Само едно уточнение - температурите в БГ последната седмица спаднаха под -15С, което е под границата на филтрируемост по БДС за стандартна нафта...
Така, че е нормално и очаквано колегите, които са заредили евтина нафта (т.е. на границата на БДС стандарта) да имат проблеми, особено ако не са слагали анти-гел присадка...
Неслучайно в другата тема споделих, че тъй-като планирах по-дълго пътуване, заредих от ОМВ нафта, която я дават с граница на филтрируемост -33С...
И съответно не съм усетил какъвто и да е проблем - днес сутринта при -12-13С, след двудневен престой и след нощна температура до -16С, колата си запали на четвърт оборот...
Направих и клипче на паленето... За съжаление не успях да хвана по-големия студ за да пробвам как ще е тогава с паленето

(иначе по време на движение на дисплея ми показваше температури и до -21С, но все пак тогава двигател и т.н. всичко бе загрято до работна температура)...