
Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP
Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP
Аргументът е профилактика на спирачни апарати 0.9ч*60 лева. 

Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP
Tъй,като съм го ял същия с тези апарати,дето тропат по павете
,докато автомобила е в гарация пари ЙОК на ТМ,
,лично аз съм го карал 5 пъти за да бъде оправено тропането и за 5-те пъти пари не са ми искали .
Затова автомобила е в гаранция,ако се наложи се прави проверка по VIN (в тяхната база ) ,и е възможно апаратите да бъдат сменени
Труд,мруд,грес,мрес и различни други гадост които пишат в фактурата са за тяхната сметака,докато си гаранция
,тук се изключва маслото и филтрите и труда към тях.
Става дума за Т-27 бензин


Затова автомобила е в гаранция,ако се наложи се прави проверка по VIN (в тяхната база ) ,и е възможно апаратите да бъдат сменени

Труд,мруд,грес,мрес и различни други гадост които пишат в фактурата са за тяхната сметака,докато си гаранция

Става дума за Т-27 бензин
РАВ 4 -2.2 DCAT- 2016 -AUTOMAT
C4-1.6/4AL-2006
C4-1.6/4AL-2006
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP
Оказа се, че не пиновете, а отворите на самия апарат поддават и оправия няма... Честито.
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 13 Мар 2016 13:48
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP
Колеги,
Как точно разбирате, че тракането идва точно от спирачните апарати, а не нещо друго?
Как точно разбирате, че тракането идва точно от спирачните апарати, а не нещо друго?
Lexus LS460, 2007
Corolla Verso 2007, 2.2D4D, 2AD-FTV, facelift
Corolla Verso 2007, 2.2D4D, 2AD-FTV, facelift
Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP
Здравей!
Ами когато се кара по неравности.Най често по павирана улица.тракането е специфично.
Ами когато се кара по неравности.Най често по павирана улица.тракането е специфично.
Toyota Avensis 2.0 D4D Wagon CDT250L-AWMEYW 10/2005
Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP
И като натиснеш леко спирачка изчезва, защото супортите остават напрегнати в едно положение.dechobg написа:Здравей!
Ами когато се кара по неравности.Най често по павирана улица.тракането е специфично.
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ
Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP
В крайна сметка, след два огледа в ТМ и Тиксим и от двете места ми казаха, че дрънченето на спирачните
апарати е заради износените дискове. Подмених ги с нови TRW-та + накладки и работата заспа. С оглед на това, че ми остава само месец от гаранцията и цената която ми обявиха, предпочетох да ги сменя в не-официален сервиз.
апарати е заради износените дискове. Подмених ги с нови TRW-та + накладки и работата заспа. С оглед на това, че ми остава само месец от гаранцията и цената която ми обявиха, предпочетох да ги сменя в не-официален сервиз.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 13 Фев 2018 19:10
- Местоположение: софия
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP
Здравейте колеги!
И при мен го има тоя проблем с тракането на спирачните апарати. Смених водачи и дискове и накладки но тракането си остана. Като хванеш самия спирачен апарат с ръка и го размърдаш и има съвсем лек луфт но като караш по неравности си трака. Трака дори с натисната спирачка...
Сега съм в дилема дали да сменям и спирачните апарати или да карам така и да пускам радиото по-силно
И при мен го има тоя проблем с тракането на спирачните апарати. Смених водачи и дискове и накладки но тракането си остана. Като хванеш самия спирачен апарат с ръка и го размърдаш и има съвсем лек луфт но като караш по неравности си трака. Трака дори с натисната спирачка...
Сега съм в дилема дали да сменям и спирачните апарати или да карам така и да пускам радиото по-силно

TOYOTA AVAENSIS 2.0 AUTOMATIC T25
- Airfan
- Мнения: 1450
- Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP
Ако не спира при натискане на спирачките, няма да е от апарата.CYNIC написа: ↑27 Май 2018 10:47 Здравейте колеги!
И при мен го има тоя проблем с тракането на спирачните апарати. Смених водачи и дискове и накладки но тракането си остана. Като хванеш самия спирачен апарат с ръка и го размърдаш и има съвсем лек луфт но като караш по неравности си трака. Трака дори с натисната спирачка...
Сега съм в дилема дали да сменям и спирачните апарати или да карам така и да пускам радиото по-силно![]()
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP
Виж колелата, окачването, рейката.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
- kostadinnm
- Мнения: 239
- Регистриран на: 09 Яну 2013 21:20
- Местоположение: София/Петрич
Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP
Интересно, и въпреки че и аз го ям вече 2-3 години с моята, се чудя дали е възможно да има някакво покритие в тия отвори, което да се е износило. Спомням си видео на ericthecarguy, дето обслужваше спирачките на някаква щатска хонда и там самите пинове имаха нещо като вибро-изолация.
Zelazni, на твое място не бих се радвал прибързано.
Corolla 2006 2.0 D-4D | sedan, SOL
- Митхат
- Мнения: 3820
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP
Напълних отворите на апаратите с грес силиконова смесена с чист силикон,и чудо тези шибани апарати вече 3 месеца не тропат.
Чистият силикон явно уплътни по добре от греста но същевременно греста не му даде да се втвърди напълно.
Сега гледах че апарата се движи върху пиновете и мисля че не съм си вкарал автогол с този силикон да се претрепя някъде.
Чистият силикон явно уплътни по добре от греста но същевременно греста не му даде да се втвърди напълно.
Сега гледах че апарата се движи върху пиновете и мисля че не съм си вкарал автогол с този силикон да се претрепя някъде.
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 13 Фев 2018 19:10
- Местоположение: софия
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP
Ходих при трима майстори с доста солиден опит. Единия даже си е специалист диагностик. И тримата казаха че всичко по окачването си е съвсем наред но и тримата това тракане ги озадачи много. Онзи ден си сменявах болтовете на джантите и докато бяха свалени джантите за баланс пак напънах с ръка апаратите и луфта го няма вече или е толкова минимален че така не го установих ( два дни след смяната на дисковете и накладките ). Но тракането по неравностите си е налице все още... дори докато спирам се и се чува отчетливо...
TOYOTA AVAENSIS 2.0 AUTOMATIC T25
- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP
Остава тракането да е от кормилната рейка...
-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP
...или биалетки, тампони на напречния стабилизатор... често пропущан проблем в сервизите
п.с. за тоз тест окачването трябва да е в еднакво състояние от двете страни. Т.е. да виси на подемник или да стои на канал. Вдигането на крик само от едната страна изключва възможността луфта да бъде установен понеже системата е под напор, а възможните места, където може да трака са 6- по 2 на биалетка и общо 2 тампона- в ляво и в дясно по 1. За целта трябва да се влезе отдолу и разбутат здраво долните глави на биалетките във вертикална посока.
п.с. за тоз тест окачването трябва да е в еднакво състояние от двете страни. Т.е. да виси на подемник или да стои на канал. Вдигането на крик само от едната страна изключва възможността луфта да бъде установен понеже системата е под напор, а възможните места, където може да трака са 6- по 2 на биалетка и общо 2 тампона- в ляво и в дясно по 1. За целта трябва да се влезе отдолу и разбутат здраво долните глави на биалетките във вертикална посока.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта