Колега, писането с главни букви из всички форуми се смята за викане
Навярно просто не сте си изяснили как работят различните системи и устройства в автомобила ви...
Най-общо теорията е следната:
1. автоматичната скоростна кутия има хидротрансформатор, който изпълнява ролята на съединител и умножител на въртящия момент (т.е. има възможност да го увеличи особено при статично положение на автомобила)... При статично положение и празен ход хидротрансформатора прехвърля точно определен въртящ момент към колелата. Все едно автомобила е на полусъединител. Ако въртящия момент е по-голям от нужния да тръгне автомобила - автомобила ще почне да 'пълзи'... Ако наклона е голям, и въртящия момент на трансмисията е по-малък от въртящия момент, създаван от тежестта на автомобила в опита му да се спусне по наклона - автомобила ще тръгне назад...
2. hill assistance системата предотвратява тръгването назад, удряйки спирачка когато усети голям наклон. И отпуска спирачката когато дадеш достатъчно газ...
Когато сте включили бавните, въртящия момент се увеличава, и вече е бил достатъчно за да задържи автомобила при по-големия наклон... Мога и да ви го сметна, но трябва да ровя графики и предавателни отношения...
Така, че повярвайте на думата
