Завишен разход на гориво
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 29 Окт 2016 00:08
- Местоположение: stara zagora
Завишен разход на гориво
Здравейте,отскоро имам Тойота Авенсис комби 2000година 2000 кубика дизел D4D.Напълних резервоара до горе,и след 100км. градско каране го допълних.Събра 12,5 литра.Вижда ми се много. Освен това като я оставя на празен ход и изляза навън,усещам доста сериозна миризма на нафта.Направо ме души.При форсиране на празен ход не пуши,но при потегляне с повечко газ припушва сиво.Като я слушам отвън долавям леко метално чукане. Мисля си,че е някоя дюза. Иначе си върви добре.Вие как мислите,този голям разход и това пушене от какво са?
- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
Завишен разход на гориво
това пълнене до капачката с преливане ли е, или до изключване на пистолета, че при различните автомобили може да има голяма разлика с вместимостта на тръбните пъчища? Тия 12,5л/100 и на мен ми се виждат много. Е много зависи и как е карана и колко висяла в задръстване де, но щом се изненадваш предполагам не си я карал рейсърски.
Това отпред или отзад? Отпред е свързано с теч, а отзад с неизгорало гориво. Освен ако нямаш пропуски в изпускателната система. На мен ми е сълзяла връзка при дюза, и като стоях в задръстване ми понамирисваше на нафтица. Тогава затегнах тръбите при сълзящата дюза и за късмет пък пропусна дифтунгата на съседната и почна да мирише в купето на изгоряла нафта

-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 29 Окт 2016 00:08
- Местоположение: stara zagora
Завишен разход на гориво
Миризмата на нафта е отзад.Цялата симптоматика ме навежда на мисълта,че вътре в някой от цилиндрите(или в няколко),мъглата не е толкова фина,колкото трябва да бъде.А възможно ли е помпата да не подава необходимото налягане? А дали някъде по системата има филтри,кито са леко позапушени? Определено ще трябва диагностика,но в Стара Загора не знам къде могат да ми я направят кадърно.Обаждах се по телефона на "Авел-трейд" в Пловдив,но като им казах каква ми е колата,ми казаха,че не могат да ми помогнат.Ще търся..........но опредеделено съм разочарован от тази кола.Преди това смених турбото защото беше блокирало.....И дясната полуоска не я бива.....-прави ми едни неприятни вибрации при ускоряване......и даже я обявих за продажба в Мобилето,но с тия кусури кой ще я вземе?........ 

-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Завишен разход на гориво
Какво значи разочарован съм от тази кола? В момента сме в края на 2016 г, от 2000 г досега по 25 х км годишно са половин милион. Ако беше я купил 2001 и да караш до 2011та щеше да си очарован. Тази кола прави 1000 км с един резервоар. Е, скъпо е да съживиш съвременен дизел, но всеки си решава сам.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 29 Окт 2016 00:08
- Местоположение: stara zagora
Завишен разход на гориво
Е добре де,извинявам се,направих леко лирическо отклонение.Кажете нещо по същество!
-
- Мнения: 1704
- Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 38 пъти
Завишен разход на гориво
По същество, бих свалил дюзите и бих ги тествал на стенд. При нужда от ремонт, може да очакваш по около 250 лв за брой плюс нови уплътнения навсякъде. Естествено филтър и почистване навсякъде където може.
- BOz
- Мнения: 4536
- Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 199 пъти
Завишен разход на гориво
Според мен си в заблуда.
На дизел е необосновано да зареждаш така и да вземеш заключение на база 100км.
Примерно при такова зареждане, ако първоначално резервоара е бил по-празен, то образуването на пяна е повече. След това е спаднало да кажем 7-8 литра и ти си добавил още 3-4 отгоре, вместо пяна.
Или казвам директно, че шанса за статистическа грешка в твоя случай е много голям.
За това карай докато свърши резервоара и тогава го зареди, и след това прави някакви заключения.
На дизел е необосновано да зареждаш така и да вземеш заключение на база 100км.
Примерно при такова зареждане, ако първоначално резервоара е бил по-празен, то образуването на пяна е повече. След това е спаднало да кажем 7-8 литра и ти си добавил още 3-4 отгоре, вместо пяна.
Или казвам директно, че шанса за статистическа грешка в твоя случай е много голям.
За това карай докато свърши резервоара и тогава го зареди, и след това прави някакви заключения.
Разход на хибрид-> 
Разход на дизелов автоматик ->

Разход на дизелов автоматик ->

- spiridoncho
- Мнения: 335
- Регистриран на: 16 Юли 2016 12:07
- Местоположение: София
Завишен разход на гориво
Не се разочаровай от колата. Проблемите са наследство от предишният собственик. Мен така ме "натресоха" с едно пежо, и редовно ходя на сервиз за отстраняване на проблеми причинени от лошо сервизиране при първоначалното обслужване и малко след това. Изобщо не ми провървя с тази кола. Но не мога да кажа, че колата е виновна или пък че съм разочарован защото не е влизала в бокса за повреда от употреба от 5г насам, но редовно е влизала в бокса за не евтини ремонти предизвикани от повреди поради лош монтаж. Откакто намерих правилният сервиз всичко е 6, но наследствените простотии още не са свършили.
Обърни голямо внимание на това
Днес Пежака го закарах на "профилактичен" ремонт заради несменени втулки и дифтунги след тест на дюзите. Яко А

-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 29 Окт 2016 00:08
- Местоположение: stara zagora
Завишен разход на гориво
Благодаря за съветите,при следващото засичане ще се постарая да прецизирам максимално.Днес раговарях с един от известните майстори в Стара Загора,който се занимава главно с тестване и ремонт на дюзи и помпи от всякакъв вид (трактори,автомобили,камиони,комбайни.....),и той ми каза,че ще ми каже дали може да ми тества дюзите едва ,когато ги сваля и му ги занеса,за да види там някакъв номер,но другото ,което ми каза не ме зарадва особено.Каза ми,че дизела и особено системата "Комън Рейл" не обича градското каране.Тези двигатели се чувстват най добре ако ги засилиш по магистралата на дълъг път.Той самия бил имал автомобил малко по-съвременен от моя,и при него от градското каране му светвала някаква лампичка за филтъра за твърди частици,и разхода му се вдигал на 11-12литра.Това се оправяло с "разтривка",демек да я изкара на магистралата и да отиде поне до Чирпан.Тогава системата се почиствала от саждите,лампичката угасвала,и разхода падал. Ама аз карам предимно градско,а на дълъг път ходим с жената около 4 пъти в годината. На лечение в Павел Баня 2-3 пъти, евентуално един път на море,и едно инцидентно пътуване нанякъде.И нямам излишно време да си "разтривам" автомобила.Излиза,че съм си купил неподходящ за мен автомобил.Ама тия работи нямаше кой да ми ги обясни предварително......Каквото мога ще направя по него и ще ви споделя за резултатите.
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Завишен разход на гориво
А този известен майстор не ти ли каза,че твоята кола няма филтър за твърди частици.Така че спокойно.Не се разочаровай,тойотите са най-здравите автомобили в света. 

Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 5 пъти
Завишен разход на гориво
Е, чак пък най! 

Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш
)
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш

-
- Мнения: 95
- Регистриран на: 13 Мар 2016 13:48
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
Завишен разход на гориво
Колега, то всеки автомобил се чувства най-добре на магистралата на дълъг път. Освен ако не карате с 200, при извънградското/магистрално каране има най-малка амортизация на всеки компонент от системата.
Тази "разтривка", за която говорите се отнася главно за по-съвременните дизели със DPF филтър (за твърди частици). Да - те наистина не обичат градското каране повече от останалите автомобили.
Може би не е подходящото за вас, че автомобилът е на близо 17 години, или че сте попаднали на "куца" бройка.
Lexus LS460, 2007
Corolla Verso 2007, 2.2D4D, 2AD-FTV, facelift
Corolla Verso 2007, 2.2D4D, 2AD-FTV, facelift
Завишен разход на гориво
Най-здравите са колега! Доказано е от не 1 или 2 проучвания, стига да са Made in Japan, а не в Англия, Турция и къде ли още не. Не е ли произведена в Япония, Тойотата е като всички останали коли! Аз карам Селика TS 192 коня (изцяло Made in Japan), имам я от почти 5 години, не съм минал много 43 000 км. но за това време ако щеш ми вярвай съм сменял - масло, филтри, накладки, гуми, акомулатор, пистов ремък, антифриз, спирачна течност и съм сипвал бензин - все консумативи! Абсолютно никакви грижи не ми е създавала колата, нито с двигателя нито с окачването (биалетка не съм смянял и обсолютно нищо не тропа по колата а не я жаля много). Брат ми има Корола 1998г. пак изцяло Японска кола. Има я от 10 години - смо биалетни е сменял, а по двигателя нищо! Някои казват, че завода в Турция правел най-здравите Тойоти - по-здрави дори и от Японските - абсолютни глупости насадени от продавачите! От Японските по-здрави няма, кой каквото иска да говори, но това е факт! Японците са фанатици и за тях да сгрешат е равносилно на смърт, за това са най-добрите! В Японските заводи се спазват абсолютно стриктно всички предписания за състава на материалите и на начина сглобяване, това ги прави най-добрите! Мога да ти дам стотици примери за това как една Тойота, като съдържа части които не са произведени в Япония и нещата се объркват. Ще ти дам само 2 примера:
1. Двигателя на слабата Селика T23 (1ZZ-FE) се произвежда в САЩ (въпреки, че колата се зглабя в Япония - рамите им започват с J). Въпросния двигател 1ZZ-FE гори масло на поразия! Моята Селика е с един от най-мощните двигатели без турбо спрямо мощността си - 1.8 - 192 коня, До колкото знам само Хонда S2000 е по-мощна спрямо обема на двигателя. Двигателя на моята кола (2ZZ-GE) е произведен и сглобен изцяло в Япония съвместно с Ямаха (блока е на Ямаха) и не пипа маслото, нито има други проблеми. Така е и със всички останали Селики с двигател 2ZZ-GE!
2. Королите след 1999 са Английски и както сам можеш да се убедиш са в пъти по чупливи от тези преди 1999! Факт!
Не на последно място искам да отбележа, че има и голямо значение кой е карал колата и как я е поддържал, но това е относително, а нещата които ти написах по-горе са факт!
Поздрави!
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
-
- Мнения: 2710
- Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
- Местоположение: Bristol, UK
- Получена благодарност: 1 път
Завишен разход на гориво
Пълни глупости, 1ZZ-FE се прави на три места - Tianjin (China), Buffalo (West Virginia) и Shimoyama (Japan). Американския завод произвежда за местния пазар и единствения начин да попаднеш на такъв двигател е да си купиш внос от Щатите или Канада. Горенето на масло е обсъждано много обширно във форума и няма нищо общо с мястото на производство, защото от него страдат и 3ZZ и 4ZZ двигателите, които се правят Япония.stefo91 написа:Двигателя на слабата Селика T23 (1ZZ-FE) се произвежда в САЩ (въпреки, че колата се зглабя в Япония - рамите им започват с J).
Завишен разход на гориво
Колега, от къде имаш тази информация? Абсолютно всички Селики T23 са сглобени само и единствено в Япония! Каква е логиката американците да произвеждат двигателя след това той да се слага в колата в Япония и след това да връщат само бройките произведени с "американски двигатели" обратно в САЩ? Тук си в грешка, спецялно двигателите слагани на слабата Селика T23 са произвеждани единствено в САЩ. В Китай и Япония може да се произвеждат 1ZZ-FE, но за други модели. До колкото съм запознат проблема със сегментите е некачествен материал, което има много общо с това къде е произведена колата. За 3ZZ и 4ZZ не съм запознат.
Celica TS 1.8 VVTL-I 192 ps
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 11 госта