Hilux vs. RAV4?
Hilux vs. RAV4?
За догодина си планирам покупка на нова Тойота. Сега съм с Авенсис комби D4-D 2.0.
Харесват ми и двата варианта - Hlux 3,0 и RAV4 2,2. Съгласен съм, че RAV4 е по-комфортна машина, но пък е с малък багажник. А случва ми се понякога да имам толкова багажи, че багажника на Авенсиса не ми стига. А при RAV4 e по-малък от този на Авенсиса комби. При Hilux имало възможност отзад товарното отделение да се покрие с меко или твърдо покривало и да се ползва като нормален багажник.
Как бихте сравнили двете коли? Карам най - вече на извънградско, не ми се налага off road. Но ако имам off-road машина - сигурно за кеф ще я покарвам по черни пътища или като навали голям сняг
Кефи ме и размера и здравината на Hilux. Дали, щом казват че е толкова издържлив - ще се справя добре с нашите дупки по пътишата?
Никъде не съм виждал разхода на Hilux колко е при 3.0 D4-D? Ако е ламя като Land Cruiser - май ще се насоче към RAV4...
Харесват ми и двата варианта - Hlux 3,0 и RAV4 2,2. Съгласен съм, че RAV4 е по-комфортна машина, но пък е с малък багажник. А случва ми се понякога да имам толкова багажи, че багажника на Авенсиса не ми стига. А при RAV4 e по-малък от този на Авенсиса комби. При Hilux имало възможност отзад товарното отделение да се покрие с меко или твърдо покривало и да се ползва като нормален багажник.
Как бихте сравнили двете коли? Карам най - вече на извънградско, не ми се налага off road. Но ако имам off-road машина - сигурно за кеф ще я покарвам по черни пътища или като навали голям сняг
Кефи ме и размера и здравината на Hilux. Дали, щом казват че е толкова издържлив - ще се справя добре с нашите дупки по пътишата?
Никъде не съм виждал разхода на Hilux колко е при 3.0 D4-D? Ако е ламя като Land Cruiser - май ще се насоче към RAV4...
- LEXUS
- Мнения: 3725
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 9 пъти
Според мен,ако не си някой фермер,Хайлукс не ти трябва.А и за извънградско нещо не мисля,че пикап е оптималният вариант.Ако ти трябва джипка обаче предимно за оф-роуд и много товарене,тогава хаилукс е твоят вариант.Много е важно да си прецениш точно за какво ще ползваш колата,ако ще возиш въздух,просто е безсмислено.Хайлукс е за много товарене или за тежки терени,или и за двете. biggrin.gif Щом ти трябва много багажен обем и кола за извънградско главно,перфектен ти е един Рав4 2.2D-4D,по-икономичен е,а като свалиш седалките,можеш да натовариш много. А ако пък не,що не си вземеш един Хайейс и си натовари и Авенсиса,ако искаш,в него. biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3725
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 9 пъти
Re: Hilux vs. RAV4?
Ето този въпрос с право е рядкост във форума на Тойота.Мисля,че първо трябва да гледаш товаroumen68 написа: Кефи ме и размера и здравината на Hilux. Дали, щом казват че е толкова издържлив - ще се справя добре с нашите дупки по пътишата?
http://www.youtube.com/watch?v=EhoOkMccPZo
и сам ще си отговориш на въпроса! biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
За мен сравнението е странно, освен че като цена са почти идентични (колкото и абсурдно да е това).
Хилукс, дабълкаб със хардтоп си е трепач убиец без конкуренция. Ей честно, ако ша карам семейство по улиците, на българия и ша ремонтирам - тва е колата! Лукс... лукс.... возия....??? Тия думички ми звучат странно кат се сетя за 50% от улиците на столицата.
Равчето е уонаби, само дет не знае точно кво. Структура на кола - демек на краш не става, 4х4 уж, ама не баж, пространство да де, ама не, кофорт... е ама нали е жип?
Секи си избира де. Ел Камино каза - пикап!
Хилукс, дабълкаб със хардтоп си е трепач убиец без конкуренция. Ей честно, ако ша карам семейство по улиците, на българия и ша ремонтирам - тва е колата! Лукс... лукс.... возия....??? Тия думички ми звучат странно кат се сетя за 50% от улиците на столицата.
Равчето е уонаби, само дет не знае точно кво. Структура на кола - демек на краш не става, 4х4 уж, ама не баж, пространство да де, ама не, кофорт... е ама нали е жип?
Секи си избира де. Ел Камино каза - пикап!
Благодаря ви за мненията!
Покупката я планирам за догодина, но от сега още се люшкам ту към Рава, ту към Хайлукса.
Рав4 е по-икономичен, пълен с глезотийки като охлаждаща се жабка, старт на двигателя с чип и бутон, отопляеми седалки, кожен салон и т.н.
Хайлукса пък направо вдъхва страхопочитание с размер и дизайн. И да го товаря с багажи - рядко ще надхвърлят 100-150 кг, най-често под 100 кг. Но може да са обемни. Отзад окачването е с листови ресьори - като на камион. Дали пък няма прекалено твърда возия и при малки дупки задницата - като ненатоварена да подскача от твърдото окачване? Все пак не искам да си разбивам бъбреците.
После - Авенсиса сега си го карам на извънградско с разход към 4,5 при спокойно шофиране. С Хайлукса дали ще мога да се въртя около 6,0 или ще е повечко при същият маниер на шофиране?
Покупката я планирам за догодина, но от сега още се люшкам ту към Рава, ту към Хайлукса.
Рав4 е по-икономичен, пълен с глезотийки като охлаждаща се жабка, старт на двигателя с чип и бутон, отопляеми седалки, кожен салон и т.н.
Хайлукса пък направо вдъхва страхопочитание с размер и дизайн. И да го товаря с багажи - рядко ще надхвърлят 100-150 кг, най-често под 100 кг. Но може да са обемни. Отзад окачването е с листови ресьори - като на камион. Дали пък няма прекалено твърда возия и при малки дупки задницата - като ненатоварена да подскача от твърдото окачване? Все пак не искам да си разбивам бъбреците.
После - Авенсиса сега си го карам на извънградско с разход към 4,5 при спокойно шофиране. С Хайлукса дали ще мога да се въртя около 6,0 или ще е повечко при същият маниер на шофиране?
Самоче с хайлукса няма да можеш да го докараш тоя разход. Аз също много го харесвам, но бях изумен от мнението на един собственик. Неговия е с 2.2 д4д и казва че на магистрала повече от 130 не вдига, при това вози много твърдо и адски шумно. Доволен беше единствено от офф роуд възможностите му, но ти май не дърпаш много извън пътя. С 3.0 сигурно ще върви повече, но със сигурност ще лапа над 8-10 извън града. Това не е паркетен сув, те затова го и рекламират с бикове. Ако живееш по сокаците е за теб, ама да въртиш с тоя камион градско....не си е работа според мен.
Работата ми е такава, че пътувам често из страната и ходя по всевъзможни фабрики, заводи. Които са или в индустриалните квартали с разбити улици, или извън населени места, пак с разбити пътища до тях. Авенсиса засега се държи окачването му, но ми се струва малко нежна кола за такава работа. Затова се замислих за нещо по-кораво като HILUX или RAV4.the_rider написа:Самоче с хайлукса няма да можеш да го докараш тоя разход. Аз също много го харесвам, но бях изумен от мнението на един собственик. Неговия е с 2.2 д4д и казва че на магистрала повече от 130 не вдига, при това вози много твърдо и адски шумно. Доволен беше единствено от офф роуд възможностите му, но ти май не дърпаш много извън пътя. С 3.0 сигурно ще върви повече, но със сигурност ще лапа над 8-10 извън града. Това не е паркетен сув, те затова го и рекламират с бикове. Ако живееш по сокаците е за теб, ама да въртиш с тоя камион градско....не си е работа според мен.
От друга страна пък всяка година се пътува из Европа по разни обучения. До сега с Авенсиса пътувахме двама и го препълваме с багажи, даже и на пода има. Очертава се вече да пътуваме по трима и багажите ще нарастват.
Но такива пътувания са както казах - веднъж в годината, през другото време съм сам из страната. Ако HILUX ми гори 10 л на извънградско - не е за мен такава ламя Иначе един hardtop отзад и ще събира багажите на 10 човека
Може би един RAV4 с багажна кутия на покрива когато се наложи е оптималният вариант?
Toyota Avensis D4-D, 2.0, 116 hps, SOL, комби. Произведена в UK на 14.12.2003. Добрич-Варна с разход 3.6л/100км!
- juri_galev
- Мнения: 739
- Регистриран на: 24 Дек 2004 23:45
Моите впечетления от Рав4 са доста добри.Новия модел не съм имал възможност да го карам но за твоите пътувания един 2.2 д4д 136 коня мисля че ще пасне добре.Багажа наистина е проблем но с малко повече фантазия с 5 човека съм вкарвал 5 куфара отзад.ХайЛукса мен лично мн ми харесва наитина багаж в него може да събереш доста но както ти сам каза "няма ги тези глезотии както при рав4"естественно ако не държиш на тях няма да са от голямо значение.Колкото до разхода всичко зависи и от карането.Моя рав 2.0 150 коня ми харчи колкото на бащами Ленда 3.0 163коня. :thumbsup
Най-вероятно Хайлукса е за скорости около 90-100 км/ч. Може би с новият 3 литров дизел предавките са 6? В сайта на ТМ Ауто още ги няма техническите спецификации.the_rider написа:Ама не сравнявайте Ленд-а и Хайлукса като разход. На Хай-лукса са му къси скоростите и на 5-та при 130 пълни оборотомера /поне така разказваше човека с който говорих/ и разхода му е далеч над 10 при такава скорост.
Но доколкото разбрах от мненията - една обиколка из Европа с Хайлукса ще е малко трудна задачка?
Toyota Avensis D4-D, 2.0, 116 hps, SOL, комби. Произведена в UK на 14.12.2003. Добрич-Варна с разход 3.6л/100км!
Хмм. С RAV4 да пресечеш половин Nеw York, сигурно тук се равнява да пресечеш половин Европа biggrin.gifugabuga написа: rav4 e za gradsko karane nai veche.
За Land Cruiser - скъп е все още за мен, мога единствено 2-nd hand на 3-4 години да си взема, но не и нов. A при вас там горивото е евтинко, но тук добрата нафта е по 1,84 лв литъра, та ако ще ми гори по 12-13 литра на сто км...
Toyota Avensis D4-D, 2.0, 116 hps, SOL, комби. Произведена в UK на 14.12.2003. Добрич-Варна с разход 3.6л/100км!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта