RAV4 XA20 2.0 1CD-FTV 116HP D4D - грешка P1251 - губи мощност - решения ?
Грешка Р 1251
Здравейте, колеги! От доста време авенсиса 2004 г. 2.0 Д4Д не ми създаваше проблеми. Но сега....От три-четири месеца колата след 2000 оборота влиза в авариен режим и не върви. Трябва да спра, да запаля отново, лампите chek engine, VSC, TRC, остават да светят и така до следващото влизане в авариен режим. До момента направих: сваляне и почистване на ЕГР клапана, смяна на горивен и въздушен филтър. Грешката на диагностиката е Р 1251. Моля помагайте!
RAV4 2.0D4d gubi moshnost
На мене пък като стигне 4000 об. Омалява,на трета предавка.все едно турбото го няма.
RAV4 2.0D4d губи мощност
RAV4 D4D 116кс 2005г. - 190 000км.
Преди 2-3000км на магистралата джипката изгуби мощност и от 85 км не можа да ускори повече. Така карах около 30-на км и приятел ми се обади да я изфорсирам. След 4-5 опита се оправи / отпуши се/и нямах проблем.
Вчера, на същото место/ каква ирония на съдбата/ направи същия проблем. След 10 км и няколко изфорсирвания /до 4000 оборота/, все едно ,че някой я ритна отзад и 600 км след това вървеше нормално.
Та въпросът ми е дали да ходя на майстор или това е нормално при дизела./ възможно е да има отговор във Форума, но темите за преглед са твърде много/
Преди 2-3000км на магистралата джипката изгуби мощност и от 85 км не можа да ускори повече. Така карах около 30-на км и приятел ми се обади да я изфорсирам. След 4-5 опита се оправи / отпуши се/и нямах проблем.
Вчера, на същото место/ каква ирония на съдбата/ направи същия проблем. След 10 км и няколко изфорсирвания /до 4000 оборота/, все едно ,че някой я ритна отзад и 600 км след това вървеше нормално.
Та въпросът ми е дали да ходя на майстор или това е нормално при дизела./ възможно е да има отговор във Форума, но темите за преглед са твърде много/
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
RAV4 2.0D4d губи мощност
Кажи къде е това мЕсто, че да не минаваме от там.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 15 Ное 2016 14:58
- Местоположение: Враца
RAV4 2.0D4d губи мощност
Колега искам да прекъсна този електромагнитен клапан с ключе в купето против кражба за да не пали, би ли ме ориентирал по подробно къде си намира. RAV 4 D4DDaria написа: Здрасти колега, аз имах подобен проблем.След 6 месеца ходене на мъките и 5 диагностики, 3 от които в ТМ-auto намерихме проблема.При мен се прояаваше в следното:като я настъпя губеше ускорение.Пнякога ту вървеше, ту не вървеше.Оказа се накрая електромагнитен клапан (соленойд), можеш да си провериш сам.Намира се на главата зад сензора и другия клапан влизат два малки маркуча в него и има една гумена шапчица.Държи се на два болта сваляш го и в най- крайната пишка пробваш да духаш и всмукваш, изобщо не трябва да пропуска нито навън, нито навътре.Ако проблема е като моя.
RAV 4 D4D 2003.
RAV4 2.0D4d губи мощност
Преди 4 дни за трети път колата изгуби мощност . Беше нагорнище и я изключих. Светна и индикаторът за неизправност в двигателя.При повторно стартиране се замисли и влезе в нормален ритъм. Вчера ходих на диагностика - грешка 1251 /турбокомпресор/. Монтьорът само с това се занимава-турбокомпресори. Обясних му проблема . Беше 9.00ч. В 16.30 ми се обади да си я взема. Проблемът бил в натрупания нагар.Почистил турбото и.....170 лева.
RAV4 2.0D4d губи мощност
Аз имам същия проблем на RAV4D4D 2005т.постоянно ми свети чека (EGR P0400)(P1251)изпада в авариен режим.След смяна на турбина (рециклирана) започна да изпада в авариен режим.Сменял съм два EGR, вакумни клапани,дебитомер ,MAP,чистене на цветни клапани на помпата .Ако някои може да ме свърже с механника че съм нов във форума.
- slowtraveler
- Мнения: 6179
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 335 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
RAV4 2.0D4d губи мощност
Би трябвало вече да можеш да му пишеш ЛС - вече имаш 2 мнения - не си 'Нов' 

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
RAV4 2.0D4d губи мощност
И пак се почва с простотиите на официалните сервизи а и не само при тях е така. Сменяват се части за една торба пари. Накрая се оказва, че проблема е от другаде и се решава с 50-100лв. И какво се случва с останалите 2 бона дадени за смяна на изправни части? Ами клиента си ги плаща. Така се случват нещата и ще се случват още доста занапред докато "ДИагностиката" включва само прочитане на грешки и малко живи данни от датчиците. Така са почнали отдавна почти навсякъде. Нека си вземат пари за диагностика, ама да кажат от къде идва проблема. Така ще бъде докато всички "Майстори" са гайкаджии. Аман от разбирачи.
Може гумите ти да са за баланс , ама ще ти подменят колата че такава грешка показало

Както е казал @Джамбазов по-нагоре проверете ЕГР клапана (почистване). От него може да губи мощност и да поприпушва при ускорение. Може и SVC клапана да проверите. Едно профилактично почистване няма да обърка нещата.
П.С. Добре е, че си имаме клубен майстор но лошото е, че не на всеки му е удобен.
RAV4 2.0D4d губи мощност
Всичко започна с губене на мощност при изпреварване/все едно е угаснала в движение/ Корола Д4Д 2.0 -2003год.
За около месец проблема ескалира до там, че почна да гасне и на градско. Минах през диагностика- нищо видимо, смяна на горивен филтър и стигнах
до клипа с промиването на SVC клапаните на помпата. Изпълних цялата процедура и от тогава нямам забележки.
За около месец проблема ескалира до там, че почна да гасне и на градско. Минах през диагностика- нищо видимо, смяна на горивен филтър и стигнах
до клипа с промиването на SVC клапаните на помпата. Изпълних цялата процедура и от тогава нямам забележки.
- Toyota Fan Forever
- Мнения: 152
- Регистриран на: 19 Яну 2017 10:16
- Местоположение: Sofia
RAV4 2.0D4d губи мощност
Ето и самите клапани. Не се предлагат като резервна част в EPC (респективно toyodiy и други приложения базирани на EPC), а само по сервизен бюлетин (TSB) в системата на марката, и за сервизи специализирани в агрегатно-възлова система на
Стават и за Land Cruiser 120 1KD с Euro III 2002-2004
ремонт (core price, връщаш старо, получаваш възстановено и кредит за старото) иначе на ОЕМ пазара ги има както колегите са отбелязали.Стават и за Land Cruiser 120 1KD с Euro III 2002-2004
Преместването на единица товар на единица разстояние е работа. Работата извършена за единица време е мощност. Всяка система обаче след Големия взрив се стреми към покой.
RAV4 2.0D4d губи мощност
тези дни смятам да започна с почистване на клапаните/с добавка или ултразвук/,а след това и турбото/търсех и друго мнение/.Вариант който обмислях беше и почистване на резервоара и сондата/ но се вижда че е свалян/
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 06 Мар 2017 00:03
- Местоположение: plovdiv
- Получена благодарност: 1 път
RAV4 2.0D4d губи мощност
Здравейте, да споделя и моят опит как реших проблема. Всичко заработи нормално след смяна на горивен филтър. Преди смяната измерените стойности на налягането на турбото бяха 60. кРа а на горивото 30 кРа като при форсаж падаше до 11 кРа и двигателя смъкваше оборотите до 1000. След смяната на филтъра стойностите заковаха на 200 кРа/30 кРа при 4500 оборота. Не правете моята грешка-монтирах филтъра без да го напълня с нафта. Докато запаля ми отне един час и мазол на ръката от помпене с черния бутон на филтъра. Успех.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта