Мнение
от Ivanov » 21 Окт 2016 23:39
Здравейте, има малко развитие по моя въпрос. Ходих на газаджия и той провери изпарителя - "Ловато". Каза ми, че е "скопена" точно от него. Въртя месинговото цилиндърче отгоре, въртя врътката за натягане ня мембраните, мери отзад газовете с някакъв кикерец, пусна се два пъти и ми каза, че я е нагласил оптимално за състоянието на двигателя. Посъветва ме да отида на електричар да ми замери кабели, свещи и дистрибуторна капачка, за да се види откъде е припукването след форсаж.
Междинен резултат: Двигателят "има бас", набира малко по - бързо и поддържам скорост само с допир на крака до педала.
Пича ми обясни, че е пусната много газ за празния ход от месинговата врътка и затова врътката за натягане на мембраните е натегната така, че да пускат малко газ. Поне така ми го обясни като на лаик. Ще пиша след, като намеря време и кинти за токаджия.
Между другото на студен двигател за няколко секунди се чува едно клапанче. Не знам дали е от значение.
Поздрави!