Колега това моторче за да се ,,зацепи,, както казваш трябва да са му много,ама много разбити лагерите или отлепени магнити ,което мен ме съмнява.
Там усилието е толкова голямо ,и толкова тяга има от една пружина че мен направо ми се вижда чудно как се е ,,зацепило.
Грешката на диагностиката сега е особенно важна понеже може да се разбере къде е проблема.
Има две грешки от които става веднага ясно,дали е моторчето или самият актуатор.
На самото моторче има номер,тези моторчета са два вида.
Първият вид е малко по-старото изпълнение,където моторчето е по слабичко често дава грешка особено когато съединителя е по остарял и самото въздействие върху него трябва да е малко по-голямо.
Вторият вид е модифициран вече и там грешки почти няма обаче много бързо се износва /ротора тотално почернява и дава пробив/.
Ако можеш да видиш номера отгоре му,мога да ти кажа с кой вариант си.
Но според мен това зацепване е по скоро от износване в актуатора,аз до сега такова чудо на зацепило моторче не съм чул,и видял.
Но това дали е така или не може да каже само човека който ти разглобява колата.
Попитай за грешките.
