Първо искам да кажа, че са последно писах в този форум преди 5 години, когато си купих Тойотата и от тогава, чак до сега не само не ми се е налагало да пиша и влизам, ами и по колата нищо не мръдна. За 5 години само гуми веднъж и акумулатор веднъж съм сменил. А и една от крушките на предния фар. Това го пиша за тези които се чудят дали да си купуват Тойоти и дали са надеждни(едно време катои мах Рено лягах и ставах в техния форум:), още го имам но друг се грижи за него


Впроса ми, покрай смяната на автомобила, е че гледах един Хюндай IX20, на две години. На въпросния Хюндай на 3 от гумите му все едно са шлайфани страниците с шмиргел(там където е марката и всички данни за гумата). Личи си, че са Континетал, но на какво може да се дължи това. Все пак тази част от гумите няма досег с каквото и да било на теория. Четвъртата е ОК, но другите са толква изшкурени, че не мога да ги сравня дали са от една партида. Грайферите по ходещата част са ок - 6 мм задни и 4,6 предни. Колата е на 26-27 хиляди километра.
Възможно ли е някакъв механичен проблем по ходовата част да е причинил това? Ако да имате ли идея какъв? Има ли пратика автоджамбазите да правят това нарочно?
И още един по общ въпрос - бихте ли си зели Хибрид?