Здравейте колеги,
След сваляне на акумулатор за зареждане се получи проблем с тойотката от подписа. Ефекта е като на включване на ограничител :-) след 3000 оборота, просто имам усещането, че колата не ще обороти над 3000 :-)
Като предистория : от април се загуби турбо ускорението. Направих поредица от диагностики при уважавани от мен хора, но така и не успяхме да хванем проблема.
та питането ми е :1 колко катализатора има тази чудна машинка и дали мога да ги проверя - не дали работят, а дали са запушени.
Благодаря предварително
"включване на ограничител" след 3000 :-)
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
"включване на ограничител" след 3000 :-)
Колега, трудно ще ти отговори някой за колата от подписа когато няма такъв. Вижда ти се името в подписа. На Аватара ти се вижда някаква Тойота комби ама каква ли е не знам. Чак такъв физиономист не съм
.

- petersp
- Мнения: 33
- Регистриран на: 06 Окт 2014 18:33
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 1 път
"включване на ограничител" след 3000 :-)
Мда, пропуснал съм.
Корола 2002 2.0 d4d 90 к.с.
Корола 2002 2.0 d4d 90 к.с.
Петър С. Петров
Тойота Корола 2.0 d4d 90к.с. 2002 г
Тойота Корола 2.0 d4d 90к.с. 2002 г
- WoLF
- Мнения: 3446
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 689 пъти
- Получена благодарност: 271 пъти
"включване на ограничител" след 3000 :-)
Ето са освежаване на паметта: http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=23& ... 98#p303998
Как не сте му запомнили колата пък Вие
Как не сте му запомнили колата пък Вие




- slowtraveler
- Мнения: 6181
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 336 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
"включване на ограничител" след 3000 :-)
Хм... Не разбрах дали проблема се е получил от свалянето на акумулатора, или от април няма мощност във високите...
При сваляне на акумулатор на съвременен автомобил винаги се губят временните корекции. И ще е необходимо шофиране на 50-100км за да си натрупа двигателя нова статистика и заработи нормално...
Обаче ако турбото не работи добре - мощност във високите пак няма да има...
Проходимостта на катализаторите би трябвало да се измери с манометър... При мен излиза и като параметър към компютъра (т.е. може да се прочете електронно)...
При сваляне на акумулатор на съвременен автомобил винаги се губят временните корекции. И ще е необходимо шофиране на 50-100км за да си натрупа двигателя нова статистика и заработи нормално...
Обаче ако турбото не работи добре - мощност във високите пак няма да има...
Проходимостта на катализаторите би трябвало да се измери с манометър... При мен излиза и като параметър към компютъра (т.е. може да се прочете електронно)...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- petersp
- Мнения: 33
- Регистриран на: 06 Окт 2014 18:33
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 1 път
"включване на ограничител" след 3000 :-)
Проблема си се влачи от тогава, за съжаление се развива към по-зле. Дано сега има изявена причина, че да се свършва.
Благодаря за Напомнянето :-)
Благодаря за Напомнянето :-)
Петър С. Петров
Тойота Корола 2.0 d4d 90к.с. 2002 г
Тойота Корола 2.0 d4d 90к.с. 2002 г
- hallowe_en
- Мнения: 57
- Регистриран на: 06 Сеп 2015 03:55
- Местоположение: София
"включване на ограничител" след 3000 :-)
Здрасти колега,аз имам същия проблем - стигне ли 3000 оборота повече мощност не мога да очаквам. Съответно изпреварванията стават много рискови. Имах спукан маркуч на съединител и когато са го сменявали им е трябвало място.Съответно са сваляли маркучите на турбото. Като ходих да я проверят маркучите си се надуваха добре, но това е на неутрална предавка където според мен няма как да се развърти хубаво турбото.Заподозрял съм турбо пътищата и защото имам омасляване около маркуча който влиза в интеркулера. Щом излиза малко масло от там на въздуха ще му е още по-лесно. Планирам да отделя 2-3 часа покрай празниците и ще ти пиша какво е станало.
ПС.не съм запознат с твоя мотор, може и да няма интеркулер, но маркучи от турбото има
ПС.не съм запознат с твоя мотор, може и да няма интеркулер, но маркучи от турбото има

Тoyota Avensis II
дата на производство декември 2003
дизел
85kw (116кс)
model: CDT250L AWMEYW
пробег: 230 000км
дата на производство декември 2003
дизел
85kw (116кс)
model: CDT250L AWMEYW
пробег: 230 000км
- petersp
- Мнения: 33
- Регистриран на: 06 Окт 2014 18:33
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 1 път
"включване на ограничител" след 3000 :-)
маркучи бол :-) Благодаря
Петър С. Петров
Тойота Корола 2.0 d4d 90к.с. 2002 г
Тойота Корола 2.0 d4d 90к.с. 2002 г
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта