Истината е ,че няма един и същ дино рън...
Т.е. без промяна откъм кола/двигател може да дадеш различни данни при всеки един рън.
Също си мисля,че твоят двигател не се кара в точно състезателен режим.
Карал съм с перформанс 15W-50 масло на тайм атак и определено колата се усещаше една идея по-слаба (тя така или иначе си е слаба

), дали от внушение, дали от условията на конкретния ден - не мога да кажа.
Дали "пазиш" повече двигателя с това масло - да, би трябвало.
Дали ще е по-стабилно от съотвения му аналог *W-30 или *W-40 при висока температура (над 130С)- да, би трябвало.
Дали ще "кипне" по-трудно от съотвения му аналог *W-30 или *W-40 - вероятно не.
Дали ще опазиш двигателя ,ако "кипнеш" маслото - едва ли, по-скоро ще позабавиш малко събитието.
И в крайна сметка ако искаш мъжката да раздаваш газта - или го правиш на етапи WOT/охлаждане (без да разчиташ на маслото ), или инсталираш охлаждане за маслото (а комбинация от двете е препоръчителна).
Така поне е решено при състезателните коли.
Относно подобряването на компресията на база на по-дебелия маслен филм - това за мен е трагично като твърдение/решение, не заради неистинността си , ами заради идеята да компенсираш износен двигател (и то състезателен) с масло.Също бих искал да видя какъв ще е разходът.
И така - никой не иска да компрометира
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.
Просто споделихме мнение, което не съвпада изцяло с твоето.
Светът е хубав , защото е шарен

Any car can get you where you need to go, a special car gets you there with a smile on your face...