Кое да избера- Toyota corolla e12 - Mazda 6 -до 2007 - Ford focus 2008-2009
Кое да избера- Toyota corolla e12 - Mazda 6 -до 2007 - Ford focus 2008-2009
Здравейте колеги,
Изправен съм пред голяма дилема - търся семейна кола, комби, с възможно по-малко бъдещи проблеми по поддръжка.
Четох форуми (вкл и вашият) и съм тотално объркан.
Ходих да гледам по борсите и съм тотално отчаян - такива "котери" и то за по 7000 - 8000 лева. Направо лудница!
Моля ви за вашето мнение коя кола да избера, а след това ще търся откъде да я взема.
Колите между които се колебая са:
-Toyota corolla E12 - комби - 2004-2006 - 90 кс дизел - 1,4 d4d (да не е автоматик) - тази ми харесва най-много, но за съжаления няма по нашите борси! Гледам по чуждите - най-вече мобиле.де, но струва по 3500 -4 500 евро. Тези пари реални ли са за нея?
-Mazda 6 - 2006-2007 фейслифт - комби - варианти само бензин 1,8 или 2,0 - кажете кой двигател е по-добър, с оглед на това, че ще се слага газов инжекцион? Понася ли този двигател газ и трябва ли да се регулират клапани - ако да, на колко км и колко би струвало?
Има ли някои колега с такава мазда опит - нека да даде мнение за двигателят, както и дали ако е внос от Италия - има вероятност да започне да избива ръжда?
- Ford focus - mk2,5 - фейслифт 2008-2009 - Отново 1,8 -125 или 2,0 -145 кс - бензин и после газ. Доколкото намирам инфо този двигател е същият, който се слага на мазад 6, описана по-горе.
Какво мислите за този двигател на форд?
Извинявам се, че пиша тук за марки различни от тойота, но тъй като са японски ( без форда, но е с двигател на мазда) се надявам да получа по трезва оценка и то от хора, които имат пряк допир с тези автомобили, за да дадат реална оценка.
Благодаря!
Асен.
Изправен съм пред голяма дилема - търся семейна кола, комби, с възможно по-малко бъдещи проблеми по поддръжка.
Четох форуми (вкл и вашият) и съм тотално объркан.
Ходих да гледам по борсите и съм тотално отчаян - такива "котери" и то за по 7000 - 8000 лева. Направо лудница!
Моля ви за вашето мнение коя кола да избера, а след това ще търся откъде да я взема.
Колите между които се колебая са:
-Toyota corolla E12 - комби - 2004-2006 - 90 кс дизел - 1,4 d4d (да не е автоматик) - тази ми харесва най-много, но за съжаления няма по нашите борси! Гледам по чуждите - най-вече мобиле.де, но струва по 3500 -4 500 евро. Тези пари реални ли са за нея?
-Mazda 6 - 2006-2007 фейслифт - комби - варианти само бензин 1,8 или 2,0 - кажете кой двигател е по-добър, с оглед на това, че ще се слага газов инжекцион? Понася ли този двигател газ и трябва ли да се регулират клапани - ако да, на колко км и колко би струвало?
Има ли някои колега с такава мазда опит - нека да даде мнение за двигателят, както и дали ако е внос от Италия - има вероятност да започне да избива ръжда?
- Ford focus - mk2,5 - фейслифт 2008-2009 - Отново 1,8 -125 или 2,0 -145 кс - бензин и после газ. Доколкото намирам инфо този двигател е същият, който се слага на мазад 6, описана по-горе.
Какво мислите за този двигател на форд?
Извинявам се, че пиша тук за марки различни от тойота, но тъй като са японски ( без форда, но е с двигател на мазда) се надявам да получа по трезва оценка и то от хора, които имат пряк допир с тези автомобили, за да дадат реална оценка.
Благодаря!
Асен.
Кое да избера- Toyota corolla e12 - Mazda 6 -до 2007 - Ford focus 2008-2009
Естествено че тойотата е най-добрата фирма
Но 2.0 е по-добра

Човек и добре да живее умира .......
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Кое да избера- Toyota corolla e12 - Mazda 6 -до 2007 - Ford focus 2008-2009
За Маздата - бензинката 2.0 май е по-добрия двигател... Според мен 1.8 идва слабичък за това купе. А разлика в разхода практически няма...
Регулировка на клапаните ИМА... При фейслифта бяха обявили, че е решен въпроса с ръждата (основно заради лошо/неподходящо лакобояджийско покритие на праговете на първите шестици)...
За Королата - 90к.с. на мен биха ми били малко, но пък данъци и други разходи ще са съвсем друг порядък...
Регулировка на клапаните ИМА... При фейслифта бяха обявили, че е решен въпроса с ръждата (основно заради лошо/неподходящо лакобояджийско покритие на праговете на първите шестици)...
За Королата - 90к.с. на мен биха ми били малко, но пък данъци и други разходи ще са съвсем друг порядък...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 17 Юни 2015 21:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 18 пъти
Кое да избера- Toyota corolla e12 - Mazda 6 -до 2007 - Ford focus 2008-2009
Здравейте,
карам Корола Е12 2005г. SOL, но седан, 110 коня, бензин. При 5 човека с 5 куфара се позадъхва на изкачванията(с климатика), ако сме 2-ма с багаж е перфе, а комби 90 коня пък съвсем ще е бавничка като я натовариш доста. Моята я взех преди 2 години за 9к лв, купена и карана в БГ от частно лице, така че 7к лв е нормална цена днес за запазена кола с работещи чаркове, разбира се, ако е и 2006та още по-добре. Автокъщите ги отписвай - ако искаш кола на 250 000 км направо си я вземи от немското мобиле.де, поне няма да те излъжат както в БГ автокъща - тук всичко е на 120 000 км карано от баба
. Стар дизел си е на късмет. Стар бензин също, ама е по-евтино да го направиш да си върви екстра
Газификация - надявам се колеги да помогнат, аз не съм мераклия за тоя тип гориво.
За Тойотата с 2 ръце, макар да не съм карал Мазда.
карам Корола Е12 2005г. SOL, но седан, 110 коня, бензин. При 5 човека с 5 куфара се позадъхва на изкачванията(с климатика), ако сме 2-ма с багаж е перфе, а комби 90 коня пък съвсем ще е бавничка като я натовариш доста. Моята я взех преди 2 години за 9к лв, купена и карана в БГ от частно лице, така че 7к лв е нормална цена днес за запазена кола с работещи чаркове, разбира се, ако е и 2006та още по-добре. Автокъщите ги отписвай - ако искаш кола на 250 000 км направо си я вземи от немското мобиле.де, поне няма да те излъжат както в БГ автокъща - тук всичко е на 120 000 км карано от баба


Газификация - надявам се колеги да помогнат, аз не съм мераклия за тоя тип гориво.
За Тойотата с 2 ръце, макар да не съм карал Мазда.
- YordanDanev
- Мнения: 14
- Регистриран на: 05 Юни 2016 10:02
- Местоположение: Нюрнберг
Кое да избера- Toyota corolla e12 - Mazda 6 -до 2007 - Ford focus 2008-2009
Като изключим Форд от останалите марки която и да избереш няма да сгрешиш. По-добре си търси кола от Германия, че Италианските са на по 350-400 холяди км. Но и в Германия има шмекери с върнати километражи, почти всико което е за износ е шрот. Трябва ти човек който живее там и с него да търсеш кола под предлог че колата е за каране в Германия и бъде с Немски номера. И тогава гледайте сеир, от двадесет коли примерно в клетката ще предложат около пет и то струващи нат пет хилки. А за останалите категорично отказват да ги предлагат, казват че са само са износ.
RAV 4 D4D 2006
-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 13 Мар 2016 13:48
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
Кое да избера- Toyota corolla e12 - Mazda 6 -до 2007 - Ford focus 2008-2009
Здравей колега,
Тъй като търсиш комбинацията семейна + комби + безпроблемна, защо не разгледаш Corolla Verso AR10 генерация? По принцип се води миниван 6+1, но реално си е нормално комби и общо взето влиза в бюджета ти.
Като цяло е надежден, сравнително икономичен, функционален автомобил. Има 2 бензинови и 2 дизелови варианта - aз лично съм с 2.2 d4d без DPF и съм доволен. Също така моделът е горе-долу популярен, така че избор има.

Lexus LS460, 2007
Corolla Verso 2007, 2.2D4D, 2AD-FTV, facelift
Corolla Verso 2007, 2.2D4D, 2AD-FTV, facelift
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Кое да избера- Toyota corolla e12 - Mazda 6 -до 2007 - Ford focus 2008-2009
Че то като изключи Форда остава само Королата,

Има, има, особено пък щом ще газифицира, само че процедурата е много сложна, свалят се разпределителни валове, подменят се чашки, центровка на ангренажна верига после и т.н...
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Кое да избера- Toyota corolla e12 - Mazda 6 -до 2007 - Ford focus 2008-2009
Прав си - с пулове... Коригирам си мнението за да не подведа колегите 

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кое да избера- Toyota corolla e12 - Mazda 6 -до 2007 - Ford focus 2008-2009
Здравейте и благодаря за отговорите!
Колега vokil защо 2.0 е по-добре от 1.4?
Колега martod на колко хил се прави реглаж на йлапани и колко струва? Къде в София препоръчваш да се прави?
В случай, че има изгорял клапан може ли да се подмени с керамичен и колко би струвал цялостен ремонт в този случай?
Колега itstimetochoose този дизел на вррсото ме плаши с цените си за маховик и дюзи. Иначе бензина е ок, но намирам инфо, че може да се правят сегменти. Такъв ремонт колко би струвал? Също ламбди и дросела каква цена са.?
Защо махате форда - на ли има същият двг като маздата, а пък нея я дават здрава?
Поздрави
Колега vokil защо 2.0 е по-добре от 1.4?
Колега martod на колко хил се прави реглаж на йлапани и колко струва? Къде в София препоръчваш да се прави?
В случай, че има изгорял клапан може ли да се подмени с керамичен и колко би струвал цялостен ремонт в този случай?
Колега itstimetochoose този дизел на вррсото ме плаши с цените си за маховик и дюзи. Иначе бензина е ок, но намирам инфо, че може да се правят сегменти. Такъв ремонт колко би струвал? Също ламбди и дросела каква цена са.?
Защо махате форда - на ли има същият двг като маздата, а пък нея я дават здрава?
Поздрави
Кое да избера- Toyota corolla e12 - Mazda 6 -до 2007 - Ford focus 2008-2009
За да е по-жива иначе и 1.4 те вози но е малко мудна. Бензиновите тойоти са доста здрави макар и мудни под 2 литра (според мен). Освен това не познавам собственик на мазда 6 който да не се чуди как да я продаде , та някой друг да се белосва с нея. Това са мои лични наблюдения и вероятно не са меродавни за всички 

Човек и добре да живее умира .......
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Кое да избера- Toyota corolla e12 - Mazda 6 -до 2007 - Ford focus 2008-2009
Моята Мазда замина за 3 дни.... Не се чудиха много
И не съм се белосвал никак с нея - със съжаление я продадох... Безпроблемна, но просто желанията ми бяха други (с маздата трудно се катерих по балканите)...

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- martod
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
- Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .
Кое да избера- Toyota corolla e12 - Mazda 6 -до 2007 - Ford focus 2008-2009
Прав съм с "чашките",


На "йлапани" не знам,asenpet написа: Колега martod на колко хил се прави реглаж на йлапани и колко струва? Къде в София препоръчваш да се прави?

Струва доста, защото както обясних по горе, процедурата е сложна, разкача се ангренажна верига, свалят се валове, изчисляват се хлабини и се заменят чашките с подходящи, после всичко се събира по обратен ред, като центровката на ангренажа при този мотор си е драма за много хора .
Като знам как ги правят в София,


Това беше малко грубо,Vokil написа: Бензиновите тойоти са доста здрави макар и мудни под 2 литра (според мен). Освен това не познавам собственик на мазда 6 който да не се чуди как да я продаде , та някой друг да се белосва с нея.


СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....
Кое да избера- Toyota corolla e12 - Mazda 6 -до 2007 - Ford focus 2008-2009
Здравейте колеги,
След последните ви отговори тотално съм разколебан какво да взема!
Колега martod виждам от профила ви, че се занимавате с коли - кажете все пак колко би струвало реглаж на клапани на маздата - приблизително? А на королата/ авенсис - 1,6 или 1,8?
С какъв уред - или как се казва уреда - се преценява дали клапаните са за реглаж и това трябва ли да се направи преди монтажа на газовото?
Казвате, че проблемите на бензинова мазда и тойото е в Колбеншмидт сегментите - това как може да бъде установено при оглед на колата - мазда 6 или корола/ авенсис - и съответно колко струва да се отремонтира в случай, че се случи по-късно?
Изобщо има ли смисъл бензин/ газ за мазада 6/ корола/ авенсис при условие, че един газов инжекцион като брц е 1400 лв, има реглаж на клапани, който струва....., и може да се сменят Колбеншмидт сегментите?
То един дизел ако тръгне да се прави няма ли да излезе същото или по-евтино?
Колега vokil бихте ли специфицирали защо белеят косите на мазда собственици?
В крайна сметка заслужава ли си упражнението да се газифицират въпросните марки или да ги забравя и да се насоча към други?
Ако избера дизела на тойота 2.0 116 кс. какво най-скъпо може да се ремонтира- дайте примерни цени?
Поздрави
След последните ви отговори тотално съм разколебан какво да взема!
Колега martod виждам от профила ви, че се занимавате с коли - кажете все пак колко би струвало реглаж на клапани на маздата - приблизително? А на королата/ авенсис - 1,6 или 1,8?
С какъв уред - или как се казва уреда - се преценява дали клапаните са за реглаж и това трябва ли да се направи преди монтажа на газовото?
Казвате, че проблемите на бензинова мазда и тойото е в Колбеншмидт сегментите - това как може да бъде установено при оглед на колата - мазда 6 или корола/ авенсис - и съответно колко струва да се отремонтира в случай, че се случи по-късно?
Изобщо има ли смисъл бензин/ газ за мазада 6/ корола/ авенсис при условие, че един газов инжекцион като брц е 1400 лв, има реглаж на клапани, който струва....., и може да се сменят Колбеншмидт сегментите?
То един дизел ако тръгне да се прави няма ли да излезе същото или по-евтино?
Колега vokil бихте ли специфицирали защо белеят косите на мазда собственици?
В крайна сметка заслужава ли си упражнението да се газифицират въпросните марки или да ги забравя и да се насоча към други?
Ако избера дизела на тойота 2.0 116 кс. какво най-скъпо може да се ремонтира- дайте примерни цени?
Поздрави
- YordanDanev
- Мнения: 14
- Регистриран на: 05 Юни 2016 10:02
- Местоположение: Нюрнберг
Кое да избера- Toyota corolla e12 - Mazda 6 -до 2007 - Ford focus 2008-2009
Тойота по принцип не се разваля, само консомативи и толкова.
RAV 4 D4D 2006
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 5 пъти
Кое да избера- Toyota corolla e12 - Mazda 6 -до 2007 - Ford focus 2008-2009
Колега, тръгваш отзад напред. Автомобила се взема да ти служи и да доставя удоволствие експлоатацията му, а не да се изпада в тих ужас от това да не би да се счупиasenpet написа:
колко би струвало реглаж на клапани на маздата - приблизително?
съответно колко струва да се отремонтира в случай, че се случи по-късно?
един газов инжекцион като брц е 1400 лв, има реглаж на клапани, който струва....., и може да се сменят Колбеншмидт сегментите?
То един дизел ако тръгне да се прави няма ли да излезе същото или по-евтино?
какво най-скъпо може да се ремонтира- дайте примерни цени?


Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш
)
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта