пристигане във въпросната фирма Фобос в 14.00ч. колата ми беше приета за диагностика и отстраняване на проблема на газ. Няколко минути по- късно идва служител от фирмата и ми казва че трябва да се сменят газовите инжектори, маркучите и филтъра. Аз му казах да ги сменят само и само колата да заработи правилно на газ тъй като е малко тегаво да се кара в днешно време на бензин. След 3 часа в 17.00 идва въпросният служител и ми казва че колата ми е готова и да си платя, плащам взимам си документите и си тръгвам щастлив с мисълта че колата ми е оправена. Но щастието ми беше много кратко, 15мин след като излязох от сервиза колата започна да притриса, глъхне, да пука нещо, да не върви и накрая изгасна. Паля пак колата и не мога да ви опиша за какво става дума, колата е в трагично работно състояние както на бензин така и на газ. Обаждам им се в 17:18мин да им кажа че колата е много зле както на газ така вече и на бензин и служителя ми предлага да се върна да видели какво става. Аз отказах да се върна защото трябваше да взема детето ми от градина и нямаше как да стане, и се разбрахме на другият ден 04.02.2017г да отида отново при тях за диагностика. Отивам аз в определеният ми час от тях, закачват ме на диагностиката и ми казват че ламбда сондата на колата не работи вече, тук искам да припомня че НА 03.02.2017г ПРЕДИ ДА ОТИДА ВЪВ ФОБОС СЪМ БИЛ В БУЛВАРИЯ И НЕ СА ОТКРИТИ НИКАКВИ ПРОБЛЕМИ ПО КОЛАТА КАКТО ПО РАБОТАТА НА ДВИГАТЕЛЯ, СЕНЗОРИ И ДАТЧИЦИ! СЪЩО ТАКА ПРИ ВЛИЗАНЕТО МИ В ФОБОС ОТ ТЕХНИЯТ ПРОТОКОЛ СЪЩО Е УСТАНОВЕНО ЧЕ КОЛАТА РАБОТИ ДОБРЕ НА БЕНЗИН И НЕ Е ЗАПИСАНО ЧЕ КОЛАТА Е С НЕ РАБОТЕЩА ЛАМБДА СОНДА ИЛИ ЧЕ СВЕТИ ЧЕК ЛАМПА НА ТАБЛОТО. Започнахме да се разправяме и аз им предложих да ми оправят колата или да си ми върнат парите защото от това което са направили за ми нанесли технически проблеми по колата. Те определено са пипали по ламбда сондата защото имаше превързвани, снаждани кабели по жиците. Питам ги аз каква работа са имали по ламбда сондата и защо са пипали без да бъда уведомен за това а те ми отговарят че така трябвало, газовата трябвало да се върже към ламбда сондата на колата. Е да ама тази кола 4години си е работила супер на газ без газта да е била връзвана никога към сондата. Наложи се да звъня на 0898999333 на управителя на фирмата, който по това време не беше там, за да го уведомя за некадърния "ремонт" извършен от неговите некомпетентни служители и да искам да разреши проблема причинен от тях. Той категорично отказа да съдейства по какъвто и да било начин и каза да се оправям както знам, въпреки че призна че те са пипали ламбда сондата. Държанието на всички от този сервиз е изключително нагло, безхаберно и се чувстват абсолютно безнаказани за всички проблеми, които причиняват поради некадърността си. Обърнал съм се към КЗП и прокуратурата и смятам да се обърна и към Господари на Ефира, търся и други ужилени и недоволни пострадали от този тъй наречен "сервиз" за да видят че не са недосегаеми и да си понесат последствията за некадърността и наглото отношение към клиентите. Моля всеки, който иска да се включи да пише тук и да се свърже с мен.Разполагам с всички необходими доказателства, протоколи включително и аудио и видеозаписи, доказващи твърденията ми, за да не си помисли някой че правя антиреклама.
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
ФОБОС Недоволни Клиенти
Колега, а и ако не са ти издали данъчен документ(касов бон или фактура) за извършеният "ремонт" можеш да сезираш и данъчните
. Обикновенно такива измикяри са свикнали да се измъкват и бизнеса им процъфтява. Уж колата е с газово и трябвало само инжектори и маркучи да се сменят, и изведнъж барникали по ламбдата
.


-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
- Местоположение: Ст. Загора
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
ФОБОС Недоволни Клиенти
Дори и да е антиреклама какво толкоз? От тези доста народ се е опарил. Та не е лошо някой да подсеща хората, че там не е за хора. Два пъти съм попадал на такива сервизи, дето се опитват да ти изкарат колата боклук за да си замажат простотиите. А уж им плащаш за да ти я оправят. Не го пожелавам на никой това.
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
ФОБОС Недоволни Клиенти
Истината е някъде по средата... Някой да има впечатления от въпросният сервиз?
П.п. лъвчето наистина си е направил профил навсякъде само за тази стена от текст!
П.п. лъвчето наистина си е направил профил навсякъде само за тази стена от текст!



-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 03 Юни 2010 18:23
- Местоположение: гр. Сопот
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 8 пъти
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
ФОБОС Недоволни Клиенти
Точно затова одобрих темата - ако има колеги, работещи в засегнатата фирма им се дава пълна гласност да представят своята гледна точка...
Мнения и на други колеги, които имат лични впечатления от въпросния сервиз също са добре дошли...
А относно публикуването в няколко форума - разбираемо е... Човека е бил афектиран и е решил да даде колкото се може по-голяма гласност на въпросния казус към потенциалните клиенти - потребителите в автофоруми..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
ФОБОС Недоволни Клиенти
Сред това море от мъка човешка и черна несправедливост сякаш се пропускат някои неща.След напускането на сервиза колата е вървяла добре поне 15 мин. Тоест, заявеният дефект отсъства. Ама изгоряла му сондата. А колко възрастна е тая сонда не се съобщава, всичко е възможно. Всички газови уредби се подвръзват и към Ламбда сондата. Не съм се интересувал защо, просто виждам редовно. Всеки сервиз ще намери 300 лв за части повредени по негова вина, не се заблуждавайте че някой ще се пусне в подобна разправия ако знае че е виновен. Просто това е поредния плямпач дето всички са му длъжни и постига много само със скандали, без да плаща. Е, не винаги става.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
ФОБОС Недоволни Клиенти
Интересно ми е колко годишен и на колко километра е автомобила ?
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 03 Юни 2010 18:23
- Местоположение: гр. Сопот
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 8 пъти
ФОБОС Недоволни Клиенти
Колкото и да е стара, това за мен е напълно достатъчно основание, че работата на сервиза не е чиста.luv4eto написа:...Те определено са пипали по ламбда сондата защото имаше превързвани, снаждани кабели по жиците. Питам ги аз каква работа са имали по ламбда сондата и защо са пипали без да бъда уведомен за това а те ми отговарят че така трябвало, газовата трябвало да се върже към ламбда сондата на колата. Е да ама тази кола 4години си е работила супер на газ без газта да е била връзвана никога към сондата...
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
ФОБОС Недоволни Клиенти
В конкретния случай сме чули само едната страна, и затова лично аз нямам основание нито да вярвам, нито да отхвърлям мнението на колегата...dimkaraganchev написа:.....Колкото и да е стара, това за мен е напълно достатъчно основание, че работата на сервиза не е чиста.
Но при стар автомобил вероятността нещо да сдаде багажа е по-висока... На по-стар автомобил често се получава промяна на някоя настройка да доведе до друг проблем заради износени части/сензори и т.н...
Така, че до някъде съм съгласен с МехаННика - възможно е дефекта да не е свързан с ремонта, или да си е бил там (та нали колегата е отишъл в сервиза с недобре работещ автомобил...)..
П.С. В работата често се случва чуждестранни клиенти да се опитат да минат метър - дават за ремонт някой механизъм, ама за нещо просто - например смяна на уплътнение... А в реалност механизма е тотално износен...
И след това се опитат да ти кажат, че ти си го повредил - те са ти го дали изправен 'само за уплътнение', и си го искат работещ...
Затова и при нашата работа се пази доста документация...
Сещам се за един характерен случай - пакистанци искаха динамичен баланс на турбокомпресор. Фирмата във Варна е изключително професионална. Балансираха го, като в протокола изрично посочиха, че са извършвали само баланс и не носят отговорност за цялостното състояние на компресора, защото не са го ремонтирали (отказаха ремонт заради състоянието му)... След месец получавам жалба от клиента, че с този турбокомпресор двигателя не може да развие проектната мощност...
Отговора: вие сте взели охлюва на нагнетателната част от еди-какъв си компресор, бракуван еди-коя си година. Корпуса на турбинната част сте го взели от друг, несъвместим тип компресор, който е бил експлоатиран еди-къде си, и също е бил бракуван еди-коя си година... Поради това няма как да се поеме каквато и да е отговорност за нещо извън баланса на ротора...
Отговора бе коректен, и в същото време доста убедителен - клиента сви ушите и забрави за жалбата... Но такъв отговор е възможен само когато имаш пълната информация за изделието, и/или си го измервал/тествал изцяло...
При автомобилите такъв метод е икономически неизгоден (никой няма да плати), затова е възможно и да се случват недоразумения...
А каква е реалността в конкретния случай - трудно е да преценим поради липса на достатъчно информация...
Затова и засега продължавам да приемам поста само като непроверена/недоказана информация...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
ФОБОС Недоволни Клиенти
Фобос са коректни и се стараят да бъдат във всяко едно отношение, това не е някой гаражен сервиз, а производител с огромен пазар включително и износ. Често при диагностика не излиза грешка, един дебитомер ламбда или друго може да те докара до лудост, защото ту работи ту не. Колата е стара може да се развали всичко но трябва да се знае, че газовата копира работата на бензин. Електроникта им е на много високо равнище и изпреварва топ марки подсигурена е отвсякъде, може да откачаш кабели по газта и автоматично ще премине на бензин без да притрепне дори, с правилните компоненти - няма по-добро според мен. Колега, оправи си колата! Или вече си я оправил и ти е неудобно да пишеш какво си сменил.
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта