D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Мнение от Iliyа Damyanov » 20 Ное 2016 16:29
Iliyа Damyanov
- Akima
- Мнения: 7451
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 100 пъти
- Получена благодарност: 179 пъти
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Мнение от Akima » 20 Ное 2016 22:44
Това не е DPF проблем - според мен гориш масло през сегментите..
Akima
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Мнение от radev » 09 Дек 2016 01:38
На Авенсиса от подписа ми лятото му се случи същото нещо - светнаха тези 3 лампи, не загуби мощност, само автопилотът се изключи. След ровене в нета, последвано от диагностика, се оказа проблем с ЕГР-а. Свалихме го, почистихме го, изчистихме грешката (не помня с какъв код беше) и от тогава не съм имал проблеми.
radev
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Мнение от abarnev » 04 Яну 2017 13:08
Става дума за Корола Версо 2.2 Д-кат 177 кс . колата е на почти 160 000 км имам е от май месец и съм много доволен до момента в които времето не захладня . КОЛАТА ЗАПОЧНА ДА ПУШИ излиза доста пушек на моменти ми е неудобно от другите шофьори . Започва да пуши когато загрее на нормална темп. , при студен двигател няма проблеми . Пробвах нафта от всички бензиностанции - няма промяна . Наложи ми се да пътувам Бургас- Боровец
и обратно сиреч 90 процента магистрала . продухвах е карах е с 2000-3000-4000 оборота не забелязах дим . Добавка и сложих за ДПФ . и пак си пуши иначе колата си върви никога не са светели някакви необичайни лампи по таблото , колата си върви чудесно . Димът се е най-осезаем при потегляне или в градски условия на шофиране . До преди студеното време не съм видял и следа от дим зад колата дори се чудех как дизел не пуши

маслото е Castrol 5w40 edge за dpf
разход градско : 11.5л/100
извън града : 9л/100
на магистралата на авто 140км/ч-10л/100км
помагаите и за сервиз за Toyota за Бургас без офицялния .



abarnev
kalkam
Kiki
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Мнение от veso_hds » 04 Яну 2017 18:59
veso_hds
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Мнение от abarnev » 04 Яну 2017 20:42
не аз не съм го чистил , ще пробвам при Яни . С риск да съм досаден някои има ли представа в сервиз колко струва услугата ???
благодаря Ви
abarnev
Kiki
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 11 Яну 2017 20:58
- Местоположение: българия
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Мнение от stambeto88 » 11 Яну 2017 21:50

Колата е 2005 на 208 000 хил. километра
Благодаря предварително
stambeto88
D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване
Мнение от steich » 12 Яну 2017 09:55
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF., O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др.
! 5 години гаранция на софтуерните услуги !
steich
Тойота Авенсис след 2009 и DPF, 5-та дюза
Мнение от Dobrin » 15 Яну 2017 10:37
От няколко месеца си търся Тойота Авенсис след 2009 година. Изчетах всички теми във форума и все още ми изкачат въпросителни. Ако някой може да помогне да ми стане ясно ще му бъда благдарен. Исках безнин, но повечето автомобили на пазара са дизелови, а бензиновите са с доста по- висока цена (учудващо, но вероятно са по- здавите мотори). Та на въпросите:
1. Всички дизелови мотори на Авенсис и Версо ли са с DPF филтри след 2009?
2. След премахване на DPF може ли да се очакват проблеми? Попаднах на обява с премахнат DPF филтър на 110 хил. км и вече 50 хил я кара- според собственика без проблим(но то и какво да каже, нали я продава колата).
3. При търсенето попадах на екземпляри описани като Д4Д, но с 5-та дюза. Това значе ли че всички вече са с 5-та дюза?
4. Пиезоелектрически дюзи имат ли Д4Д моторите или си остават само на Д КАТ моторите.
Ако някой има достоверна информация по конкретние ми питания, ще съм му благодарен ако сподели.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми.Търсачката работи перфектно.
TOYOTA AURIS 1.4 D4D
Dobrin
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 06 Мар 2016 08:49
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 2 пъти
Тойота Авенсис след 2009 и DPF, 5-та дюза
Мнение от velmoja » 15 Яну 2017 11:03
2009> 2011 2.2 150 Auto has a D-Cat DPF
2009> 2011 2.2 180 has a D-Cat DPF
2011> 2.0 and 2.2 150 have DPF
2011> 2.2 180 was dropped
2011> 2.2 150 auto has D-Cat DPF
The introduction of the DPF was actually phased over a few months late 2010 into 2011
Източник: http://www.toyotaownersclub.com/forums/ ... -have-dpf/
ДПФ не е страшен ако колата не се кара (не е карана) много градско, а повече извънградско. И като цяло се препоръчва дизеловия вариант за повече извънградско шофиране. Ако живееш в голям град и всеки ден ползваш автомобила - по-добрия вариант е бензинов двигател.
velmoja
Kiki
- Всичко за TOYOTA
- ↳ Общи теми
- ↳ Клубни срещи
- ↳ Toyota Мания
- Технически въпроси
- ↳ Общи технически въпроси
- ↳ Двигатели
- ↳ Газови уредби
- ↳ Електрическа система, навигация, музика
- ↳ Хибридно задвижване - Hybrid Synergy Drive (HSD)
- ↳ Трансмисия
- ↳ Спирачна система
- ↳ Окачване
- ↳ Интериор/екстериор
- Електрически автомобили
- ↳ Общи разсъждения
- ↳ Електрически автомобили Тойота
- ↳ Зарядни станции
- LEXUS
- ↳ Общи теми
- ↳ Технически въпроси
- Отдел Subaru
- ↳ Subaru + MX5
- Пазар, магазини и услуги
- ↳ Купува части
- ↳ Продава части
- ↳ Купува / Продава автомобил
- ↳ Сервизи / Магазини / Услуги
- ↳ Черен списък на некоректни търговци и сервизи
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта