Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Всъщност, никъде не е 100%. На тези два линка направих еднакви конфигурации на C-HR с еднакво ниво на оборудване и аксесоари:
Тойота България
Тойота Кипър
Цената на автомобилите не коментирам, има известни разлики в оборудването. Ако хванем само боята и аксесоарите обаче, разликата е повече от впечатляваща - при нас е по-скъпо с 65%:
Тойота България
Тойота Кипър
Цената на автомобилите не коментирам, има известни разлики в оборудването. Ако хванем само боята и аксесоарите обаче, разликата е повече от впечатляваща - при нас е по-скъпо с 65%:
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Понеже доста често Toyota C-HR бива погрешно сравняван с Nissan Juke, снощи като паркирах в един МОЛ ми се падна възможност да направя визуално сравнение с Nissan Qashkai II. Приложени снимките от кратката и тъмна фотосесия:












- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Тойота C-HR е много по,, направена,,,,няма спор.Нисана не е,, Нисан ,,,,от много време, ами си е ,,тъпо,,Рено.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Да, видимо е по-малък от Кашкая.... Какъв е просвета на Тойотата?
Относно 'тъпото Рено' - нека не бъдем прекалени сектанти - имам такова 'Рено' (макар и предходния модел) и лично съм се убедил, че си е доста добре направен и удобен компактен автомобил... Да не забравяме, че точно Нисан 'утрепаха рибата' с този компактен СУВ и другите почнаха да им подражават (дори тази Тойота има доста очевидни прилики с Кашкая на снимките)...
Относно 'тъпото Рено' - нека не бъдем прекалени сектанти - имам такова 'Рено' (макар и предходния модел) и лично съм се убедил, че си е доста добре направен и удобен компактен автомобил... Да не забравяме, че точно Нисан 'утрепаха рибата' с този компактен СУВ и другите почнаха да им подражават (дори тази Тойота има доста очевидни прилики с Кашкая на снимките)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
За съжаление днес не работи конфигураторът на сайта и не мога да дам линк със спецификациите, но в понеделник от любопитство си конфигурирах един хибрид C-HR и останах много учуден, че минималния пътен просвет е само 145 мм. Все пак това се води кросоувър, а е с клиърънс на Аурис.
То е ясно, че не е направен да го заровиш в калта, а е просто шик паркетник, но дори при сегашните коловози по малките улици би опирал отдолу.
Новите модели са ги направили значително по-ниски от предишните. Корола Е12 комби е с клирънс 155 мм, а Корола Е17 е със 125 мм. В понеделник се чувствах като снегорин с новата и от вторник си подкарах старата.

Новите модели са ги направили значително по-ниски от предишните. Корола Е12 комби е с клирънс 155 мм, а Корола Е17 е със 125 мм. В понеделник се чувствах като снегорин с новата и от вторник си подкарах старата.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Възможно е да е така zi_zi_top, затова и попитах за просвета...
Кашкая ми е с просвет 200мм, а дори старата ми Мазда 6 е с просвет 165мм (за Джипката не говоря, че тя друг клас и там ако я вдигнеш, се качваш като в камион)...
Да, ниският просвет спомага за икономичността и аеродинамиката...
Кашкая ми е с просвет 200мм, а дори старата ми Мазда 6 е с просвет 165мм (за Джипката не говоря, че тя друг клас и там ако я вдигнеш, се качваш като в камион)...
Да, ниският просвет спомага за икономичността и аеродинамиката...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Съжалявам за грешката. Очевидно много ми се спало в понеделник.
Клирънса е 160 мм.
https://www.toyota.bg/configure/toyota- ... 49a501861/

https://www.toyota.bg/configure/toyota- ... 49a501861/
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Не си спал, и двете са верни. Кратко проучване показва, че предната ос на хибридната версия е свалена с 12мм. спрямо 1.2t варианта. В резултат просветът е само 148мм. и общата височина на хибрида е с 1см. надолу - 1555мм. На турбото данните са съответно 160мм. просвет и височина 1565мм.
Днес докато карах по почистената Хемус, набързо минах с телефона през основните бутони на таблото:
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/IiaLIIQm6vo[/bbvideo]
Днес докато карах по почистената Хемус, набързо минах с телефона през основните бутони на таблото:
[bbvideo=560,315]https://youtu.be/IiaLIIQm6vo[/bbvideo]
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Това беше и моето предположение като четях, но реших да не избързвам с мнение.
Високото ниво на оборудване винаги много ми е помагало при продажба на желаната от мен цена. Добро решение сте взели по мое скромно мнение.
"А дано, ама надали" - обикновено е друг и е с отделен парт номер - при Lexus поне е така.
Японските климатици имат тази опция от края на миналото хилядолетие - явно e имало "бъзици" от братовчедите от завода за климатици.
И мен са ме плашили, но за щастие имаме колега от форума, който доста добре се справя с вноса.
А може и при пътуване в Европа да си пазарувате смело аксесоари - доста от големите дилъри в Германия имат добри складови наличности.
Май нямат нищо общо - освен модерните в момента цвят и форма.
Знаеш ли колко навивам един колега да даде кръгче с БАТ-а.

Всичко добре, но лостчето за CC е едно и също вече 15 години...
...колко милиона са поръчали навремето?!

Благодаря Ви отново за споделянето - радвам се, че ме послушахте и се престрашихте да създадете темата.

- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Тези снимки ме развеселиха... Дизайнерите на Тойота и Нисан трябва да са първи братовчеди! Не че и при другите марки няма такива сходства. Или си крадат (съгласуват) идеите, или вече модните линии се унифицират... 

- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Почна се с модификациите.
Смених халогенните HIR2 крушки на фаровете с 55w 5000K ксенон HB4 - искаха само леко изрязване на щифтовете в основата на крушката. В добавък сложих и останалите ми от Лексуса двуцветни LED крушки за мигачи с функция DRL.
Резултатът: [bbvideo=560,315]https://youtu.be/wl0GFP13tiE[/bbvideo]
Да добавя и една снимка отзад:

Смених халогенните HIR2 крушки на фаровете с 55w 5000K ксенон HB4 - искаха само леко изрязване на щифтовете в основата на крушката. В добавък сложих и останалите ми от Лексуса двуцветни LED крушки за мигачи с функция DRL.
Резултатът: [bbvideo=560,315]https://youtu.be/wl0GFP13tiE[/bbvideo]
Да добавя и една снимка отзад:
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Здравейте, колеги, нов съм във форума, но смея да твърдя, че познавам модела Toyota C-HR доста добре. Поздравления на колегата за новата покупка!
Само ми стана малко странно, че му липсват режимите на шофиране... Има си ги - избират се от менюто Drive mode на мултифункционалния дисплей.
За това, къде се произвежда - в Турция. За Европа и целия останал свят, с изключение на част от Азия.
Колата си заслужава всички казани за нея добри думи. А относно приликата между нея и Кашкай - да, има известна прилика между двете коли на снимката и тя е, че и двете са бели
Само ми стана малко странно, че му липсват режимите на шофиране... Има си ги - избират се от менюто Drive mode на мултифункционалния дисплей.
За това, къде се произвежда - в Турция. За Европа и целия останал свят, с изключение на част от Азия.
Колата си заслужава всички казани за нея добри думи. А относно приликата между нея и Кашкай - да, има известна прилика между двете коли на снимката и тя е, че и двете са бели

Последно промяна от Akima на 01 Фев 2017 22:51, променено общо 1 път.
Причина: Форматиране.
Причина: Форматиране.
- ivied
- Мнения: 313
- Регистриран на: 08 Юни 2014 14:39
- Местоположение: Germany
- Автомобил: Yaris Cross
- Благодарил/а: 8 пъти
- Получена благодарност: 10 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Поздравления за покупката и темата!
Имах и аз удоволствието да я пробвам с 20 мин. тест-драйв. h версията - в последно време други не ме интересуват - приятен автомобил. И за мен очудващо удобен - дори и отзад, е, по-малък е от RAV-а, но и цената е доста надолу. И е друга таргет група - compact crossover. Очудващо качествени материали и добра сглобка. Особено седалките... (бяха като на снимката)
Доста производители ще предлагат вече модели в тази ниша - не е само Juke на Нисан или Honda HR-V.
Но Тойота с хибридите си ще има очевидно предимство! Да, ще има и модел h 4Х4 догодина вероятно...
Имах и аз удоволствието да я пробвам с 20 мин. тест-драйв. h версията - в последно време други не ме интересуват - приятен автомобил. И за мен очудващо удобен - дори и отзад, е, по-малък е от RAV-а, но и цената е доста надолу. И е друга таргет група - compact crossover. Очудващо качествени материали и добра сглобка. Особено седалките... (бяха като на снимката)
Доста производители ще предлагат вече модели в тази ниша - не е само Juke на Нисан или Honda HR-V.
Но Тойота с хибридите си ще има очевидно предимство! Да, ще има и модел h 4Х4 догодина вероятно...
- Прикачени файлове
-
- interior-toyota-c-hr-201628686_1.jpg (158.12 KiB) Преглеждано 4459 пъти
Последно промяна от ivied на 03 Фев 2017 19:57, променено общо 2 пъти.
По света има все по-малко мотики, върху които не е стъпвал човешки крак.
Какво е жизнен опит? Отново настъпваш мотиката, но вече си с каска.
Какво е жизнен опит? Отново настъпваш мотиката, но вече си с каска.
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Иначе днес навършвайки 1 месец, C-HR ме зарадва с най-ниския си разход досега:
- JulianoG
- Мнения: 91
- Регистриран на: 04 Фев 2012 04:39
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
Новозакупена Toyota C-HR 1.8 2ZR-FXE HSD 122HP eCVT /2017 - /
Днес установих дразнещо тропане в салона. Оказа се закопчалката на колана на пътника, която опира в подлакътника и трака. Ще побългаряваме с някаква лепенка, че иначе ще ме побърка с времето.
Замислям се за повдигане на предницата с 2-3см. за следващата зима (задницата е идеална). Само трябва да проуча какви планки може да се поставят на Макферсоните отпред, след като излязат каталозите с части. Засега няма никаква свободно достъпна информация и не мога да видя нито размери, нито съвместими части.
В други държави се предлага SUV пакет, който включва кори и предпазители, което практически само намалява просвета на колата.
Замислям се за повдигане на предницата с 2-3см. за следващата зима (задницата е идеална). Само трябва да проуча какви планки може да се поставят на Макферсоните отпред, след като излязат каталозите с части. Засега няма никаква свободно достъпна информация и не мога да видя нито размери, нито съвместими части.
В други държави се предлага SUV пакет, който включва кори и предпазители, което практически само намалява просвета на колата.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта