100 октанов бензин мнения
100 октанов бензин мнения
Здравейте колеги, от известно време не съм писал във форума. Надявам се, тази тема да не изглежда като реклама на горива, за това съм сложил "*". Нямам нищо общо с горивната индустрия, просто искам мнение за определен бензин, тъй като в интернет никъде не открих такова. Причината да пиша е новият 100 октанов бензин на Е*о Racing 100. Тъй като съм фен на високооктановите бензини първоначално сипвах бензин от Е*о Kinetron 100, но след като разбрах, че той всъщност е 98 октана а не 100 започнах да сипвам на Тойотата Sh*ll V-Power Nitro+ Racing, който е истински 100 октанов висококачествен бензин и до скоро по мое мнение беше най-добрия на пазара в България. С него двигателя работи много равномерно и тихо и се усеща, че качва някоя друга конска сила. Сега след като E*o пуснаха новия Raicing 100, който го водят че наистина е 100 октана ми се иска да получа мнение от някой който е карал с този бензин, тък като търсих в интернет, но никъде не намерих мнения за него. Моля ако някой е карал E*o Raicing 100 да пише отзиви. Ако може някой да ми сравни Sh*ll V-Power Nitro+ Racing с E*o Racing 100 ще съм му много благодарен! Колата ми е Тойота Селика TS 2002-ра 192 коня VVTL-i двигателя (2ZZ-GE).
Поздрави на всички!
Поздрави на всички!
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
100 октанов бензин мнения
Колега, май ти ще си този, който ще даде мнение за този бензин - едва ли са много феновете на скъпите горива 
Лично аз съм сипвал премиум горива (и бензин и дизел) само с цел експеримент. И не съм установявал каквато и да е разлика с обикновените горива.
Всъщност веднъж съм установявал голяма разлика след като преди доста години бях налял Шел V-Power - едва качвах баирите на Слънчев бряг...
С мъка стигнах до Бургас и там долях обикновен бензин, та малко се пооправи автомобила
И от тогава вече над 10г не съм сипвал гориво в Шел...

Лично аз съм сипвал премиум горива (и бензин и дизел) само с цел експеримент. И не съм установявал каквато и да е разлика с обикновените горива.
Всъщност веднъж съм установявал голяма разлика след като преди доста години бях налял Шел V-Power - едва качвах баирите на Слънчев бряг...
С мъка стигнах до Бургас и там долях обикновен бензин, та малко се пооправи автомобила

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
100 октанов бензин мнения
slowtraveler написа: Колега, май ти ще си този, който ще даде мнение за този бензин - едва ли са много феновете на скъпите горива
Лично аз съм сипвал премиум горива (и бензин и дизел) само с цел експеримент. И не съм установявал каквато и да е разлика с обикновените горива.
Всъщност веднъж съм установявал голяма разлика след като преди доста години бях налял Шел V-Power - едва качвах баирите на Слънчев бряг...
С мъка стигнах до Бургас и там долях обикновен бензин, та малко се пооправи автомобилаИ от тогава вече над 10г не съм сипвал гориво в Шел...
Колега проблема е, че скоро напълних резервоара, а не карам много колата, така че може би чак след месец ще мога да заредя и ми се иска до тогава да събера мнение да знам дали си заслужава или да си сипвам V-Power Nitro+ Racing? Иначе има разлика, не си внушавам, определено двигателя работи по-гладко и по-тихо. Това е така, защото бензина изгаря по-добре. Това се усеща повече при двигатели с висока компресия. Разликата в мощността се усеща повече при по-високи обороти. Мога да я усетя, защото познавам добре колата си и съм сигурен, че този бензин качва 2-3 % мощност, а също така и разхода пада с около 5-8% така, че до известна степен парите се възвръщат (не изцяло) все пак цената на 100 октановия бензин е с около 20% по-висока от тази на 95 бензина. Не на последно място двигателя се износва по-малко и остава по-чист.
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
- WoLF
- Мнения: 3439
- Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
- Местоположение: Стара Загора
- Благодарил/а: 684 пъти
- Получена благодарност: 267 пъти
100 октанов бензин мнения
Ако в спецификацията на колата не се споменава въпросното гориво, то то отива на вятъра - доказано многократно от кой ли не по телевизии, списания и т.н. Дори и да няма реално ползи за твоята кола пак си го слагай като такса кеф щом ти го доставя, а ако го има всички коментари за излишни щом са истински 100 




100 октанов бензин мнения
Ами като спецификация пише (95 или по високо октаново число за максимално представяне) 95 or more high octane level for maximum performance.WoLF написа: Ако в спецификацията на колата не се споменава въпросното гориво, то то отива на вятъра - доказано многократно от кой ли не по телевизии, списания и т.н. Дори и да няма реално ползи за твоята кола пак си го слагай като такса кеф щом ти го доставя, а ако го има всички коментари за излишни щом са истински 100
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
- hallowe_en
- Мнения: 57
- Регистриран на: 06 Сеп 2015 03:55
- Местоположение: София
100 октанов бензин мнения
Здравей колега,
а пробвал ли си с добавка за повишаване на октановото число?
Преди добавяха олово в горивото, а сега по-високото октаново число се постига точно по този начин - с добавки.
Пробвай и ако работи избери икономически по-изгодния вариянт.
Поздрави,
Стани
а пробвал ли си с добавка за повишаване на октановото число?
Преди добавяха олово в горивото, а сега по-високото октаново число се постига точно по този начин - с добавки.
Пробвай и ако работи избери икономически по-изгодния вариянт.
Поздрави,
Стани
Тoyota Avensis II
дата на производство декември 2003
дизел
85kw (116кс)
model: CDT250L AWMEYW
пробег: 230 000км
дата на производство декември 2003
дизел
85kw (116кс)
model: CDT250L AWMEYW
пробег: 230 000км
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 5 пъти
100 октанов бензин мнения
От далечните ученически години в главата ми е останало нещо, че октановото число се определя от %-то съотношение на хептан и изо-октан, ама така ли беше
?

Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш
)
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш

- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
100 октанов бензин мнения
@stefo91 според мен, ако искаш да си караш колата с висок октан мисля, че няма значение от къде сипваш стига да не ти сипят боклук. 2 октана хич няма и да ги усетиш. Обикновенно по високия октан подобрява мощността на ниски до средни обороти според мен. На високи обороти всичко си е лек субективизъм според мен. При положение, че караш колата извънградско сипвай 100 октана щом те кефи. Но в града да ти кажа на колата хич не и дреме с какъв бензин си докато висиш в задръстване
. Общо взето избирай по икономически изгодният вариант за теб както е казал @hallowe_en.
При мен намаленият разход е далеч от 5-8% и затова съм заложил на 95 от най удобната и близка бензиностанцийка
.

При мен намаленият разход е далеч от 5-8% и затова съм заложил на 95 от най удобната и близка бензиностанцийка

100 октанов бензин мнения
Аз, като човек, който е изгорил тонове 100 октанов бензин първоначално бих те посъветвал да не зареждаш повече количество бензин от това, което би изгорил максимум за месец, тъй като антидетонаторите в горивото са по летливи от самото гориво. Лично аз проверявам качеството на горивото много лесно, тъй като не съм със стокова електроника и виждам какви корекции прави компютъра ми спрямо зададените стойности. До този момент Shell V-Power Nitro+ Racing не ме е разочаровал за разлика от горивото на OMV и ЕКО. Не съм пробвал новото на ЕКО 100 октаново за сега, предвид, че са гърци винаги ще имам едно на ум ;)
Премиум горивата си показват способностите при постоянно натоварване на двигателя необръщай внимание на хора, които си карат автомобилите с цел икономия. Ако не си човек, които кара на on/off i 95 е достатъчно в противен случай губиш от мощността и икономията, защото компютърът ти връща запалването и добавя гориво за да те предпази от детонациите осигурени от 95 октановото гориво ;)
П.П. имам идея да пробвам новото ЕКО 100 и ще пиша. Ако ти имаш желание да го направиш давам пример как аз процедирам при стандартни автомобили зареждам един резервоар, карам докато свърши, после зареждам от друга верига карам долу горе същите трасета, после пак от от първата верига и между временно следя: разход, ускорение, позиция на педала на газта при наклони и натоварвания при ежедневни маршрути, и мощност.

Премиум горивата си показват способностите при постоянно натоварване на двигателя необръщай внимание на хора, които си карат автомобилите с цел икономия. Ако не си човек, които кара на on/off i 95 е достатъчно в противен случай губиш от мощността и икономията, защото компютърът ти връща запалването и добавя гориво за да те предпази от детонациите осигурени от 95 октановото гориво ;)
П.П. имам идея да пробвам новото ЕКО 100 и ще пиша. Ако ти имаш желание да го направиш давам пример как аз процедирам при стандартни автомобили зареждам един резервоар, карам докато свърши, после зареждам от друга верига карам долу горе същите трасета, после пак от от първата верига и между временно следя: разход, ускорение, позиция на педала на газта при наклони и натоварвания при ежедневни маршрути, и мощност.

- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
100 октанов бензин мнения
Да, с нестоковата електроника Недков има и вътрешна информация за конкретната работа на горивото...
При мен анализа бе доста по-опростен - на базата на субективно усещане (липса на разлика) и следене на разхода без промяна начина на шофиране (липса на разлика)...
Условията на тестовете - многократно движение по един и същ маршрут от 900-1000км (1 резервоар) включващ магистрала и спокойни извънградски пътища, с обикновен бензин и с премиум (същото сега го правя и с нафтата)... Разликите в разхода са в границите на обичайните...
При мен анализа бе доста по-опростен - на базата на субективно усещане (липса на разлика) и следене на разхода без промяна начина на шофиране (липса на разлика)...
Условията на тестовете - многократно движение по един и същ маршрут от 900-1000км (1 резервоар) включващ магистрала и спокойни извънградски пътища, с обикновен бензин и с премиум (същото сега го правя и с нафтата)... Разликите в разхода са в границите на обичайните...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
100 октанов бензин мнения
Колеги, благодаря за дадените съвети! Това с добавката за гориво е интересен вариант, който съм вислил все още не съм го пробвал, но мисля да го направя. 

Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
100 октанов бензин мнения
Nedkow написа: Аз, като човек, който е изгорил тонове 100 октанов бензин първоначално бих те посъветвал да не зареждаш повече количество бензин от това, което би изгорил максимум за месец, тъй като антидетонаторите в горивото са по летливи от самото гориво. Лично аз проверявам качеството на горивото много лесно, тъй като не съм със стокова електроника и виждам какви корекции прави компютъра ми спрямо зададените стойности. До този момент Shell V-Power Nitro+ Racing не ме е разочаровал за разлика от горивото на OMV и ЕКО. Не съм пробвал новото на ЕКО 100 октаново за сега, предвид, че са гърци винаги ще имам едно на ум ;)
Премиум горивата си показват способностите при постоянно натоварване на двигателя необръщай внимание на хора, които си карат автомобилите с цел икономия. Ако не си човек, които кара на on/off i 95 е достатъчно в противен случай губиш от мощността и икономията, защото компютърът ти връща запалването и добавя гориво за да те предпази от детонациите осигурени от 95 октановото гориво ;)
П.П. имам идея да пробвам новото ЕКО 100 и ще пиша. Ако ти имаш желание да го направиш давам пример как аз процедирам при стандартни автомобили зареждам един резервоар, карам докато свърши, после зареждам от друга верига карам долу горе същите трасета, после пак от от първата верига и между временно следя: разход, ускорение, позиция на педала на газта при наклони и натоварвания при ежедневни маршрути, и мощност.
Здравей колега, много съм ти благодарен за мнението! Колата ми е стокова Celica TS 2002-ра 1.8 VVTL-i 192 к.с. (2ZZ-GE двигател) единствено имам дребни подобрения като K&N филтър за кутия, масло Eneos Sustina 0W50 (made in Japan), полусликове Toyo R1R 205/50 R16 (made in Japan) и я карам с 100 октана бензим всичко останало по колата е стоково и оригинално. Нямам необходимото оборъдване да направя точни тестове като теб, но и по мое субективно мнение Shell V-Power Nitro+ Racing е най-добрия бензин в България (до момента), все пак смея да твърдя, че познавам добре колата си и усещам дребните разлики във вървенето и работата на двигателя.
Много ще съм ти благодарен ако успееш да сравниш новия Eko Raicing 100 vs. Shell V-Power Nitro+ Racing, много ми е любопитно кой от тях е по-добър, за да сипвам от него. За Eko Raicing 100 до момента няма никаква информация из нета и ти ще си първия, който ще даде мнение за него, което ще помогне и на други като мен и теб които обичат да карат с 100 октана.
П.П. Ако имаш възможност, моля снимай въпросните данни от компютъра за сравнението между Eko Raicing 100 и Shell V-Power Nitro+ Racing и ако може някой обикновен 95 бензин, това ще много добро доказателство. До момента не съм виждал някои да представи нагледно сравнение между горива.
Много благодаря колега, лека и безаварийна!
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
100 октанов бензин мнения
Ами освен да направя няколко логове и да пусна принт скрин, тъй като са във формат за софтуера на електрониката само. Това трябва да стане през лятото понеже когато входящия въздух е горещ тогава са най големи детонациите и обедняването на смесите.
А при студен асфалт немога да натоваря толкова мотора, защото го обръщам на друг вид удоволствие
А при студен асфалт немога да натоваря толкова мотора, защото го обръщам на друг вид удоволствие

100 октанов бензин мнения
Nedkow написа: Ами освен да направя няколко логове и да пусна принт скрин, тъй като са във формат за софтуера на електрониката само. Това трябва да стане през лятото понеже когато входящия въздух е горещ тогава са най големи детонациите и обедняването на смесите.
А при студен асфалт немога да натоваря толкова мотора, защото го обръщам на друг вид удоволствие
Добре тогава за сега ще съм ти благодарен и само ако успееш да тестваш новия бензин субективно преди мен.

Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 8 госта