Колко харчи Yaris 1.0 vvt1 16v??
Колко харчи Yaris 1.0 vvt1 16v??
Здравейте, интересуваме разхода на гориво за този модел Yaris,имам такъв но ми дава разход градско 8.4/100 ,без климатик и фарове.
И искам да попитам хората ,които карат такива коли и близкиа модел до тях,да кажат какъв им е разхода-градско и извън градско.Благодаря
И искам да попитам хората ,които карат такива коли и близкиа модел до тях,да кажат какъв им е разхода-градско и извън градско.Благодаря
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
- TATI
- Мнения: 3028
- Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 22 пъти
- Получена благодарност: 163 пъти
- Обратна връзка:
Ако това са показания по компютъра е нормално да ти ги дава така. Мойта като и напълня резервоара до горе, компютъра ми дава че ще мина 670км, а реално минавам 1000. Така че вяра на тоя компютър много много нямай. Той дава ориентировъчно, освен това резервата не я включва в измерването. Най-точно ми показа след 4 пълни зареждания от резерва до горе. Тогава изписа реалния разход и реалните километри, които ще мина. Иначе сутринта пълних до половината горе долу и ми показа разход 16 и после слезе до 10, което както и да карам не може да е толкова - все пак е дизел. Сега седи на 9,9 ама не ми дреме щото реално знам колко ми е разхода - 7. Говорим за Авенсис 2 дизел. Най-добре си сложи една 5 литрова туба и карай до като спре колата. Сипваш тубата и засичаш.
П.С. И аз карам 24/7 със запалени фарове - 4 броя - два основни и два за мъгла.
П.С. И аз карам 24/7 със запалени фарове - 4 броя - два основни и два за мъгла.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic
- Xeku
- Мнения: 1396
- Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
А най-добре е да се минат 50 км в едната посока и 50 в другата по същия маршрут. Така се избягват фактори като попътен/насрещен вятър, изкачване/спускане на наклони и т.н.
Полученият по този начин резултат е доста точен, но и "лабораторен", а реалните стойности, които ни вълнуват най-много, могат и да се различават от него!

Tati, моята не давам да ми я пълнят по бензиностанциите - сам го правя и отиват към 10 минути -докато чакам да спадне пяната, малко по малко, да излезе въздуха от въздушните джобове. Но така я пълня точно до ръбчето и компютъра ми показва Range 930 - 950 км. Но реално би ми стигнало за около 1200 км.TATI написа:Ако това са показания по компютъра е нормално да ти ги дава така. Мойта като и напълня резервоара до горе, компютъра ми дава че ще мина 670км, а реално минавам 1000.
Та при такова пълнене до ръбчето е по удачно засичането на разхода. Следващият път - пак до ръбчето. Хем и може да бъде на повече километри, при различни терени. А не само с 5-те литра от тубата.
Toyota Avensis D4-D, 2.0, 116 hps, SOL, комби. Произведена в UK на 14.12.2003. Добрич-Варна с разход 3.6л/100км!
Xeku, днес точно така направих - 50 км в една посока, към 10 км градско и обратно 50 км. Двама възрастни и дете, на връщане - с багажи в багажника Разход: 4.3! biggrin.gifXeku написа:А най-добре е да се минат 50 км в едната посока и 50 в другата по същия маршрут. Така се избягват фактори като попътен/насрещен вятър, изкачване/спускане на наклони и т.н.Полученият по този начин резултат е доста точен, но и "лабораторен", а реалните стойности, които ни вълнуват най-много, могат и да се различават от него!
За икономично шофиране - много зависи от темперамента на шофьора, даже от моментното му настроение. Лежерно, спокойно каране, с плааавно ускоряване и изключване от скорост където има спускания надолу - гарантира нисък разход.
Toyota Avensis D4-D, 2.0, 116 hps, SOL, комби. Произведена в UK на 14.12.2003. Добрич-Варна с разход 3.6л/100км!
-
- Мнения: 2833
- Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
- Местоположение: New Brunswick, NJ
- Обратна връзка:
roumen68 написа:Xeku, днес точно така направих - 50 км в една посока, към 10 км градско и обратно 50 км. Двама възрастни и дете, на връщане - с багажи в багажника Разход: 4.3! biggrin.gifXeku написа:А най-добре е да се минат 50 км в едната посока и 50 в другата по същия маршрут. Така се избягват фактори като попътен/насрещен вятър, изкачване/спускане на наклони и т.н.Полученият по този начин резултат е доста точен, но и "лабораторен", а реалните стойности, които ни вълнуват най-много, могат и да се различават от него!
За икономично шофиране - много зависи от темперамента на шофьора, даже от моментното му настроение. Лежерно, спокойно каране, с плааавно ускоряване и изключване от скорост където има спускания надолу - гарантира нисък разход.
tova sas izkluchvaneto ot skorost e nai golemia mit. Tova vsushtnost ti gori poveche benzin otkolkoto ako si na skorost. i ima faida samo pri karuratorni koli.
pri EFI (injekcia) pri visok vakum (visoki oboroti + pusnat pedal na gazta) injektorite se izkluchvat ot komputara.
ako si na neutralna injektorite triabva da pruskat gorivo za da moje dvigatelia da ne spre da se varti. Aide karai pak i po nanaodlnishtata - na skorost. razlikata niama da e mnogo no sam siguren che shte e razhoda shte e po-malak
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)
ugabuga,
при мен е дизел. Виж, когато си на предавка, пък даже и 5-та - без газ двигателя става моторна спирачка. Много проходи със завои и спускане надолу ги минавам на 4-та, 3-та, 2ра скорост, според ситуацията, наклона и завоя. Благодарение на честото използване на моторна спирачка - накладките ми на 80 000 км още не са за смяна!
Представи си обаче, че имаш дълъг наклон надолу, без завои и след това има изкачване. Ако си на предавка - излишно те забавя при спускането. Ако изключиш от скорост - колата се ускорява постоянно до най-ниската точка и след това можеш да изкараш половината изкачване на горе само по инерция. Като ти намалее скоростта - подаваш газ да вдигнеш оборотите за да не се получи забавяне, придърпване, включваш на 5-та или 4-та, малко газ и по този начин си изкачил този баир с доста добра икономия. Разбира се този номер става ако пътя е чист, нямаш пред теб камиони, трактори или някой дремещ на волана.
Ако наклона надолу не е достатъчен за добро ускоряване по инерция, какво правя: в началото освобождавам от скорост и колата бавно се ускорява. Малко преди да стигна най-ниската точка - включвам на 5-та, подавам газ да доускоря, а след това при изкачването постепенно отнемам от газта като оставям колата да се забавя до най-високата точка от изкачването.
Опитай ги тези неща, ако и внимателно боравиш с педала на газта - гарантирам ти, че ще постигнеш забележителна икономия
при мен е дизел. Виж, когато си на предавка, пък даже и 5-та - без газ двигателя става моторна спирачка. Много проходи със завои и спускане надолу ги минавам на 4-та, 3-та, 2ра скорост, според ситуацията, наклона и завоя. Благодарение на честото използване на моторна спирачка - накладките ми на 80 000 км още не са за смяна!
Представи си обаче, че имаш дълъг наклон надолу, без завои и след това има изкачване. Ако си на предавка - излишно те забавя при спускането. Ако изключиш от скорост - колата се ускорява постоянно до най-ниската точка и след това можеш да изкараш половината изкачване на горе само по инерция. Като ти намалее скоростта - подаваш газ да вдигнеш оборотите за да не се получи забавяне, придърпване, включваш на 5-та или 4-та, малко газ и по този начин си изкачил този баир с доста добра икономия. Разбира се този номер става ако пътя е чист, нямаш пред теб камиони, трактори или някой дремещ на волана.
Ако наклона надолу не е достатъчен за добро ускоряване по инерция, какво правя: в началото освобождавам от скорост и колата бавно се ускорява. Малко преди да стигна най-ниската точка - включвам на 5-та, подавам газ да доускоря, а след това при изкачването постепенно отнемам от газта като оставям колата да се забавя до най-високата точка от изкачването.
Опитай ги тези неща, ако и внимателно боравиш с педала на газта - гарантирам ти, че ще постигнеш забележителна икономия

Toyota Avensis D4-D, 2.0, 116 hps, SOL, комби. Произведена в UK на 14.12.2003. Добрич-Варна с разход 3.6л/100км!
roumen68 написа:ugabuga,
при мен е дизел. Виж, когато си на предавка, пък даже и 5-та - без газ двигателя става моторна спирачка. Много проходи със завои и спускане надолу ги минавам на 4-та, 3-та, 2ра скорост, според ситуацията, наклона и завоя. Благодарение на честото използване на моторна спирачка - накладките ми на 80 000 км още не са за смяна!
Представи си обаче, че имаш дълъг наклон надолу, без завои и след това има изкачване. Ако си на предавка - излишно те забавя при спускането. Ако изключиш от скорост - колата се ускорява постоянно до най-ниската точка и след това можеш да изкараш половината изкачване на горе само по инерция. Като ти намалее скоростта - подаваш газ да вдигнеш оборотите за да не се получи забавяне, придърпване, включваш на 5-та или 4-та, малко газ и по този начин си изкачил този баир с доста добра икономия. Разбира се този номер става ако пътя е чист, нямаш пред теб камиони, трактори или някой дремещ на волана.
Ако наклона надолу не е достатъчен за добро ускоряване по инерция, какво правя: в началото освобождавам от скорост и колата бавно се ускорява. Малко преди да стигна най-ниската точка - включвам на 5-та, подавам газ да доускоря, а след това при изкачването постепенно отнемам от газта като оставям колата да се забавя до най-високата точка от изкачването.
Опитай ги тези неща, ако и внимателно боравиш с педала на газта - гарантирам ти, че ще постигнеш забележителна икономия
btw Rumba я ми кажи колко пари си дал за авенсиса си ? според тебе заслужава ли си да НЕ караш само и само да спестиш малко парички, по начина по които караш не губиш ли удоволствието от самото кормуване

Поздрави biggrin.gif
dap,
не става дума за икономисване на пари. Тръпка ми е постигането на нисък разход при колкото се може по-висока средна скорост от точка А до точка Б. Нещо като хоби, като игра с прилагане на законите на физиката за да излъжеш разхода. И не само че не губя удоволствието от карането, ами ме кефи тази игра.
Карал съм и със 190 км/ч когато се е налагало, но високата скорост не ме кефи, нито "спортното" каране газ-спирачка-газ.
Ако опирах до икономисването на 1-2 л/100 км заради парите - естествено че нямаше да карам Авенсис, а най много Aygo 3 врати с махнати задни седалки да не тежат и без резервната гума - излишно тегло biggrin.gif
не става дума за икономисване на пари. Тръпка ми е постигането на нисък разход при колкото се може по-висока средна скорост от точка А до точка Б. Нещо като хоби, като игра с прилагане на законите на физиката за да излъжеш разхода. И не само че не губя удоволствието от карането, ами ме кефи тази игра.
Карал съм и със 190 км/ч когато се е налагало, но високата скорост не ме кефи, нито "спортното" каране газ-спирачка-газ.
Ако опирах до икономисването на 1-2 л/100 км заради парите - естествено че нямаше да карам Авенсис, а най много Aygo 3 врати с махнати задни седалки да не тежат и без резервната гума - излишно тегло biggrin.gif
Toyota Avensis D4-D, 2.0, 116 hps, SOL, комби. Произведена в UK на 14.12.2003. Добрич-Варна с разход 3.6л/100км!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 5 госта