Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP - липса на мощност - турбо - РЕШЕН - управление на турбо
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 10 Юни 2016 17:43
- Местоположение: София
Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP - липса на мощност - турбо - РЕШЕН - управление на турбо
Здравейте на всички.
Имам проблем и не зная как да се оправя.
Предварително благодаря на тези, които ще се отзоват с информация.
Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP не върви грам ( към 50 коня се усеща).
Бях в Люлин в Тойота, да я прочетат за грешки - няма такива.
Съвет от там:
1.Да сменя горивния филтър - сменен е вече;
2.Да почистя EGR - Още не съм.
3.Съвет от други колеги да сменя за проба датчика за управление на турбото - било лесно.
Моля някой да даде и други съвети или решение, ако се е сблъскал с този проблем или подобен.
Сменено е маслото на мотора, филтър маслен, филтър горивен, филтър въздушен - с филтри Mahle.
Гориво: от хубавия дизел.
Имам проблем и не зная как да се оправя.
Предварително благодаря на тези, които ще се отзоват с информация.
Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP не върви грам ( към 50 коня се усеща).
Бях в Люлин в Тойота, да я прочетат за грешки - няма такива.
Съвет от там:
1.Да сменя горивния филтър - сменен е вече;
2.Да почистя EGR - Още не съм.
3.Съвет от други колеги да сменя за проба датчика за управление на турбото - било лесно.
Моля някой да даде и други съвети или решение, ако се е сблъскал с този проблем или подобен.
Сменено е маслото на мотора, филтър маслен, филтър горивен, филтър въздушен - с филтри Mahle.
Гориво: от хубавия дизел.
Последно промяна от Akima на 03 Авг 2016 12:28, променено общо 2 пъти.
Причина: Променено заглавие.Моля прочетете правилата и важните теми.Добре дошъл.РЕШЕН.
Причина: Променено заглавие.Моля прочетете правилата и важните теми.Добре дошъл.РЕШЕН.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 10 Юни 2016 17:43
- Местоположение: София
Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP - липса на мощност - турбо - РЕШЕН - управление на турбо
Здравейте,отново.
След почистване на EGR - нищо.
След смяна на вакума и датчика на EGR - нищо .
И след смяна на вакумите и датчика за управление на турбото всичко вече е наред.
След почистване на EGR - нищо.
След смяна на вакума и датчика на EGR - нищо .
И след смяна на вакумите и датчика за управление на турбото всичко вече е наред.

Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP - липса на мощност - турбо - РЕШЕН - управление на турбо
Здравей,колега.
Днес имах сходен с твоя проблем с Avensis T25 2.2 2AD-FHV D-CAT 177HP 2006.
При пълна газ прекъсва и влезе в авариен режим - грешкта е P1251 step motor for turbocharger control circuit /intermittent/.
По принцип върви перфектно.
Въпросът ми е скъп ли е датчика за управлението на турбото нов и ако може да споделиш повече информация за твоя проблем и решението му.
Благодаря предварително.
Днес имах сходен с твоя проблем с Avensis T25 2.2 2AD-FHV D-CAT 177HP 2006.
При пълна газ прекъсва и влезе в авариен режим - грешкта е P1251 step motor for turbocharger control circuit /intermittent/.
По принцип върви перфектно.
Въпросът ми е скъп ли е датчика за управлението на турбото нов и ако може да споделиш повече информация за твоя проблем и решението му.
Благодаря предварително.
Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP - липса на мощност - турбо - РЕШЕН - управление на турбо
Здравейте отново,
След смяна на вакум клапана на турбото проблема не се реши, според майсторите трябва да се свали турбото и да си види дали лопатките се движат и евентуално да се почисти. Турбото е с променлива геометрия. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели инфо и дали има ефект от тая гимнастика
След смяна на вакум клапана на турбото проблема не се реши, според майсторите трябва да се свали турбото и да си види дали лопатките се движат и евентуално да се почисти. Турбото е с променлива геометрия. Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели инфо и дали има ефект от тая гимнастика
Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP - липса на мощност - турбо - РЕШЕН - управление на турбо
Забравих да отбележа, че EGR и DPF софтуерно и механично са премахнати
Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP - липса на мощност - турбо - РЕШЕН - управление на турбо
Аз бих отишъл при тези дето са правили модификациите да си оправят бакиите.Казвам го защото не е гаранция че, след почистването което е полезно, няма пак да се затлачи със сажди .
Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP - липса на мощност - турбо - РЕШЕН - управление на турбо
Здравейте колеги, и аз имам едно питане, но не видях друга тема за тази грешка Р1251. На колега с Toyota Avensis 2.0 d4d 2009 вече за 5-ти път му светка чека за тази грешка /в рамките на около 1 г. и 30 000 км./. Всеки път ходи в ТМ Ауто, чистят му я и казват карай, тези имат софтуерен дефект
. Колата е в перфектно състояние, върви си и няма никакви други симптоми освен тази грешка, мотора работи перфектно. Някакви идеи или кой може да я види в София ?

Toyota Avensis II Wagon T25 2.2 D4D 150hp 2005
D4D P1251 Step Motor
Здравейте Колеги!
Имам един проблем с авенсиса При изпреварване ми светнаха CEL, TRC OFFи VSC заедно. Нямаше мощност.
Спрях и запалих отново. Колата се оправи, но лампите продължават да светят. Закачих на диагностика. Имам грешка P1251 Step motor for turbocharger control circuit intermittent.
Изтрих всичко. Направих тест и пак точно на 3 или на 4 предавка 2200 оборота стана пак по същия начин. Същата грешка.
Какво е този степ мотор? Предполагам някакъв датчик на турбото.
Какво трябва да направя?
Благодаря ви предварително
Имам един проблем с авенсиса При изпреварване ми светнаха CEL, TRC OFFи VSC заедно. Нямаше мощност.
Спрях и запалих отново. Колата се оправи, но лампите продължават да светят. Закачих на диагностика. Имам грешка P1251 Step motor for turbocharger control circuit intermittent.
Изтрих всичко. Направих тест и пак точно на 3 или на 4 предавка 2200 оборота стана пак по същия начин. Същата грешка.
Какво е този степ мотор? Предполагам някакъв датчик на турбото.
Какво трябва да направя?
Благодаря ви предварително

Последно промяна от Akima на 11 Яну 2017 00:52, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.Добре дошъл.Правопис.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.Добре дошъл.Правопис.
- Митхат
- Мнения: 3826
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
D4D P1251 Step Motor
P1251
DTC Detection Condition-Turbocharging pressure is higher than the requirement for 0.5 seconds.(1-trip detection logic)
и евентуалните виновници са....
Trouble Area
-E-VRV for turbocharger control
Open or short in E-VRV circuit
Turbocharger
Vacuum hose
EGR valve
ECM
Няма да стане с гадаене ,трябва да започнеш един по един да погледнеш написаните по горе.
Така тук някой да ти каже кой е виновника трябва да е нещо масово .
Аз лично бих огледал първо вакумните пътища.
DTC Detection Condition-Turbocharging pressure is higher than the requirement for 0.5 seconds.(1-trip detection logic)
и евентуалните виновници са....
Trouble Area
-E-VRV for turbocharger control
Open or short in E-VRV circuit
Turbocharger
Vacuum hose
EGR valve
ECM
Няма да стане с гадаене ,трябва да започнеш един по един да погледнеш написаните по горе.
Така тук някой да ти каже кой е виновника трябва да е нещо масово .
Аз лично бих огледал първо вакумните пътища.
Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP - липса на мощност - турбо - РЕШЕН - управление на турбо
Благодаря ти Колега! Малко по горе колегата е казал, че оправил проблема след смяна датчик на управление на турбото. E-VRV for turbocharger control предполагам това е. Аз нямам проблем със свръх надуване или по-малко. Поне от описанието на кода на грешката така разбирам. Някъде има прекъсване. Може ли малко инфо за този датчик. Някакъв сериен номер и къде се намира директно да го сменя или да го почистя.mfandakov написа: P1251
DTC Detection Condition-Turbocharging pressure is higher than the requirement for 0.5 seconds.(1-trip detection logic)
и евентуалните виновници са....
Trouble Area
-E-VRV for turbocharger control
Open or short in E-VRV circuit
Turbocharger
Vacuum hose
EGR valve
ECM
Няма да стане с гадаене ,трябва да започнеш един по един да погледнеш написаните по горе.
Така тук някой да ти каже кой е виновника трябва да е нещо масово .
Аз лично бих огледал първо вакумните пътища.
- Митхат
- Мнения: 3826
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Avensis T27 2.2 2AD-FTV D4D 150HP - липса на мощност - турбо - РЕШЕН - управление на турбо
Ориентираш ли се по горе за клапата.
P.S На този клапан може да му се направи тест с програма, и да се види дали работи коректно.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта